Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan asioita, mistä huomaa tulleensa vanhaksi

Vierailija
28.07.2026 |

Aloitan: kun lukee lehdestä ihmissuhteita käsittelevän artikkelin ja pitää itseä nuoremman toimittajan näkökulmaa aiheeseen huvittavana ja lapsellisena.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä enemmän (kutakuinkin 50-60 vuotiaita toimihenkilöitä) työpaikan tiimissä kuulee lauseita:

Muistaako joku missä se xx taulukko on? Ei mitään hajua. Mitä siihen huomiseen paltsuun piti tehdä.? Keleltä se ccc asian viesti tuli ennen kesälomia? Teams kansioita tonkiessa kuuluu Missä helv... se on???  Mikä ihme sen ict tummahiuksisen tyypin nimi on? Sit joku muistaa etunimen ja toinen sukunimen. Sit tapahtuu sitä että joku alottaa jutun mut se siirtyykin asiasta toiseen ja kukaan ei muista mistä juttu alko. Kokouskutsuista puuttuu tärkeitä henkilöitä jne.....

Vierailija
22/22 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi juopotella ja heilua kapakoissa yöllä! Ihmettelen sitä, miksi varhaiskeski-ikäinen, toisesta avoliitosta eronnut yksinhuoltajaäiti Sofia Virta jaksoi olla yli kello kahden yökerhossa ystävän polttareilla. Itse olisin mieluummin nukkunut kotona ja valvonut lapaseni unta, valmistanut aamulla kaurapuuroa itse kerättyjen mustikoiden kera ja vienyt lapseni metsäkävelylle vaikka Nuuksioon. 

On kyse minun vanhuudesstani. Moni 35-vuotias varhaiskeski-ikäinen yksinhuoltaja etsii kuumeisesti miesseuraa -ja haluaa itse leikkiä kuin Lulu eikä keitellä mukulalle aamupuuroja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi