Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako miehelläsi olla naispuolisia kavereita?

Vierailija
29.07.2026 |

Niin? 

Kommentit (492)

Vierailija
481/491 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietty saa ja pitääkin olla! Mies joka ei osaa olla kaveri naisten kanssa ei ole mun ajan arvoinen!

Aika erikoista määrittää, että pitää olla. Vaikka ei itse haluaisi niin silti pitää etsiä nainen kaveriksi? 😄

Luetun ymmärtäminen nolla? Äo 50?

130

Ei ole. Suloista, että kehtaat edes tuollaista keksiä kun kaikki aineisto tässäkin ketjussa laittaa sinut lähelle kehitysvammaista. 

Vierailija
482/491 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi? Olen ilmeisen väärä nainen miehelle jos hän haluaa kerätä itselleen kädenlämpöistä haaremia, tai kaipaa äitiä ja siskojaan. Olkoot heidän kanssaan ja etsikööt sitä kädenlämpöistä pillua jostian muualta kun muu sosiaalinen vuorovaikutus tapahtuu muiden kanssa, minä en sellaiseen rooliin suostu.

Täh? 

Niin että jos mies tarvitsee minun lisäkseni 10 kaveria ja kaikki sukulaisnaisensa haaremiinsa ollakseen tyytyväinen niin sitten en usko, että hän on oikeasti edes rakastunut minuun, vaan käyttää minua vaan pillunaan kun nämä muut eivät anna. Oikeasti rakastunut mies heittää vaikka koko elämänsä roskikseen jotta saa olla rakastamansa naisen kanssa. Miksi ihmeessä tyytyisin vähempään.

Periaatteessa juuri noin. Mutta ihan en tuota sukulaisnaiajurtua tajua. Toki pitää olla irrottautunut äidistä ja siskosta ym. niin, etteivät pääse ohjailemaan parisuhteeseen vaikuttavia asioita lainkaan ja ryövää sitä aikaakin, mikä kuuluu valitulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/491 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin koko ketjun. Kyllä on aggressiivista jankutusta, haukkumista ja hyökkäilyä. Opetelkaapas keskustelemaan.

Sellaista kohtelua yleensä saa, kun lähtee haukkumaan toisia apinoiksi. 

Tämä keskustelu olisi voinut olla hyvinkin erisävyinen, mutta apinahaukkuja pilasi tämänkin kaikilta. 

Niin ja autistinen jankkaaja.

Sinä, siis! 😄 

Juu. 🙂 Yhdessä kanssasi.

Vierailija
484/491 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei saisi olla? Jos on pettääkseen, sillä ei ole väliä ovatko naisen kanssa kavereita. Oikeastaan parempi, että on naiskavereita niin ei hämmenny naisten huomiosta ja sen takia lähde pettämään, kuten joillekin miehille on käynyt. 

Tämä. Jos on pettääkseen niin kyllä hän keinot keksii ilman naiskavereitakin. 

Naiskaverit vie sen, mikä kuuluu parisuhteeseen. Jännitys, uskoutuminen, yhteenkuuluvuus jne. Tilaisuus voi myös tehdä varkaan, kun oikein läheiseksi tullaan.

Vierailija
485/491 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietty saa ja pitääkin olla! Mies joka ei osaa olla kaveri naisten kanssa ei ole mun ajan arvoinen!

Aika erikoista määrittää, että pitää olla. Vaikka ei itse haluaisi niin silti pitää etsiä nainen kaveriksi? 😄

130

Ei ole. Suloista, että kehtaat edes tuollaista keksiä kun kaikki aineisto tässäkin ketjussa laittaa sinut lähelle kehitysvammaista. 

Mensan mukaan tämä. Voi tietysti olla, että sinun arvio pätevämpi. Mitkä oli ne minun aineistot joihin viittaat?

Vierailija
486/491 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee niin että minulla ei saa olla miespuolisia kavereita, mutta miehellä on naispuolisia "eikä sille nyt vaan voi mitään kun ne on työkavereita".

Minä en saa vaihtaa edes kuulumisia miesten kanssa, kun taas mieheni näkee näitä naisiaan työpaikan illanvietoissa, samassa paljussa.

Reilukerho.

Vierailija
487/491 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei saisi olla? Jos on pettääkseen, sillä ei ole väliä ovatko naisen kanssa kavereita. Oikeastaan parempi, että on naiskavereita niin ei hämmenny naisten huomiosta ja sen takia lähde pettämään, kuten joillekin miehille on käynyt. 

Tämä. Jos on pettääkseen niin kyllä hän keinot keksii ilman naiskavereitakin. 

Naiskaverit vie sen, mikä kuuluu parisuhteeseen. Jännitys, uskoutuminen, yhteenkuuluvuus jne. Tilaisuus voi myös tehdä varkaan, kun oikein läheiseksi tullaan.

Miksi veisivät?

Sulla on joku outo pelko nyt siitä, että joku veisi sun paikan. 

Vierailija
488/491 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin paras ystäväni on nainen, tai toinen kahdesta parhaasta. Tunnettu 30v. Eikä mitään suhdejutun tapaista ollut. Jos alkaisin seurustelemaan, tahdon kyllä pitää yhteyttä. Ei tietenkään mitään kahdenkeskeisiä tapaamisia. En sallisi vastaavaa kumppanilekaan. Näin olen toiminut aina. Jos joku tulee sanomaan että olen naisellinen, se on huono vitsi. Kukaan ei vielä ole. Kiva vaihtaa ajatuksia ihmisen kanssa vuosikymmenet vaikka sukupuolet ovat eri. 

Vierailija
489/491 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä menee niin että minulla ei saa olla miespuolisia kavereita, mutta miehellä on naispuolisia "eikä sille nyt vaan voi mitään kun ne on työkavereita".

Minä en saa vaihtaa edes kuulumisia miesten kanssa, kun taas mieheni näkee näitä naisiaan työpaikan illanvietoissa, samassa paljussa.

Reilukerho.

Senkun sanot, että samat säännöt molemmille ja pidät siitä kiinni. Itse en edes haluaisi miestä joka paljuilee työpaikan naisten kanssa.

Vierailija
490/491 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain homo miehillä on naispuolisia kavereita, heteromiehiä ei naisten seura kiinnosta jos siinä ei ole mahdollisuutta seksiin.

Hyvin moni heteromies ei osaa toisille miehille avautua oikein mistään, ja kaipaa naiskontaktia ihan psykologisista ja viihtyvyyssyistä. 

Voi avautua omalle naiselleen. Henkinen etäisyys hiipii muuten kuin varkain ja yhtäkkiä olet läheisempi muiden kuin oman kumppanin kanssa.

Vierailija
491/491 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

130

Mensan mukaan tämä. Voi tietysti olla, että sinun arvio pätevämpi. Mitkä oli ne minun aineistot joihin viittaat?

Kiva höpösatu. 😄 

Naurattaisi jos ei olisi niin surullista! 

Kyllä tuo ÄO50 vaikuttaisi olevan aika lähellä. 

Eri

Vierailija
492/491 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain homo miehillä on naispuolisia kavereita, heteromiehiä ei naisten seura kiinnosta jos siinä ei ole mahdollisuutta seksiin.

Hyvin moni heteromies ei osaa toisille miehille avautua oikein mistään, ja kaipaa naiskontaktia ihan psykologisista ja viihtyvyyssyistä. 

Voi avautua omalle naiselleen. Henkinen etäisyys hiipii muuten kuin varkain ja yhtäkkiä olet läheisempi muiden kuin oman kumppanin kanssa.

Juuri näin. Meillä miehen kanssa toimii, kun ollaan toistemme parhaat ystävät ja rakastajat.