Työtön! Käytäthän aamupäivän työnhakuun!
Kommentit (32)
En käytä. Lähden ihan kohta liikenteeseen, ei ole nyt aikaa eikä mielenkiintoa työnhakuun. Katsotaan tuossa 2-3 vuoden päästä.
M56, työtön keväästä 2021.
Ap, käytä aamupäivä työntekoon äläkä palstalla roikkumiseen.
En.
Meen to keikkavuoroon. Viimeks olin viime viikon ke. Tää on tahti mistä diggaan!
Joo. Spämmään hakemuksia koko päivän.
Työnantajat tykkää.
Jaa teen aamiaista ja luen. Haen töitä illemmalla,jos haen. 10-20 paikkaa kuussa tuntuu sopivalta määrältä.
Ei ollut ollut työnhakuvelvoitetta koskaan. Olen ollut kymmeniä vuosia työttömänä, kaksi kertaa eläketesteissä. Minua pidetään liian sairaana että minulle voitaisiin asettaa työnhakuvelvoite. Eläkkeelle ei mitään mahdollisuuksia. M55
Ap kans töihin! Ei siellä töissä puhelimen pläräämisestä makseta!
T.pomosi
Enhän käytä eikä mikään anonyymi vammainen päätä asioistani jollain helvetin vauvapalstalla ! Oletko ap vähän vajaaälyinen kun luulet että yksikään työtön välittää pätemisestäsi ! Mene vain itse täyttelmään niitä hakemuksiasi saatanan vammanen äläkä roiku palstalla jauhamassa paskaa
Huvipuistohullu kirjoitti:
Miksi aamupäivän, miksei iltapäivän? 🧐
ja saahan hakemuksia lähettää vaikka yölläkin! Sehän on työaikaa monille.
En nyt ehdi, minulla on kaksi keikkatyövuoroa tänään.
Taitaa olla tulossa tuottamaton työpäivä, vai onko selkä jumissa ja housut kiristää, kun ensimmäinen asia työpäivänä on keljuilla köyhälle työttömälle. On se ärsyttävä olla töissä sairaana.
Tietysti. Käytän 8 tuntia päivästä työnhakuun.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla tulossa tuottamaton työpäivä, vai onko selkä jumissa ja housut kiristää, kun ensimmäinen asia työpäivänä on keljuilla köyhälle työttömälle. On se ärsyttävä olla töissä sairaana.
Apn työ Salli mun nauraa :D Spämmää palstalla työttömiään joka päivä 7-23 psykooseissaan Voi luoja saako se tuosta Niuvan mielisairaalan hoitajilta trippimehua palkaksi :D
Vierailija kirjoitti:
Ja vapaat pullojen keräämiseen. Vahinko vain, että täällä helsingissä on satoja kollegakerääjiä. Hyvänä päivänä 12 pulloa, yleensä 8.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vapaat pullojen keräämiseen. Vahinko vain, että täällä helsingissä on satoja kollegakerääjiä. Hyvänä päivänä 12 pulloa, yleensä 8.
Ja illalla klo 20.30 jonkun alepan -60% ratsaus tietty. Noissa se aika rientelee!
En koska en hae töitä. En kyllä saa työttömyyskorvaustakaan.
Käytän vuoden aikana aikaa noin tunnin työnakuun. Ei työkkärikään ole painostanut hakemaan.
Miksi aamupäivän, miksei iltapäivän? 🧐