Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset ovat niin kypsiä nykyiseen tilanteeseen,että uskon ensi vaaleissa tapahtuvan ihmeitä

Vierailija
29.07.2026 |

Uutta matoa koukkuun,koska sama epäonnistuminen jatkunut vuodesta 2008 asti.

Kommentit (129)

Vierailija
21/129 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta hallitusta ei muodosteta pelkillä vasemmistopuolueilla

Mutta SDP, Vasemmistoliitto ja Vihreät voivat jo keväällä muodostaa enemmistöhallituksen. SDP 28%, Vasemmistoliitto 14% ja Vihreät 13%. Yhteensä saavat edustajia 108 ja se riittää jo vahvaan enemmistöön. Tämä olisi minun unelmahallitus, duunareiden, vähäosaisten, vanhusten ja luonnon tila kohenisivat huomattavasti.

Ja ei menisi kauaa kun Suomi olisi IMFn holhouksessa. 

Vierailija
22/129 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy ymmärtää oikeiston ja vasemmiston korit. Suurin osa äänestäjistä liikuu ainoastaan korien sisällä, ei niiden yli.

No - kokoomuksen kehysriihen korruptio-vasut on nähty, ja sisältö pilaantuneeksi arvioitu. Tämä luo ehkä liikevoimaa yli puoluerajojen, tai porvareita voi poikkeuksellisesti nukuttaa vaalipäivänä pettymyksen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/129 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta SDP, Vasemmistoliitto ja Vihreät voivat jo keväällä muodostaa enemmistöhallituksen. SDP 28%, Vasemmistoliitto 14% ja Vihreät 13%. Yhteensä saavat edustajia 108 ja se riittää jo vahvaan enemmistöön. Tämä olisi minun unelmahallitus, duunareiden, vähäosaisten, vanhusten ja luonnon tila kohenisivat huomattavasti.

Ei tule tapahtumaan.

Vierailija
24/129 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se ihme on mikä?😂

Vierailija
25/129 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraava hallituskoalitio ei voi edes teoriassa epäonnistua enempää, kuin nykyinen sinimusta kauhukabinetti.

Vierailija
26/129 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaikki gallupit näyttää että ensi vaaleissa tulee isoja muutoksia.

Ikiliikkuja on luotu. Seuraavien vaalien tulos kertoo minulle siitä että suomessa on niin paljon kaikilla valtion tukitoimilla eläviä että tälläinen tulos on mahdollinen. Kaikki verovaroilla töissä olevat ja muut tukien saajat voivat määrällään ratkaista kaikki vaalit. 

Vierailija
27/129 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

RUSZKIK HAZA!! RUSZKIK HAZA!! RUSZKIK HAZA!!

Vierailija
28/129 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se täydellinen pohjakosketus tarvitaan ennen kuin tilanne lähtee paranemaan.

Vierailija
29/129 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeitä? Eiköhän runkutella vasemmisto-oikeisto-vasemmisto -tahdilla niinkuin tähänkin asti. Vasemmiston vuoro taas tällä kertaa eli jotain SDP-kuraa tiedossa.

Vierailija
30/129 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Velat muuttuu saataviksi ja "rahaa on" kuten eräs hallitus totesi. 

Miten talous tilanne muuttuu hallituksen myötä? joko on vastuullinen kuten nykyinen tai sitten vastuuton

Vierailija
31/129 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikiliikkuja on luotu. Seuraavien vaalien tulos kertoo minulle siitä että suomessa on niin paljon kaikilla valtion tukitoimilla eläviä että tälläinen tulos on mahdollinen. Kaikki verovaroilla töissä olevat ja muut tukien saajat voivat määrällään ratkaista kaikki vaalit. 

Kenelläkään ei ole velvollisuutta nääntyä. Kaikille kuuluu ruokaa ja kämppä.

Vierailija
32/129 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään ainakaan positiivisia ihmeitä ihmeitä tule tapahtumaan. Suomi on jo kauan ollut pilalla. Ihan sama, millainen hallitus tulee, niin kaikki vaan pahenee.

Jopa oli paatosta

Vierailija
33/129 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40 miljardia velkaa tekivät kokoomus ja persut ja he meidät laittoivat tarkkailuluokalle!

Vierailija
34/129 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinvointivaltio tuottaa oman tuhonsa siemenet. 

Vierailija
35/129 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään ainakaan positiivisia ihmeitä ihmeitä tule tapahtumaan. Suomi on jo kauan ollut pilalla. Ihan sama, millainen hallitus tulee, niin kaikki vaan pahenee.

Jopa oli paatosta

Totuus on joillekin liian kova pala nieltäväksi. 

