Onko naisille mitään väliä kuinka vanhalla autolla mies ajaa?
Miehenä ajan 25 vuotta vanhalla Toyotalla ihan vain siksi että auto on halpa huoltaa, kestävä ja käyttökuluiltaan edullinen.
Varaa olisi vaikka uuteen luksusluokan autoon mutta mielellään sijoitan saman summan tuottavaan sijoitukseen, esim. osakkeisiin.
Miehenä olen joskus kuullut toisten miesten pitävän autoa jonkinlaisena naisten valloitusvälineenä. Auto on ollut itselle liikkumisväline enkä ole koskaan välittänyt kuinka vanhalla tai minkänäköisellä autolla ajan. Bemareilla tosin se kehtaisi ajaa, varsinkaan 2000-luvun niiden eräänlaisen juntti-imagon takia
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Naisena arvostan huomattavasti korkeammalle miestä, joka ajaa vanhalla kotterolla, jonka myös huoltaa ja korjaa itse, mutta johtunee vain siitä, että a)tykkään rasvamonttumiehistä ja b) itsellä 2009 Hiace 🤣
Lisään, että multa menee treffeillä maku VÄLITTÖMÄSTI, jos mies kurvaa paikalle WT-autolla.
Asun 140-vuotta vanhassa talossa ja hallitsen myös itse sekä pulttipussyn että raivaussahan, joten muhun EI tehdä vaikutusta sillä, että mies osaa käyttää kiviporaa. Voitte toki miettiä, mitä naisia jännämiehet, jotka hadlaa tällaiset jutut, tapailee. Äläkä nyt edes aloita tatskoista tms, ei löydy yhtäkään ja se ainoa lävistyskin löytyy toisen korvan yläkaaresta.
Vierailija kirjoitti:
Jos naiselle on autolla väliä niin se ostaa itse mieleisen. Miehen autolla ei ole merkitystä.
On. Menee välittömästi vasuriin, jos tulee treffeille wt-autolla.
ruma nainen kauniissa autossa vai kaunis nainen rumassa autossa
Nuorille naisille auto on tärkeä. Pitää olla mersu, bemari tai audi.
Tosinainen osaa arvostaa klassikkoautoa. Oliko muuta?
Itsehän käyn siis aivan kuumana 60-luvun Jaguaareihin ja vanhoihin Volvo Amazoneihin. Ja kaikki muut klassikot. Näiden omistajamiehet huuhh... 🥵🥵🥵🥵
T N54
Vierailija kirjoitti:
🥱🥱🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naiselle on autolla väliä niin se ostaa itse mieleisen. Miehen autolla ei ole merkitystä.
Wt-auto on ilmeisesti pääasiassa Bemari mutta myös tietyissä tapaukissa Audi, Mersu tai noin muuten yleensä mikä tahansa muu auto, joka on pilattu alustaa laskemalla ja erilaista muovikilikalia laittamalla?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena arvostan huomattavasti korkeammalle miestä, joka ajaa vanhalla kotterolla, jonka myös huoltaa ja korjaa itse, mutta johtunee vain siitä, että a)tykkään rasvamonttumiehistä ja b) itsellä 2009 Hiace 🤣
Lisään, että multa menee treffeillä maku VÄLITTÖMÄSTI, jos mies kurvaa paikalle WT-autolla.
Asun 140-vuotta vanhassa talossa ja hallitsen myös itse sekä pulttipussyn että raivaussahan, joten muhun EI tehdä vaikutusta sillä, että mies osaa käyttää kiviporaa. Voitte toki miettiä, mitä naisia jännämiehet, jotka hadlaa tällaiset jutut, tapailee. Äläkä nyt edes aloita tatskoista tms, ei löydy yhtäkään ja se ainoa lävistyskin löytyy toisen korvan yläkaaresta.
Vientiä riittää???
Uskon, jos näin!
M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wt-auto on ilmeisesti pääasiassa Bemari mutta myös tietyissä tapaukissa Audi, Mersu tai noin muuten yleensä mikä tahansa muu auto, joka on pilattu alustaa laskemalla ja erilaista muovikilikalia laittamalla?
Ap
No juu. Näillä kaikilla on wt-sarjansa.ja sitten on The klassikot. Tietäjät tietää.
En vaan tajua, mikä ongelma naisilla, koska jos vilpittömästi arvostaa näitä, miehiä on jonoksi 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap ymärtänee, mikä on klassikko?
72 b kadetti jossa itse asennettu 2 tonnisen tekniikka kyllä lähtee naiset pyrkivät kyytiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Klassikot on toki erikseen. Tarkoitin lähinnä näitä uudempia tuunattuja bassovoittoisia muovinkappaleita.
Ap
Kaverilla on työsuhdeautona uusi ja kallis luksusauto. Aiemmin kun kun oli nuori ja komea, työsuhdeautona oli tyyliin tavanomainen perusauto, toki uusi sekin. Silloin ei tullut minkäänlaista kaikua. Nyt kun hän on keski-ikäinen ja rupsahtanut, hiusrajakin on vetäytymässä, mutta ajaa kalliilla merkkiautolla niin on alkanut tulla naisilta huomiota, lirkuttelua, silmäpeliä ja jopa suoria ehdotuksia. Pelkkä auton ikä eri ratkaise, vaan merkki ratkaisee.
Autolla ei mitään väliä, kunhan suht. turvallinen. Äly ja (koulutus) tärkein. Usein auto (vaikka liisattu) on status niille (esim. ulkomaalaiset), joilla ei muuta ole. Ei oikein pure täällä.
Kunhan vain on kaatuvat takapenkit.
On naisia ja on naisia, kaikilla ei ole sama maku, usko pois.
Yleistävät kysymykset on aina jotenkin naah, ja sillä on enemmän väliä, ainakin minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Klassikot on toki erikseen. Tarkoitin lähinnä näitä uudempia tuunattuja bassovoittoisia muovinkappaleita.
Ap
Sori, pakko alapeukuttaa 😒
Auto muodostaa Suomessa 100% miehen identiteetistä
Vierailija kirjoitti:
Tällä jännämiehiä hakevalla viiteryhmällä vanhakin BemAudis-Benz kostuttaa paikat. Uuden Toyotan omistajat älkööt vaivautuko.