Mieheltä lahjaksi merkkikäsilaukku. Minkälainen kannattaisi ostaa?
Mies haluaa piristää ja ostaa minulle lahjaksi käsilaukun. Saan valita mieleisen käsilaukun, mutta en osaa päättää mikä olisi hyvä. Ehdotuksia? Onko miehesi ostanut sinulla laukun ja jos on, niin minkälaisen?
Kommentit (43)
Paljonko mies on valmis lahjaan investoimaan? Onko budjetti 500 vai 5000 euroa ja tuleeko katumapäälle, jos haluat viiden tonnin laukun?
Itselle ei ole olennaisinta merkki vaan laatu ja se, että tykkäisin laukusta niin paljon, että käyttäisin sitä kymmenen vuotta.
Eikä sitten mitään Louis Vuittonia, jos et siitä jo ennestään haaveillut. Tunnetuimmista merkeistä ja malleista on niin paljon kopioita, että kukaan ei välttämättä usko laukkuasi aidoksi.
Itse en myöskään haluaisi isoja logoja. Joku Chanel on tässä suhteessa jopa vähän mauton, kun logot killuu laukuissa isosti. Näkeehän sen kuvissa, miten wanna be -julkkikset kääntää laukun niin, että logot varmasti näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Mulberry Bayswateria kaikki kehuvat!
Bayswater on tosi klassikko ja Mulberry muutenkin edustaa ns. hiljaista luksusta, joka ei huuda hintaansa.
Bayswaterista joskus haaveilin, mutta jäi hankkimatta, kun mies osti tasavuosisynttärinä huomattavasti edullisemman mutta hyvännäköisen ja laadukkaan laukun. Sitä käytin töissä jokapäiväisesti kymmenkunta vuotta eikä ole vieläkään kädensijoja lukuun ottamatta mistään kohti kulunut. Suojasuihketta vaan pintaan silloin tällöin.
Mitä pahaa siinä on, mä ostin kyllä itte, Sievistä.