Vierailija
36/129 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velat muuttuu saataviksi ja "rahaa on" kuten eräs hallitus totesi. 

Miten talous tilanne muuttuu hallituksen myötä? joko on vastuullinen kuten nykyinen tai sitten vastuuton

Kokoomuksen ja persujen mielestä rahaa on jaella rikkaille. Siihen piikki on aina auki.

Vierailija
37/129 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinvointivaltio tuottaa oman tuhonsa siemenet. 

Kellään ei ole velvollisuutta nääntyä. Kaikille kuuluu ruokaa ja kämppä.

Vierailija
38/129 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietynlainen yhteiskunnan turvaverkko on pakko olla olemassa näillä leveyspiireillä ihan jo sen takia, ettei ihmisiä voi heittää talveksi kadulle pakkaseen. Kuitenkin pitäisi pystyä seuraamaan kultaista keskitietä, ja etenkin valtavaksi paisuneen julkisen sektorin osalta ollaan menty aivan liian pitkälle. Sitä on hyvin hankala enää karsia, koska ihmiset eivät äänestä omien etuuksien ja työpaikkojen menettämisen puolesta. Tästä syystä koko suomalainen poliittinen ilmapiiri on muuttunut hyvin vasemmistolaiseksi jopa siinä määrin, että kokoomuskin vaikuttaa vasemmistolaiselta. 

Vierailija
39/129 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sieltä jo yksi ihmis-vihainen psikopaaatti alapeukutti.

Vierailija
40/129 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon että ihmiset jotka tuntevat olonsa syyllisiksi siitä mitä minä olen kirjoittanut ymmärtäisivät että minä en sano tätä koska haluan heille pahaa, vain koska minä uskon että tämä on heidänkin etu ymmärtää, loppu tulee joko hyvällä tai pahalla, hyvällä ei ole pöydällä korttina pelattavissa loputtomiin.

Ongelma ei ole järjestelmä, ongelma on että sen terveydestä ei enää huolehdita, käytännössä jokainen järjestelmä toimii kun se toteutaan oikein, mutta yksikään ei kestä kun mekanismeja ei suojella, kun eliitille sallitaan laillistettu rikos.

Lobbaukset on lahjuksia eli demokratia on kaupan.

Sisäpiirikauppoja ei valvo enää oikein kukaan, eikä niistä vastuusen joudu.

Eturistiriidat sijoituksissa ajaa käytännössä kaikki poliitikot ajamaan vain oman ja kavereidensa lompakkojen etua.

Työn arvo on irroitettu tekemisestä kikkailuun ja vedonlyöntiin pörsseissä.

Valtionvelka valuu suoraan yksityisille lainaajille.

Lähes kaikki valtion tuottava omaisuus on myyty yksityisille.

Ei ole semmoista järjestelmää joka kestäisi tämmöistä määrää korruptiota.

jokainen korruptioon osallistuva aina sen perustelee itselleen näin, "tämä minun korruptio on niin pientä ja kaikkihan sitä tekee", niistä puroista kasvaa iso joki, postin yksityistämisen olisi kestänyt, taksi-alan tuhoamisen myös, julkisten varojen siirtämisen yksityiseen terveydenhuoltoon, tekevän työn lähettämisen halpa-maihin, ulkomaalaisten raijaamisen tänne halpa-työvoimaks jne jne, mutta kaikki yhtä aikaa on se kusinen soppa jossa me nyt uimme.

Suomi on niitä harvoja valtioita, joissa ei ole korruption ehkäisemiseen keskittynyttä toimielintä. Helppohan siinä on todeta, ettei meillä ole korruptioita, kun kukaan ei sitä tarkkaile eikä tutki. Ei ole siis esittää mitään dataa. Ei valtion sisäpuolelta eikä ulkopuolelta.

Tämän tien päässä on se että täältä tuikataan pörssi ja data-keskukset tuleen ja velat nollataan, työnteon välineet ja korruptoituneen oligarkki-porvariston omaisuus jaetaan uudelleen ja heitä jahdataan pitkin maailmaa vuosikymmen vastuuseen, usko euroon katoaa ja markka tulee takas ja me aloitetaan alusta banaanivaltiona.

Näennäisen itsetuhoisia päätöksiä kuten halpa-työvoimaa ulkomailta tehdään tämän prosessin hidastamiseksi, että se tilanne jäisi jonkun muun korjattavaksi ja itse voi laittaa taskut täyteen ja paeta ulkomaille, valitettavasti koko maailma kärsii samasta ongelmasta, missään ei ole kohta turvallista heille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän