Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vornanen: En luvannut erota automaattisesti

Kommentit (146)

Vierailija
121/146 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vornanen pysyy hillotolpalla kuin korruptiokuppa kokoomuksessa.

Aijaijai, nyt oli kauniisti tiivistetty. Arvostan.

Vierailija
122/146 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättyikö joku, että persu käänsi takkinsa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/146 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo jo nähty miljoona kertaa. Ei mitään asiaa Eduskuntaan.

https://yle.fi/a/74-20193597

Vierailija
124/146 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi oikein ja poliittisesti Suoraselkäistä, että hän  tässä tilanteessa eroaisi itse. Valitettavasti taitaa kuitenkin olla siihen ratkaisuun kykenemätön.

Vierailija
125/146 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit kerrankin mies, Timo, ja eroaisit eduskunnasta itse. Sinut erotetaan kuitenkin poliisista ja jos et itse eroa eduskunnasta, sinut erotetaan myös sieltä. Just watch and see. 

Loppujen lopuksi aika helvetin kova rangaistus siitä että joku juippi lähenteli baarissa ja otti miehestä silloin niskalenkin ja ulkona ampui varoituslaukauksen, kun juippi lähestyi uudelleen.  Tuliase on tietysti tuliase, mutta jos olisi esim. lyönyt pullon rikki ja sillä uhannut, että jos tulet niin saat pullosta, niin vaarallisuusaste samaa luokkaa sen minipistoolin kanssa, mutta lähtee tuon vuoksi elanto sekä kansanedustajana että poliisina :(

Kuten ameriiikassa sanotaan, don’t do the crime if you can’t do the time. Minä olen joskus joutunut baarissa tappelutilanteeseen, mutta toisin kuin tämä oman elämänsä Rambo, minä kutsuin paikalle portsarin. Sitä varten ne on siellä baarissa. 

Amerikassahan tästä ei ois välttämättä tullu mitään tuomiota ollenkaan.

Vierailija
126/146 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi oikein ja poliittisesti Suoraselkäistä, että hän  tässä tilanteessa eroaisi itse. Valitettavasti taitaa kuitenkin olla siihen ratkaisuun kykenemätön.

Mitä se hyötyis siitä suoraselkäisyydestä

Vierailija
127/146 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Vornanen olis hakannut noi hippiäiset pskaksi niin sanomista olis tullut siitäkin. Nyt ei tapahtunut kenellekään mitään pahaa.

Ei sen pahempaa kun että Vonaselta lähti poliisinvirka,  kansanedustajan tehtävä,  aseenkantoluvat meni,  maine meni, saattoi perheensä häpeään koko kansan silmissä.    😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Tulhan sille savolaselle  paljon meri merkintöjä rikosrekisteriin jotka joskus työtä hakiessa on esteenä. Noo kerätköön marjoja tai kortistoon. Kyllä naurattaa 🤣

Ensinnäki Joensuu on Karjalassa, senki idiootti.

Toisekseen sillä on kohta 60 mittarissa nii liekö tarvii enää paljoo työpaikkoja hakea.

Ei kai hän meinaa sosiaalipummiksi ryhtyä? Hemmetti, tuomittu rikollinen ja vielä kaiken huipuksi loinen. 

Mut ainakaan se ei luule et Joensuu ois Savossa niinku joku vammanen täällä

Vierailija
128/146 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne puheet muuttuu ja lupaukset rikotaan, tyypillistä persuilua. Vornanen pitäisi erottaa heti, moinen pyssysankari ulos.

Vierailija
129/146 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit kerrankin mies, Timo, ja eroaisit eduskunnasta itse. Sinut erotetaan kuitenkin poliisista ja jos et itse eroa eduskunnasta, sinut erotetaan myös sieltä. Just watch and see. 

Loppujen lopuksi aika helvetin kova rangaistus siitä että joku juippi lähenteli baarissa ja otti miehestä silloin niskalenkin ja ulkona ampui varoituslaukauksen, kun juippi lähestyi uudelleen.  Tuliase on tietysti tuliase, mutta jos olisi esim. lyönyt pullon rikki ja sillä uhannut, että jos tulet niin saat pullosta, niin vaarallisuusaste samaa luokkaa sen minipistoolin kanssa, mutta lähtee tuon vuoksi elanto sekä kansanedustajana että poliisina :(

Kuten ameriiikassa sanotaan, don’t do the crime if you can’t do the time. Minä olen joskus joutunut baarissa tappelutilanteeseen, mutta toisin kuin tämä oman elämänsä Rambo, minä kutsuin paikalle portsarin. Sitä varten ne on siellä baarissa. 

Amerikassahan tästä ei ois välttämättä tullu mitään tuomiota ollenkaan.

Ei niin kun poliisi olisi teloittanut Vornaset siihen paikkaan.

Vierailija
130/146 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaisi pysyä politiikassa ja päästä eduskuntaan myös  myöhemmissä vaaleissa. Tällä menolla niin ei tapahdu.

Vierailija
131/146 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälleen kisssrakkaana äänestäisin enemmin persu Vornasta, mitä SDP:n kissanpotkija Näkkeljärveä, 

Vierailija
132/146 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on irtisanoutunu jo poliisin virkasuhteesta.

Ja tuosta "miehenä olemisesta" ei hyödy mitään eikä se tuo taloudellista turvaa eläkkeelle.

Sanna Marinkaan ei "ollu nainen" ja eronnu aamupalakohun tai uniper-kohun seurauksena.

Tuo persujen olkiukkoilu ei nyt auta. Marin ei kännissä ammuskellut ketään. Aamupalat hän maksoi takaisin (kukaan aiempi pm ei sitä tehnyt) ja Uniper-sotkun aloitti Sipilän hallitus ja sen vm Orpo. Yritä nyt keksiä jotain parempaa 😂

Vierailija
133/146 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaisi pysyä politiikassa ja päästä eduskuntaan myös  myöhemmissä vaaleissa. Tällä menolla niin ei tapahdu.

Häh? Että eroais nyt ja hakis uudelleen ens eduskuntavaaleissa ehdolle 😂 mikä järki siinä eroamises sit ois 😀

Vierailija
134/146 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ne puheet muuttuu ja lupaukset rikotaan, tyypillistä persuilua. Vornanen pitäisi erottaa heti, moinen pyssysankari ulos.

Onneks meillä oli 1939-44 pyssysankareita jotka piti tän maan itsenäisenä. 

Vierailija
135/146 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi rienata ja häväistä todellisia sankareita, pervopersu! Kännissä vonkaavaa ammuskelijaa kehtaatkin verrata todellisiin sankareihin, häpeä. Vornanen on pelkuri ja valehtelija.

Vierailija
136/146 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niistä tosin yksikään ei ollut persu. Sen sijaan vasemmistolaisia etenkin etulinjassa oli paljon.

He joutuivat ampumaan puolustaessaan maatamme. Persu-Vornanen taas räiski kännipäiten ravintolan edustalla keskellä ihmisjoukkoa ihan vaan huvikseen ja korostaakseen mitätöntä ekoaan.

Vierailija
137/146 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä häpäise sotien veteraanien muistoa, kiitos. 
Yksikään heistä ei taatusti halua tulla verratuksi Vornaseen.

Vierailija
138/146 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on irtisanoutunu jo poliisin virkasuhteesta.

Ja tuosta "miehenä olemisesta" ei hyödy mitään eikä se tuo taloudellista turvaa eläkkeelle.

Sanna Marinkaan ei "ollu nainen" ja eronnu aamupalakohun tai uniper-kohun seurauksena.

Tuo persujen olkiukkoilu ei nyt auta. Marin ei kännissä ammuskellut ketään. Aamupalat hän maksoi takaisin (kukaan aiempi pm ei sitä tehnyt) ja Uniper-sotkun aloitti Sipilän hallitus ja sen vm Orpo. Yritä nyt keksiä jotain parempaa 😂

Maksoi kun jäi kiinni.

Vierailija
139/146 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys olis ollut, jos olisi eronnut. Kaikki sen suurille eri puheille naureskeli. Kyllä persut tunnetaan. 

Vierailija
140/146 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Että eroais nyt ja hakis uudelleen ens eduskuntavaaleissa ehdolle 😂 mikä järki siinä eroamises sit ois 😀

Kannattaa roikkua mukana seuraaviin vaaleihin. Sitten sopeutumisraha ja eläkkeelle. Tyhmähän se on jos itse eroaisi. On siellä isompiakin rosvoja samassa duunissa.