Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan asioita, mistä huomaa tulleensa vanhaksi

Vierailija
28.07.2026 |

Aloitan: kun lukee lehdestä ihmissuhteita käsittelevän artikkelin ja pitää itseä nuoremman toimittajan näkökulmaa aiheeseen huvittavana ja lapsellisena.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festareiden artistikattausta kun tsekkaa ni lähes kaikki artistit täysin tuntemattomia itelle

Vierailija
42/52 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta kivasta on 20 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kipu on tavallista ja jokapäiväistä. Kukaan ei kertonut, että vanhana sattuu koko ajan johonkin eikä sille voi mitään.

Kuinka vanha olet? Ei kuulosta normaalilta.

58 v, lääkärin mukaan täysin normaalia.

Olen läskin 160 cm ja 55 kg.

Vierailija
44/52 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutuu googlettamaan kuka on Harry Styles. Huomaa on jotain uusia tähtiä Zendaya muttei halua lukea heistä. 

Suurin osa nuorista ja nuorehkoista tähdistä on ihan nevöhööd.

Vierailija
45/52 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä ettei viitsi enää mennä itse poimimaan mustikoita vaan ostaa ne valmiiksi poimittuina. Tai jokin salkkarit tai vastaavat sarjat ovat alkaneet tympiä, haluaa katsella mielummin dokkareita tai muita asiaohjelmia. 

Itse aion poimia niin kauan kun voimia riittää. Just käytiin viime viikolla. Ikää 58 v.

Vierailija
46/52 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Festareiden artistikattausta kun tsekkaa ni lähes kaikki artistit täysin tuntemattomia itelle

Tämä! T:m40

Vierailija
47/52 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kipu on tavallista ja jokapäiväistä. Kukaan ei kertonut, että vanhana sattuu koko ajan johonkin eikä sille voi mitään.

Joo, vasta vanhenemisen myötä oppii ymmärtämään mitä sana kolotus oikein tarkoittaa.

Vierailija
48/52 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun lääkäri tai myyjä alkaa teitittelemään.

Tämä on ihan hirveetä, olin jotain viiskymmentä kun ensimmäisiä kertoja elektroniikkaliikkeessä teititeltiin vaikka näytän heittämällä ikäisiäni hiukan nuoremmalta. 

Kerran sanoin eräässä vesiurheiluvälune vuokraamossa nuorelle naiselle joka teititteli monta kertaa, (toinen nuori nainen oli hetkeä ennen jo kassalla teititellyt) että "pliis, älkää teititelkö, se kuulostaa ja tuntuu todella kamalalta, en sentään ole niin vanha. Selvästi seniori-ikäisiä teitittellään, ei keski ikäisiä." 

Ymmärrän että he yritti olla kohteliaita mutta noup, asiakas joka tulee vuokraamaan kajakkia lippis ja vesiurheiluun tarkootetut lasit päässä, sanoo paikalle tullessaan  MOI, liikkuu rivakasti ja näyttää nelikymppiseltä, häntä ei teititellä.

Moni näyttää omasta mielestään nuorekkaalta,mutta toisten mielestä juuri ikäiseltään. Se voi tuottaa pettymyksen omalle egolle.

Vierailija
49/52 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että luulen näyttäväni ikäistäni nuoremmalta. 😏 

Vierailija
50/52 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kommentteja ja yläpeukutin!

Mulla ikää jo 61 (mies). En jaksa enää valvoa kovin myöhään, kesälläkään. Muistelin tässä, et joskus 35-45-vuotiaana piti aina katsoa joku tv-sarja, mikä päättyi n. klo. 23:30. Nykyään en jaksaisi millään vaan pilkkisin sen jakson läpi. Herään sitten pirteänä klo. 1-4; ilmeisesti kipuihin.  Valvon muutaman tunnin ja taas pötkölle. Näin silloin uniakin eli se yöuni on muuttunut katkonaiseksi.

Iltakahvi on jäänyt juomatta jo vuosia sitten. En syö enkä juo enää klo. 6:n jälkeen illalla ....

Vierailija
51/52 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen päivä on uusi vaiva. Kun edellisestä on jotakuinkin selvinnyt, uusi on jo tuloillaan. 

Vierailija
52/52 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille asennettiin ilmanlämpöpumppu ja ja tyypit näytti 15vuotiailta,teki mieli kysyä tietäähän ne varmasti mitä' ne tekee. Samoin lääkärissä joskus ihmetellyt voiko noin nuori olla lääkäri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi