Finlayson aloittanut rauhanadressin keräämisen. Vetoomus Putinille - naiivia vai ei?
Kommentit (17)
Siis omg.... että ihan suomalainen rättikauppa aloitti adressin keräämisen, ja adressi sitten varmaan saa Putinin lopettamaan mielipuolisen sotaretkensä...
Lähettäisivät mieluummin niitä TomOfFinland-lakanoita Kremlin kääkälle.
Minua mietityttää miksi firmat haluavat sekaantua politiikkaan.
On toki kaunis ajatus. Mutta jotenkin niin hellyttävän lapsellinen. Putteli tuskin tulee koskaan edes kuulemaan koko vetoomuksen olemassaolosta, saati sitten noteeraamaan sitä mitenkään.
Billig reklam av ett billigt företag.
Finlayson on aina apajilla oli sitten kyse Ukrainan sodasta tai sukupuolten moninaisuudesta (ymppää samaan kuvastoon myös kristinuskon symbolit, jotta asenne tulisi kaikille selväksi). Outoa toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnostanut kun jenkit pommitti puoli lähi-itää psskaksi? Tekopyhää ja vatun naiivia.
Mieluumin kaksinaismoraali kuin ei moraalia ollenkaan kuten teillä rysssillä.
Vierailija kirjoitti:
Sekaantuuhan esim Teboil Venäjän politiikkaan tukemalla sitä verirahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Finlayson on aina apajilla oli sitten kyse Ukrainan sodasta tai sukupuolten moninaisuudesta (ymppää samaan kuvastoon myös kristinuskon symbolit, jotta asenne tulisi kaikille selväksi). Outoa toimintaa.
Finlaysonin addressi kyllä iiggorille kelpaisi, jos kerjättäisiin rysssälle armoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blackrock pakottaa wokettamiseen
Tyhmä iiggor ei tajua, mikä Blackrockin tehtävä on. Luulee kun ei mistään mitään tajua.
Vierailija kirjoitti:
Meni Finlayson pysyvään boikottiin. Politiikalla rahastaminen ja woketus ei kuulu niiden yritysten imagoon, joilta tuotteita ostan.
Puolueeton firma, joka ei tuo esille politiikkaa on OK. Samoin olisi pitänyt myös suomen olla, puolueeton, ei rähmällään itään eikä USA:han.
Jäljet pelottaa...
Eipä iiggorin boikotit paina. Ettehän te rysssälässä käytä lakanoita.
Finlayson
Makia
Vallila
Meni kaikki yrityssaneeraukseen
Omaan pussiinsa koittavat kerätä nuo kuraa muka suomessa tehtyä.Sen ymmärtäisin että hinnassa näkyisi tuo ulkomailla teetetty.Kalliit hinnat pieni osa täällä tehtyä.En osta varsinkin kun benneri mukana tai berneri.
Vierailija kirjoitti:
Det finska bögbrandet, tillverkat i Turkiet, som försöker få sanering, vill ha gratis reklam. Inte är det svårare än så. Finnlayson, Vallila ochMakia, tre turkiska brand, förtjänar sitt öde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finlaysonin lähtö wokettamisen suuntaan on jo nyt aiheuttanut tuloksen laskua?
Ainakin meidän taloudessa meni boikottiin tuon takia jo vuosia sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finlaysonin lähtö wokettamisen suuntaan on jo nyt aiheuttanut tuloksen laskua?
Ainakin meidän taloudessa meni boikottiin tuon takia jo vuosia sitten
Viherpesun mestari tuo Finlayson, ällöttää tuollainen somen mukaan lähtevä mielistely. Tänään tätä ja huomenna tota ja tuuli käykin nyt täältä...
Sanoisin naiivia!