Miksi tytöt eivät opi!? Tuntemattomien asunnoille ei lähdetä!
Taas uusi rais kaus. Tytöt lähtivät juomaan tuntemattomien miesten asunnolle ja päätyivät rais katuiksi.
23-vuotias Alif Khan Emu tuomittiin törkeästä rais kauksesta, törkeästä seksuaalisesta kajoamisesta ja lasta seksuaalisesti esittävän kuvan levittämisestä 2 vuoden ja 10 kuukauden vankeusrangaistukseen.
Tätä nykyä 25-vuotias Md Salman Farsy tuomittiin törkeästä rais kauksesta ja seksuaalisesta kajoamisesta 2 vuoden ja 8 kuukauden vankeuteen.
Kommentit (248)
Kun ei koskaan tiedä, jos se tuntematon vaikka on tuleva poikaystävä, niin siksi tytöt sortuu lähtemään. Eikä uskota, että juuri itselle jotain sattuisi. Eipä sitä kukaan juhannuksenakaan ajattele, että itse voisi olla joku onnettomuus- tai hukkumisotsikko lehdessä tai luku tilastoissa, kun juhannus on juhlittu. Silti joku aina kumminkin on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet eivät opi, ettei saa tunkea mulukkuaan joka paikkaan?!
Ai mina saan laitta pippeli sinu reika?
-muslimi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan "miehille" oikein mukavaa vankeusaikaa.
Mutta enpä voi olla ihmettelemättä näitä tyttöjä, lähdetään tuolta päin kotoisin olevien miesten mukaan näiden asunnolle ja ostetaan vielä viinakin mukaan?? Eikö niin kuin yhtään ole opittu? EIkö ole kuultukaan tuollaisista?
Toinen tytöistä pani ensin omasta halustaan monta kertaa toisen tuomitun kanssa, kuten artikkelista käy ilmi. Sai siis päihteitä, joita itse halusi, sekä seksiä, jota itse halusi. Tältä kannalta katsottuna onko niin kovin ihmeellistä, että tyttö sinne asunnolle lähti?
Millaisen lapsuuden luulet tällaisen tytön viettäneen, joka jakaa itseään tuntemattomille miehille muiden katsellessa? Onko se tosiaan 16-vuotiaan tytön unelma-elämää? Onko turvallinen isä opettanut häntä arvostamaan itseään? Sanotaan että rakastavan isän tytär ei valitse huonoa miestä.
Sama koskee muuten incel-miehiä, heillä on ollut rakkaudeton äiti.
Toisin kuin sinä, minä osaan keskittyä siihen mitä on tapahtunut enkä ala tunnepitoisesti keksimään asioita ja käyttäydy niin kuin ne mielikuvitusasiat olisivat faktoja.
Eipä olisi tämäkään >30v liitto saanut alkuaan, jos ei oli 16v tyttö aikoinaan lähtenyt entuudestaan tuntemattoman pojan kämpille :)
Ja juu, pantiin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ovathan tytöt oppineet. Pinnasänkyajoista lähtien ovat heränneet siihen kun vieras mies on paukuttanut yhäriäitiä samassa huoneessa.
Mitä omias höpiset patu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina on lähdetty, uutta on vaan tää, että joutuu raiskatuksi.
Ei pidä paikkaansa. Ennenkin jouduttiin raiskatuksi ihan yhtä lailla, siitä ei vaan saanut sanoa mitään sillä se oli oma vika. Eihän nuorten lupaavien miehenalkujen elämää voinut pilata sen takia että joku paljastavasti pukeutunut huono tyttö aiheutti itse koko tilanteen.
Mikä sen tilanteen aiheutti? Tytön vaate vai se, että tyttö halusi pojan sänkyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pojat ja miehet eivät opi noudattamaan Suomen lakia?
Ne noudattavat sharia-lakia. Suomen laki on heidän mielestään niin löysä ja näkihän näistäkin tuomioista, että ovathan nämä tuomiot aivan liian keveitä.
Täyttä puutaheinää. Keskivertomuslimi on yhtä maallistunut kuin kuka tahansa. Älä levitä väärää tietoa.
Keskivertomusliminainen pitää AINA huivia ja kaapua, ei vietä joulua, eikä pääsiäistä, ei juo alkoholia, ei siedä koiria, ei käy uimhallissa uimassa, eikä osaa edes suomea. Se on verrattavissa Suomessa kiihkeimpiin kristittyihin, mutta menee tiukkuudessaan reippaasti yli.
Joten älä puhu asiasta, josta sinulla ei ole minkäänlaista tietoa.
Minkä ihmeen takia ovat tulleet Suomeen eurooppalaiseen maahan?
Miksi miehet eivät opi, ettei saa tunkea mulukkuaan joka paikkaan?!