Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies uhkaili riidassa jättävänsä. Miten antaa anteeksi?

Vierailija
28.07.2026 |

Mies sanoi et riidassa et jättää.

Järkytyin kunnollla.

Riidan mennessä ohi, hän huomasi et nyt meni yli eikä edes tarkoittanut sitä. Uskon sen.

Sanoi olleensa vain tunteensa sokaisema.

Mutta, mä en meinaa unohtaa tilannetta.

Tuntui et hän rikkoi jotain minussa.

Saman kokeneita?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuntuu siltä että jokin ristiriita on niin iso että jos sitä ei saada selvitettyä niin ero on todellakin ainoa vaihtoehto niin täytyyhän se voida sanoa. Mistä muusta se toinen voisi tietää että kyseessä on nyt todellakin sellainen asia joka voi kaataa koko suhteen. 

Tottakai pitää sanoa, että eroaa, jos siltä tuntuu. Asia pitäö sitten hoitaa loppuun asti ja erota eikä alkaa pyytelee anteeksi ja jättää toista epävarmuuteen. Ei suusta voi päästää mitä huvittaa. Sanoilla on seuraukset. 

Niin, eroaa jos asiaa ei saada selvitettyä. 

Kyllä minä olen sanonut miehelleni, en edes mitenkään tunnekuohun vallassa, että nyt oikeasti puhutaan sellaisista asioista joiden kanssa en voi elää, ja jos ne eivät muutu, sitten meidän on vain todettava että kaikkemme annettiin eikä se riittänyt. 

Ehkä joku sitten kokee sen erolla uhkailuksi

Kyllä se tavallaan on erolla uhkailua. Annettujen tietojen valossa vaadit vain toisen osapuolen muuttumista. Isoista kysymyksistä voi keskustella myös niin, ettei eroa oteta heti esille tyyliin, jos tämä ei muutu, haluan erota.

Huomaatko että en vaadi toisen osapuolen muuttumista vaan vallitsevan asiantilan muuttumista. Ja siitä on puhuttu jo vuosia. 

Olen samassa tilanteessa, sillä erolla että en ole suoraan sanonut että asioiden on muututtava tai minä lähden. Kuitenkin asioista on puhuttu jo vuosia ja olen nyt mielessäni jo tehnyt päätöksen että ellei mitään muutosta tiettyihin asioihin tapahdu niin tämä suhde päättyy. Tiedän jo että milloin se tapahtuu. 

Ainakaan en uhkaillut erolla mutta puskan takaa tämä ero saattaa sille toiselle tulla. 

Vierailija
42/42 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naiset ovat säälittäviä reppanoita

Homous on ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme