Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peruin asunnonostoaikeet nousevien korkojen takia!

Vierailija
28.07.2026 |

Olin jo melkein tekemässä tarjousta mutta nyt kun 12kk korko on 3% marginaali niin se sai mut jatkamaan vuokralla asumista..nyt pitää vaan toivoa että hinnat laskee lisää ja tein oikean ratkaisun.. mitä mietä te olette .. koroista ja asuntojen hinnoista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei 3 % korko ole mikään korkea vaan normaali.

Vierailija
2/6 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

4%  tarkoittaa 300000 lainassa  korkoja 1200 kuukaudessa plus lyhennykset ,taitaa pakkomyynnit kohta alkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ajattelis edes rahaa. Ajattelisin vapautta. Sulle tulee paljon vapaampi ja mielenkiintoisempi elämä, olet aina valmis muuttamaan mielenkiintoisiin ympäristöihin ja kaupunkeihin, töitten perässä ja rakkaudenkin - kun ei tarvitse raahata henkisesti omaisuutta rinta-alassa. Omasta et voi ehkä taloudellisesti muuttaa ennenkuin saat sen myyntyä, hirveä riippa elämän tiellä..

Vierailija
4/6 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ajattelis edes rahaa. Ajattelisin vapautta. Sulle tulee paljon vapaampi ja mielenkiintoisempi elämä, olet aina valmis muuttamaan mielenkiintoisiin ympäristöihin ja kaupunkeihin, töitten perässä ja rakkaudenkin - kun ei tarvitse raahata henkisesti omaisuutta rinta-alassa. Omasta et voi ehkä taloudellisesti muuttaa ennenkuin saat sen myyntyä, hirveä riippa elämän tiellä..

Vuokralla on vapaana

Vierailija
5/6 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Olin lama uori kun asuntojen korot olivat 16% silloin 90-luvulla. En ole koskaan ostanut asuntoa ja olen saanut elää rikasta elämää.

Vierailija
6/6 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Olin lama uori kun asuntojen korot olivat 16% silloin 90-luvulla. En ole koskaan ostanut asuntoa ja olen saanut elää rikasta elämää.

Näin on, minäkin olin nuori 90-luvulla. Ja olen myös elänyt vuokralla koko elämäni. Vuokrannut jopa ok-talon, pari kertaa ok-talon puolikkaankin. Saanut mennä rakkauden ja projektien ja työn ja intohimon perässä vapaasti. Aivan hirveä ajatus, että koko elämä olisi mennyt jossain asunnonmyynti-loukussa pitäjässä, johon on jo kyllästynyt, ja josta ei pääse lähtemään, ennenkuin asunto on myyty. Mulla on ollut todella kivoja vuokrakoteja. EI mitään huonoja kokemuksia vuokralla asumisesta, päinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän