Miksi työkaveri tuijottaa?
Tekee ihan mitä vain, niin jatkuvasti yllättää hänet tuijottamasta jostain. Ja kun hän huomaa jääneensä kiinni, niin kääntää nolona katseen pois.
Jos tunnistat itsesi, niin miksi toimit näin? Jos on asiaa, niin miksei sitä voi sanoa?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Haluaa yhtyä reikiisi, bojoing namskis tsirp tsirp.
Ap voi olla myös mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän taitaa olla ihastunut sinuun!
Tein tuota samaa aikanaan erästä firmassamme aloittanutta nuorta miestä kohtaan, hän oli vaalea ja kaunis ja taisin olla hieman kiinnostunut hänestä. ;)
Millainen mies on KAUNIS?
Esim. Haaland. Tai kuka tahansa homoseksuellisti.
Vierailija kirjoitti:
Tein tuota samaa aikanaan erästä firmassamme aloittanutta nuorta miestä kohtaan, hän oli vaalea ja kaunis ja taisin olla hieman kiinnostunut hänestä. ;)
Limainen työpaikkahuora.
Jos oot se h*ora joka n*ssi mun miestä, niin tiedät itsekin miksi. Siksi kun vihaan sinua niin sydämeni pohjasta että vietän päiväni miettien miten isot sanktiot saan jos vaikka "vahingossa" ajan päällesi trukilla.
Voi olla että sinulla on hassuja ilmeitä kun keskitys tekemään jotain. Et vain huomaa sitä itse kuin tuosta tuijottamisesta..
Psykoosi, luulee että yrität tappaa hänet.
Se haluaa naida sinua takaapäin oikein kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Haluaa yhtyä reikiisi, bojoing namskis tsirp tsirp.
Aivosolut sulla nollatasoa ja hin... vielä.
Mä tuijotan kaikkia. Ilmeisesti jokin geeni, kun kuulemma äitikin tuijotti kaikkia. Tai opittu tapa.
Tuijotan myös kävellessäni takana olevia ihmisiä kääntämällä pään 180 astetta.
Vierailija kirjoitti:
Mä tuijotan kaikkia. Ilmeisesti jokin geeni, kun kuulemma äitikin tuijotti kaikkia. Tai opittu tapa.
Tuijotan myös kävellessäni takana olevia ihmisiä kääntämällä pään 180 astetta.
Tuijottaminen on epäkohteliasta ja inhottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. Martti Katajisto nuorena, Lauri Tilkanen nuorena, Jude Law nuorena. He olivat miehiksi kauniita.