Miksi työkaveri tuijottaa?
Tekee ihan mitä vain, niin jatkuvasti yllättää hänet tuijottamasta jostain. Ja kun hän huomaa jääneensä kiinni, niin kääntää nolona katseen pois.
Jos tunnistat itsesi, niin miksi toimit näin? Jos on asiaa, niin miksei sitä voi sanoa?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Tuijottaako muut ihmiset? Puhutko itseksesi? Mitä sussa on jotain mitä katsoa?
Tykkään tehdä töitä rauhassa, enkä lätistä joutavia. Se tuntuu monelle olevan liikaa.
Meillä päin oli iäkäs mies joka aina vastaan tullessa irvisti kun katsoi, tuo alkoi kyllästyttää ja kerran sitten irvistin takaisin kun katse kohtasi. Ja mitä, mies hymyili eikä ole enää irvistellyt vastaan tullessa.
Tuijota takaisin niin kauan että sillä pokka pettää.
Onhan sillä katsomisellakin hyvän maun rajat. Tuijota takaisin herkeämättä.
Onko sinulla isot hölskyvät herkkumeijerit, jotka liikkuvat liikkeidesi tahtiin kuin meren aallot auringonlaskiessa :)
Olet ehkä erityisen vetävän näköinen hänen mielestään, eikä hän saa silmiään irti? Ihastunut siis.
Minä tuijotan väsyneenä, siis katson vain tyhjyyteen. Hävetti kerran, kun tajusin että joku tuijottaa murhaavasti takaisin. En minä häntä katsonut vaan toljotin "tyhjyyteen". Hän sattui vaan olemaan edessä😇
On niin kova stressi päällä että tekisi mieli tappaa joku. Onko tuijotus lasisen ilmeetön?
Huh. Eikö tuo katsepeli tee niskan kipeäksi.
Näitä ihme moljottajia on joka työpaikassa. Jotkut kai tuijottaa vain omissa ajatuksissaan eikä itse hoksaa tuijottavansa. Toiset taas tuijottaa kytätäkseen toisten tekemisiä. Sitten on näitä jotka tuijottaa vaan tuijottaa kaikkia ja kaikkea. No ihan sama, ärsyttävää ja epämukavaa se silti on.
Haastaa sut tuijotuskilpailuun. Siinä otetaan mittaa kumpi on henkisesti kestävämpi.
Mutta sitten luovutti.
Koska olet mielestäni todella hyvännäköinen ja kiinnostat minua.
Lepuuttaa silmiään, anna tuijottaa.
Yhdestä esim mietin onko muusikko kun näyttää siltä. Yhdestä mietin onkohan opiskellut samassa koulussa koska näyttää siltä. Yhdestä mietin mikäköhän sitä v*tuttaa koska on erityisen nyreän näköinen.
Sen on täällä jo moni sanonut, mutta ihastuminen on eka asia, joka mulle tulee mieleen syyksi tuollaiseen tuojotteluun. Aikoinaan yhdellä ensimmäisistä työpaikoistani oli yksi älyttömän komea mies, vieläpä kiva tyyppi kaikenlisäksi. Häneen oli varmaan puolet työpaikan naisista ihastuneita, niin myös minä ja muistan, että silloin oli joskus tilanteita, etten saanut silmiäni irti hänestä, vaan unohduin ääliömäisesti tuijottamaan. Sitten kun hän äkkiä käänsi päänsä ja huomasi tuijotukseni, niin nolotti ja lehahdin punaiseksi.
Tänne taitaakin kirjoitella KISSA? Kissa on ottanut koneen ja kirjoittaa, Sellaista tapahtuu useinkin.
Vierailija kirjoitti:
Tänne taitaakin kirjoitella KISSA? Kissa on ottanut koneen ja kirjoittaa, Sellaista tapahtuu useinkin.
Niillä on tuijotuskilpailuita lisäys
jumaliste söiksää ne joka päivä, ei ihme jos tuijottelee...