Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko nainen mielummin

Vierailija
27.07.2026 |

Ruman miehen kanssa joka ei tee rikoksia vai komean miehen kanssa joka tekee rikoksia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa, koska mulla on ollut vaan komeita miehiä. 

Vierailija
2/9 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kummankaan kanssa. Toisaalta rikoksia tekevästä pääsis hyvin eroon kun se menis lusimaan, ei tarvisi koko aikaa katella sen naamaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi nainen mieluummin. On ihan mukavaa olla  mies.

Vierailija
4/9 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämies on paras mies.

Vierailija
5/9 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoksia tekevä menee automaattisesti roskakoppaan. Rumakin voi olla mukava, hauska ja fiksu. Eli kyllä minä sen ruman ja rehellisen valitsisin, jos pakko olisi. 

Vierailija
6/9 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikoksia tekevä menee automaattisesti roskakoppaan. Rumakin voi olla mukava, hauska ja fiksu. Eli kyllä minä sen ruman ja rehellisen valitsisin, jos pakko olisi. 

Aloituksessa ei puhuttu ruman miehen rehellisyydestä, mukavuudesta, hauskuudesta eikä fiksuudesta yhtään mitään.

Vierailija
7/9 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteellisesti katsoen historiaa toistaa itseään esim. naisella on insinöörimies ja mahassa kasvaa nee⁢keriäpär⁢ä.

Vierailija
8/9 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa ei puhuttu ruman miehen rehellisyydestä, mukavuudesta, hauskuudesta eikä fiksuudesta yhtään mitään.

Rikoksia tekevä kuitenkin on automaattisesti haittaeliö. Ruma ei sitä välttämättä ole. 

Vierailija
9/9 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jatkaisin elämääni sinkkuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä