Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko huvikseen tehdyissä huoli-ilmoituksissa yksi hyvä puoli?

Vierailija
28.07.2026 |

Saadaan nämä anonyymit toisten elämään puuttuvat "käräyttelykanavat" poistumaan. Samaa sarjaa ovat kaikki nimettömät ilmiannot, "huolet" ja muu paska mm. työpaikoilla. Jos puutut toisten elämään, niin teet sen sitten nimelläsi, jotta kohteella on myös mahdollisuus saada tietää kuka ja millä motiivilla, todisteilla ja perusteluilla lähtee sorkkimaan muiden asioita. Ei pääse rotat pakoilemaan esim. pomon kanssa keskustelusta, vaan istuu sitten naamallaan samassa pöydässä kertomassa syitään toisten elämään puuttumiselleen.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaisimmat vanhemmat kostavat aina jollekin poliisin tekemät lasut, jolloin kosto aiheuttaa uuden ilmoituksen poliisille väkivallasta, jonka jälkeen lähtee uusi lasu. Taas kosto, ilmoitus väkivallasta, uusi lasu poliisilta, kosto, ilmoitus väkivallasta, lasu poliisilta. Sitä saa, jos joka kerta kostaa. Väkivaltaisuus on aina lasun aihe.

Vierailija
22/30 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajat tekee kateudesta tai inhosta ilmoituksia, saman ajan voisi käyttää terapeutilla tai mieleisen harrastuksen parissa. Ja sama aika on pois aidosti apua hakevilta, kun se työ aika menee väärien ilmoitusten käsittelyyn. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla huolissaan? 🙅‍

Vierailija
24/30 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaisten ihmisten kanssa ei voi istua samaan pöytään, koska he käyvät päälle. He ovat huonoja turvattomia kasvattajia lapsilleen, mutta myös väkivaltaisia ilmoittajille. Hyvät ihmiset ajattelevat lasten parasta, kun ilmoittavat heidän kotiolosuhteistaan poliisille ja poliisi on se, joka päättää tekeekö lasun.

Vierailija
25/30 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan woke!

Vierailija
26/30 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiin alkaa punnitsemaan asiaa kunhan aloittaja kertoo nimensä, asuinpaikkansa ja sen mitä ilmoitukset hänestä ovat koskeneet. 

Vierailija
27/30 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaajat tekee kateudesta tai inhosta ilmoituksia, saman ajan voisi käyttää terapeutilla tai mieleisen harrastuksen parissa. Ja sama aika on pois aidosti apua hakevilta, kun se työ aika menee väärien ilmoitusten käsittelyyn. 

Käytä sinä itse aikaasi käymällä terapiassa. Hanki mieluinen harrastus, mutta älä laita alle kouluikäistä lastasi yksin liikkumaan vilkkaan liikenteen keskellä.

Vierailija
28/30 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sossut uskoo aivan mitä tahansa anonyymisti, minusta tehty usea aiheeton ilmoitus. Yleensä niissä lukee mm. Koulut käymättä, vaikka olen käynyt yli 10v kouluja. Ja muuta vastaavaa. Olen myös kuulemma koditon. He uskoo aivan mitä tahansa. Pistää sitten toisetkin kyselee samoja ihme kysymyksiä. Lapsellinen käytös menee läpi ja uskovat ne. Kiusaajat ei hanki harrastuksia. Toimivat vain anonyymisti. Suomessa sallittu. Suomessa uskotaan aina ensin kiusaajaa eikä kyseenalaista voisiko anonyymisti huijata. Jatkunut vuosia ja jopa virkailijat menee mukaan kun menee läpi kaikki. Olen päihteetön. 

Juu ihan varmasti aiheettomia, vankilassakin kaikki syyttömiä.

Sinäkö tunnet tilanteen vai? Minua on kuule lapsesta asti kiusattu ja jatkuu yhä vain nyt anonyymisti. Ei ole kyse vangista tms. Vaan kiusaamista, väärän tiedon levityksestä joka menee Suomessa läpi, koska eivät tarkista asian laitaa. On todiste koulusta ja kiusaaja syyttää ja haukkuu ei käyty, ennen teki omilla kasvoilla nykyisin vain täysin anonyymisti, hän ei muuten itse käynyt kouluja vaikka keksinyt itse itselleen olemattomia kouluja somessa kehumiseen ja olemattomia töitä myös keksii itse itselleen. Moni narsku käyttäytyy noin. Hän oli myös asumisesta kateellinen. Kyllä noista jää kii kun tulee eri virastoissa ihme kyselyitä. Koulun pystyy todistamaan. He eivät ole viitsineet tarkistaa, tieto pohjaa valheisiin. Olen aika kyllästynyt tähän. Koska jatkunut yli 10v. 

Vierailija
29/30 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä sinä itse aikaasi käymällä terapiassa. Hanki mieluinen harrastus, mutta älä laita alle kouluikäistä lastasi yksin liikkumaan vilkkaan liikenteen keskellä.

Muuten ok mutta harrastuksia on ja lasta ei ole. Kuvitteletko että täällä jokainen on sinun joku mamma - tuttava, ikävä tuottaa pettymys en tunne sinua. Ja oikeassa tuossa ei pidä jättää lasta yksin. Jos sellainen on. 

Vierailija
30/30 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän eri asia ilmoitus hädässä oleva lapsi, kun se että tekee aiheeton ilmoitus keksityillä jutuilla aikuisesta jolla ei syytä, eikä hätää.