*ELOKUISTEN KE-PE*
Linkki alkuviikon pinoon:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10364789&p=2&tmode=1&smod…
Kommentit (26)
Tajusin juuri, että omassa pakkauksessani oli kyllä kaikki muut uutta, mutta pyyhe on reunoista eri väriä(sinistä eikä keltaista) ja samoin ruokalappu ei ole tuota uutta mallia vaan sellainen, jossa vaalealla pohjalla keltaisia ankkoja. Olen tainut saada jonkin sekoituspakkauksen.. Eipä tuolla nyt niin suurta väliä ole, kun kuitenkin nuo tarvikkeet ovat ihan yhtä hyviä. Hammasharjat ym. kyllä olivat mukana.
Västis taas kerran
Niin se olisi taas yksi viikko takana ja viikonloppu edessä..
Tämä päivä mennyt ihan toipuessa työpäivistä.. Kyllä huomaa, että hieman alkaa jo voimille ottamaan.. Tai siis niistä päivistä palautuminen vie aikaa.. Varsinaisia vaivoja ei ole, mitä nyt hieman selkää kolottelee.. Maanantaina neuvolanlääkäri, uskoisin, että kaikki on hyvin..
Rautatabut vaihdoin Retaferistä Spartocineen.. Toivon mukaan sopivat paremmin..
Äitiyspakkauksesta on ollut juttua.. Itse en ole saanut vielä edes papereita vietyä.. Josko ensiviikolla.. Mä kyllä toivoinkin tuota uutta pakkausta värien takia ja ilmeisesti nyt sitten tulemme sen saamaankin..
Mukavaa viikonloppua kaikille, onneksi saan itse sen viettää vapaalla..
Piiu ja 007 rv 27, tasan..
Viikkosiivous takana..kaiken tein yksin!:) Pitäisi ottaa rauhallisemmin kun selkä niin kipee..ikää ei oo selkävaivoja ollu mut nyt raskausaikana alkanu tulee. Mulla on kans jo niin iso masu et ihan hirvittää vaikka rv 26+2! Mut ei voi mitn! Pitää sit liikkua paljo ku lapsi syntyy! Kaikki tää kuitenki niin sen arvosta. Kelan lappuja en oo postiin laittanu..olen yrittäny pitkittää niiden vientiä et sais sen uuden pakkauksen. Mut eri paikkakunnilla voidaan viel jakaa vanhat pois alta nii en tiiä onko tääl Oulus uudet jo jaos..tietäääkö kukaa?
Oon syöny pari kuukautta Obsidan-rautalääkettä ja sillä on hemoglobiini noussu normaali lukemiin..kokeilin jotain nestemäistä mut ei noussu mut ei kyl laskenukaa!:) Pikkusisko valmistu lähihoitajaksi..pitäis leipoo ja mennä auttelee niiden järkkäilys. Itellä ois lähihoitaja-opintoja jälel viel vuosi. Meni omien häitten järkkäilys tuo vuosi ja sitten pahoinvointiin 3 kk! Mut sit käy loppuun kun jaksaa..ei jotenki ole motivaatiota kun vauvajutut pyörii koulunpenkillä vaan mieles!:) Mut pakko käydä loppuun et on joku ammatti edes ja se ala ainut joka kiinnostaa..joskus haaveena lukea sairaanhoitajaksi mut yritän eka saada tuon koulun päätökseen!:)
Mulla ei mitn muita vaivoja ole kuin tuo selkäkipu ja tietenki laku pahoinvointi että olen säästyny niiltä muilta mut onhan täs aikaa viel kokea vaikka mitä!:) Mut voimia arkeen jokaiselle odottajalle ja nauttikaa raskaudesta vaikka välil ei helppoo oo vaivoineen.. Onneksi tääl saa purkaa näitä " huolia" kun ei se nuori aviomieskää aina niin täysin ymmärrä.. Mukavaa vkn.loppua kaikille!!!
Mandii kyseli oulun pakkaus tilannetta me asutaan oulussa ja tänään me haimme ainakin postissa uuden pakkauksen, vaikka jännitinki kumman saan paripäivää oli menny päätöksenteon ja paketin tulon välillä, joten alahan vaan laittaa papruja menemään. Mä en jaksanu ees pakettikorttia oottaa vaan kävin kauppareissulla kysymässä ja siellähän se jo oli meidän paketti ja nyt sitä onki jo ilta ihasteltu.
Milloinkas Mandiilla on laskettu aika et satutaanko samaan aikaan ouksiin vauvojamme hakemaan. meillä 21.8 mut luultavasti saan vaavin ulos aikaisemmin. saa nyt nähdä sitten.
Mut pitäs kai tässä alkaanukkuu jos vaikka tytsy massussaki antas mamman nukkua. Mut palataampas vaikka huomenna asiaan jos jotain ilmenee.
Teresa81 +tytsy 27+3
Kiitos kun kerroit että Oulussakin voi saada jo uuden pakkauksen. Mulla laskettu aika on 29.8 mut jos perintötekijät vaikuttaa niin vauva syntyy paria viikkoa ennen.. Saas nähä sitte mite käy!:) Mulla on paljon kavereita tääl Oulus jotka saa elokuus vauvan että varmaanki joku tuttu sattuu yhtä aikaa laitokselle!
Tänään ollu jo vähän vähemmän surkea päivä Onneksi.
Mies tossa siivosi koko kämpän ja matotki harjasi kunnolla vaihteeksi ja konttasi lattiat et nyt on puhdas koti meillä. Ja minä van istuin sohvalla ja katoin. No kyllä mä sentään tiskasin ja pesin pyykkiä ku ei kaikkia kehtaa tolla miehelläkään teettää. Välillä ku huokasi niin hyvin onnistui.
Kaupassa käytiin ja ulkona kävely hissuksiin oli ihan mukavaa. Käytiin samalla ihan huvikseen postista kysymässä pakettia ja siellähän se odotti meidän uusi äippäpakkaus :0) Pitihän se sitten heti kotona tarkistaa kumpikos pakkaus sieltä sisältä löytyy ja uusihan se oli. Ihania pikkuvaatteita hypisteltäväksi. nyt pitäny jo parikertaa avata ja katella niitä juttuja. ihania persikan ja beiken värisiä vaatteita ja vihreä ja sininen antoivat kivasti väriä vaaleaan kokonaisuuteen. Se tumppubody oli kans ihan ihana.
Nyt ei sitten muuta ku odotellaan käyttäjää noille vaatteille ja tavaroille.
Kaverit kävi kylässä ku kaverilla oli eilen synttärit mut ei jaksettu käydä niin tulivat sitte meille kahville. Kiva oli ku kävivät.
Juups pitää tässä keksiä jotain tekemistä, mies kävi vuokkraamassa r-kioskilta pelin ja nyt se sitä tossa pelaa, jospa se ei kuitenkaan koko iltaa pelais ku mäki haluan kattoa tvtä.
mies ois ollu menossa yhelle keikalle taas tänä iltana mut olosuhteet huomioon ottaen en oikeen ois halukas sitä päästämään. ku yksin olo ei oikeen oo kivaa ku alkas taas vaan ajattelee kaikkee. Eli lupalappua ei ole myönnetty vaikka kuukaudenpäivät sitä on kärtetty. Luulis ton miehen nyt sentään syyt ymmärtävän.
eli jospa se ois edessä ihan tavallinen rauhallinen koti ilta " rähmä donitsin" ja miehen kanssa.
Mukavaa perjantai-illan jatkoja kaikille
Teresa81+ tytsy 27+3