Onko miehillä siis koko ajan valtava panetus päällä samalla tavalla kun naisilla oviskiimassa
Eikö toi ole ihan karmeata. Miten te pystytte keskittymään yhtään mihinkään?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain esiteininaisilla sekä varhaisteininaisilla on havaittavissa oleva ovulaatiota edeltävä kiima.
Ei pidä paikkaansa. Itseä panettaa ovulaation aikaan vielä normaalia enemmän. Samoin juuri päivää ennen kuin kuukautiset alkaa. Muuten tasainen panetus. Olen 41v.
Huomen..Kuin näin aamusta..tunne
Vierailija kirjoitti:
On, paitsi ehkä 6 h panon jälkeen kiima on vähäisempi. Kyllä silloinkin panettaa, jos sopiva nainen sattuu näköpiiriin, mutta sitä ei samalla tavalla ajattele kuin muutoin.
Kyllä mua panetaa vielä orkunkin jälkeen ja pystyn jatkamaan kakkoskierrokselle suoraan ottamatta ulos välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, että miehet näkee niin paljon vaivaa pillun eteen, jos panetus on päällä 247.
Duh. Eikö tää nyt ole ihan yleistietoa kaikilla aikuisilla ihmisillä. Tällähän miehiä juuri juoksutetaan, motivoidaan ja manipuloidaan haluttuun suuntaan.
No ei oo. Olen kyllä huomannut miesten olevan pillun perään mutta en ole tajunnut, että panetus on koko ajan tuollaista. Miten te saatte edes työnne tehtyä.
Työt tulee tehtyä pillua miettien. Siihen on tottunut.
🤣🤣🤣🤣 Mainio vastaus!!
Kiitos.
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, paitsi ehkä 6 h panon jälkeen kiima on vähäisempi. Kyllä silloinkin panettaa, jos sopiva nainen sattuu näköpiiriin, mutta sitä ei samalla tavalla ajattele kuin muutoin.
Kyllä mua panetaa vielä orkunkin jälkeen ja pystyn jatkamaan kakkoskierrokselle suoraan ottamatta ulos välillä.
Miten on mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista?
Joillakin vaan toimii paremmin. Minun mies samanlainen. Haittapuolena se, että voi alkaa seistä vaikka ei olisi seksuaalista kiihotusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista?
Joillakin vaan toimii paremmin. Minun mies samanlainen. Haittapuolena se, että voi alkaa seistä vaikka ei olisi seksuaalista kiihotusta.
Miten sun miehen erektiot ovat haitallisia?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä liioittelua, murrosiästä kolmeenkymppiin on aika terhakas, mutta kyllä hiipuu vanhetessa
20v poikkikseni ei ole koskaan suostunut parittelemaan näiden vuosien aikana. Kun palaan kotiin myöntää kyllä aina käyttäneensä tilaisuuden hyväkseen ja vetässeen käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista?
Miten sun miehen erektiot ovat haitallisia?
Hänelle kiusallinen tilanne jos alkaa seistä vaikka kaupassa, töitä tehdessä, ravintolassa syödessä, autoa ajaessa jne. Alkaa siis seisoa ihan missä vaan julkisella paikallakin. Viimeksi varaosatiskillä auton osia odottaessa. Hankala siinä kantaa tavaraa, kun toinen käsi pitää laittaa housun taskuun ja painaa vehjettä reittä vasten, että ei olisi niin näkyvästi pystyssä.
Tässäistä tapahtuu jos ei laukea riittävän usein. Siksi yleensä runkkaa aamuisin jos en ole saatavilla.
Miehesi varmasti ajattelee lehteviä, häpyraosta roikkuvia pillunhuuliasi varaosatiskillä asioidessaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi varmasti ajattelee lehteviä, häpyraosta roikkuvia pillunhuuliasi varaosatiskillä asioidessaan.
😄 Kuulemma ei ajattele, mutta sitten vasta seisookin jos vähän härnään ja herätän ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😄 Kuulemma ei ajattele, mutta sitten vasta seisookin jos vähän härnään ja herätän ajatuksia.
Kerro toki millaisia häpyhuulia miehesi siinä tapauksessa fantasioi?
Vierailija kirjoitti:
Täällä 48 v naisen mies miettii, että kun kuukautiset aikanaan loppuu, niin meneekö sit tuo oviskiimakin pois?? Miehet ja naiset, kokemuksia? Loppuuko viimeisetkin halut naiselta tästä kohtaa?
Ei lopu, jos terveys on kunnossa.
N57
Vierailija kirjoitti:
Joillain naisilla ovulaatiopanetus on kuulemma jopa niin kova, että alkavat himoitsemaan sellaisiakin miehiä joita eivät normaalisti halua.
