Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TALLINK GALAXY - kandeeko mennä?

Vierailija
23.05.2007 |

Kannattaisko lähteä risteilylle (perheessä 2 murkkuikäistä ja taapero)? Onko laiva millainen?



Ois ehkä kiva keksiä jotain pientä kesäloman alkuun. Mietin käytänkö meidän Siljan bonuspisteet tuohon vai säästänkö johonkin muuhun..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aika lailla on haukkunut laivan. Henkilökunta epäystävällistä, mikä tosin on ymmärrettävää matkustajien järkyttävän käytöksen takia. Eli aika hurjaa tuntuu meno olevan, itse en ainakaan lasten kanssa haluaisi bilehyttien vieressä nukkua.

Vierailija
2/7 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta kyse on vain virolaisesta palvelukulttuurista, ei sen kummemasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset oli tykännyt ja risteilyaika oli sopiva. Ehkä edellisen työkaverille oli sattunut joku rymyporukka samalle ristelyille. Henkilökunta osaa kuulemmaa vaan todella hoono soome... Virolaisille kun voi maksaa huonompaa palkkaa kun suomalaiselle henkilökunnalle.

Vierailija
4/7 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin surkeeta palvelua ja vielä ruokaakin, että Vikari pesee mennentullen, samoin Silja, vaikka samaa lafkaa onkin! Virolainen henkilökunta Galxyllä on jostain perämetsästä sinne repäistyä, varmaan et voivat maksaa vähemmän, ammattitaito on olematonta!

Vierailija
5/7 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä löytyy ja jokaiselle on vaan mielessä se yksi asia.



Nimim. Vantaalaista polisia Kimmoa kokeillut

Vierailija
6/7 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai asiakaspalvelijat pääsääntöisesti haluavat tippiä, olivat sitten minkänmaalaisia tahansa. En voi yleistää tätä jokaiseen galaxyn tarjoilijaan, mutta itse sain huomattavasti parempaa palvelua, kun annoin muutaman kerran yökerhon baarimikoille vajaan euron tippiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pystynyt antamaan kun en saanut hyvää palvelua- missään!



Ja ruoka tosiaan- hyvin on hinnoiteltu mutta taso on surkea- esim. aamiasbuffet- nahistuneita kurkkuja ja pikku makkaroita. ei voi vertailla Viikkariin tai Siljaan millään tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi