Onko miehillä siis koko ajan valtava panetus päällä samalla tavalla kun naisilla oviskiimassa
Eikö toi ole ihan karmeata. Miten te pystytte keskittymään yhtään mihinkään?
Kommentit (68)
Kullillani ei ole kuolemanhätää jos sitä panettaa. Se on minun alamaiseni. Käskyt tulevat ylhäältä päin.
Ruokahalut menee jos panettaa vaikka pari päivää putkeen ja jostain syystä ei ole seksiä. Masturbointi ei tuo iloa tai tyydytystä joten olen kiitollinen siitä että minulla on hyvä vaino jonka kanssa on aktiivinen ja monipuolinen seksielämä.
Äh. Yliarvostettua. Ihan 2000-lukua koko seksi.
Vaihdoin jo monta vuotta sitten poliittisiin muistelmakirjoihin ja voin paljon paremmin.
Siis ihan aikuisten oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankalaa se välillä on.
Siis joka ikinen päivä, joka ikinen tunti panettaa? Paitsi kun ootte just pannut?
Jos on just pannu tai on kipeenä, niin ei paneta. Tai paljon stressiä.
Mutta yleisesti joka päivä useamman kerran tekisi mieli. Se on sitten eri asia kuinka usein melkein viiskymppisenä pystyisi, mutta mieli tekee kyllä.
Tämän takia huvittaa miten huonosti naiset sietävätä omaa panetustaan. Ne on vain hormoneita, ne määrittävät haluja, ei tekoja.
Vierailija kirjoitti:
Muistelisin lukeneeni erään transihmisen kommentteja muutoksestaan naisesta mieheksi. Hän oli aivan ihmeissään, miten voi ihmistä panettaa niin paljon.
Naiset on niin ulalla tästä.
Miesten halu tulee pitkälti testosteronista ja sen määrät on miehillä huomattavasti suuremmat kuin naisilla luonnollisesti ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, että miehet näkee niin paljon vaivaa pillun eteen, jos panetus on päällä 247.
Duh. Eikö tää nyt ole ihan yleistietoa kaikilla aikuisilla ihmisillä. Tällähän miehiä juuri juoksutetaan, motivoidaan ja manipuloidaan haluttuun suuntaan.
No ei oo. Olen kyllä huomannut miesten olevan pillun perään mutta en ole tajunnut, että panetus on koko ajan tuollaista. Miten te saatte edes työnne tehtyä.
Ne on vain haluja. Aikuinen päättää omista tekemisistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, että miehet näkee niin paljon vaivaa pillun eteen, jos panetus on päällä 247.
Duh. Eikö tää nyt ole ihan yleistietoa kaikilla aikuisilla ihmisillä. Tällähän miehiä juuri juoksutetaan, motivoidaan ja manipuloidaan haluttuun suuntaan.
No ei oo. Olen kyllä huomannut miesten olevan pillun perään mutta en ole tajunnut, että panetus on koko ajan tuollaista. Miten te saatte edes työnne tehtyä.
Ne on vain haluja. Aikuinen päättää omista tekemisistään.
Näinhän sitä luulisi. Mutta katso naisten käyttäytymistä niin hormoonit tuntuu sen määrittelevän.
🥵💦 https://shrinkz.org/taboosluts