Itselläni ovulaatiopanetus on häirinnyt joskus keskittymiskykyä niin etten ole voinut tehdä mitään muuta kuin kiemurrella paikallani, mutta en ole koskaan hetkeäkään halunnut sellaisia miehiä joita en muutenkin halua. Eli miesmakuni ei vaihtele kierron mukaan, enkä tajua miten on edes mahdollista, että vaihtelee? Seksimieltymykset voi vaihdella, ei miesmaku.
On totta. Ja odotas kun vaihdevuodet lähestyy, silloin tulee kanssa tollanen tilanne. Mies ällöttää muuten, mutta se seksi on taivaallista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koska saan ja tiedän saavani seksiä vaimoltani aina kun haluan. Tämä kummasti helpottaa tilannetta. JA EI, emme nai useasti päivässä emmekä edes joka päivä. Se kun tietää että aina saa (kumpi tahansa pyytääkään), niin vähentää sitä jatkuvaa panetusta. Aluksi naitiin kuin kanit (9krt 24h aikana), mutta kun tuli järki päähän ja ymmärsi että sitä saa aina kun haluaa niin tilanne rauhoittui molempien osalta.
Minäkin saan aina kun haluan. Ja KYLLÄ, naimme joka päivä, välillä useamman kerran. Näin on ollut nyt melkein 30 vuotta.
Eli meitä miehiäkin on erilaisia. Itseä ainakin panettaa joka päivä useamman kerran. Se että saa aina kun haluaa on johtanut meidän tapauksessamme jokapäiväiseen naimiseen, eikä mitenkään ole rauhoittanut haluja.
Voisin kuvitella, että naisten ovispanetus on tällaista kuin itsellä koko ajan. Me ollaan vaan toruttu siihen, ja siksi kykenemme keskittymään muuhunkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä 48 v naisen mies miettii, että kun kuukautiset aikanaan loppuu, niin meneekö sit tuo oviskiimakin pois?? Miehet ja naiset, kokemuksia? Loppuuko viimeisetkin halut naiselta tästä kohtaa?
Ei lopu, jos terveys on kunnossa.
N57
Itse taas voisin väittää, että loppuu. Siis jos niitä haluja on ollut ennen vain oviksen aikoihin.
Kannattaa lukea tämä tuotos: Why Women Have Sex (eli "miksi naiset harjoittavat seksiä"). Sen voi ladata joko PDF tai EPUB tiedostomuodoissa täältä: https://oceanofpdf.com/authors/cindy-m-meston/pdf-epub-why-women-have-s…
Etenkin miesten on syytä se lukea sekä huolehtia siitä että jokainen poikalapsensa sen lukee, ei omaksu, heti kun on tullut seksuaaliseksi mieheksi (siinä samassa tapahtuu miespuolisilla ihmisillä äänenmurros).
Sinkkunaisena olen tyytyväinen, että ovulaation tuottamat kiimapäivät tulevat vain kerran kuussa.
Kiiman päihdyttämänä ja sinkkuna oleminen on aika tuskaista. Tsempit vaan kaikille miehille, jos puutteessa olo on teillä jatkuvasti lähellekään sellaista mitä itse koen ovulaation aikaan. Kyllä siinä ajatukset pyörii seksin ympärillä 24/7.
Seksiä tekee parisuhteessa kyllä kovastikin mieli muulloinkin kuin ovulaation aikaan. Varmasti siksi, koska sen mahdollisuus on tarjolla. Sinkkuna joka ei harrasta irtosuhteita oon tyytyväinen, että hormonitoiminta auttaa pitämään ajatukset muissa asioissa noin pääsääntöisesti. Ts. Omakiva on hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Joillain naisilla ovulaatiopanetus on kuulemma jopa niin kova, että alkavat himoitsemaan sellaisiakin miehiä joita eivät normaalisti halua.
Itselläni ovulaatiopanetus on häirinnyt joskus keskittymiskykyä niin etten ole voinut tehdä mitään muuta kuin kiemurrella paikallani, mutta en ole koskaan hetkeäkään halunnut sellaisia miehiä joita en muutenkin halua. Eli miesmakuni ei vaihtele kierron mukaan, enkä tajua miten on edes mahdollista, että vaihtelee? Seksimieltymykset voi vaihdella, ei miesmaku.
Vain esiteininaisilla sekä varhaisteininaisilla on yhtä hyvä ja väkevä libido kuin miehillä.
Ei pidä paikkaansa. Itseä panettaa ovulaation aikaan vielä normaalia enemmän. Samoin juuri päivää ennen kuin kuukautiset alkaa. Muuten tasainen panetus. Olen 41v.