Hieroja vastakkaista sukupuolta
Koetko kiusalliseksi jos kumppanisi kävisi vastakkaista sukupuolta olevalla hierojalla?
Mielestäni ei ole soveliasta. Miehillä välillä alkaa seisoakin jos nainen hieroo vaikka muuten ei olisi epäsopivia ajatuksia, mutta kosketus laukaisee sen.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Käyn vaan oikealla hierojalla ja oikeasta syystä, lähes aina ollut kyllä nainen. Melkoinen sadisti oltava jos hieronta kiihottaa. Eivät todellakaan ole ollut mitään hiplaajia.
T.mies
Mulla taas on mieshierojat vedelleet tosi varoen. N
Itseasiassa joogatunnilla tuli naisohjaaja hieromaan minua rentoutunisharjoituksen aikana. Se oli mukavaa, voisin käydä myös naishieronnassa. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heteromiehenå käyn ainoastaan naishierojilla. Miehen kosketus tuntuisi hyvin vastenmieliseltä.
Miksi jos se on vaan kehonhuoltoa? Jotenkin seksuaalinen tunne kosketuksesta taitaa sinullekin tulla jos heterona vaan nainen kelpaa. Puolisoa kohtaan ikävää kyllä maksaa ja nauttia sillä tavalla jonkun toisen naisen kosketuksesta.
Mitä väliä sillä on, että miksi miehen kosketus tuntuu jollekin vastenmieliseltä? Niin se tuntuu minullekin ja suurelle osalle tuntemiani miehiä. Maksava asiakas päättää, eikä siihen tarvita jonkun keittiöpsykologin lupaa.
Tee varmuuden vuoksi rikosilmoitus raiskauksesta. Ei kaikki miehet mutta aina mies!
No jos olen ikäni ollut näkymätön miehille, niin tuskinpa olisi sitä ongelmaa, että mieshieroja innostuisi minusta siinä pöydälläkään. 😄 Miehistä tykkään "kehonhuolto" palveluissa siitä syystä, että ovat suorasukaisempia, ja sanova asiat kuten ne ovat. Inhoan naisten hymistelyä. Olen kokenut saavani parempaa palvelua juuri tästä syystä esim. mies optikolta, lääkäriltä ja hammaslääkäriltä.
Ap taitaa olla sellainen painajais mustis ukko, kun näkee hieronnankin tässä valossa.
Mä oon käynyt molemmilla.
Parikymppisenä meillä oli koulun tiloissa 50+v mieshieroja, jolla kävi opiskelijat sukupuolesta riippumatta. Oli hyvä ja asiallinen kaveri.
Kerran kävin 25v:nä minua ehkä 5v vanhemmalla miehellä hieronnassa. En tiennyt hänen ikäänsä varatessa. Oli ehkä vähän kiusallista lopussa jotenkin.
Naishierojalla kävin muutaman kerran myös, mutta oli vähän turhan kevyet otteet.
Olen käynyt yli kymmenen vuotta samalla mieshierojalla vai sen takia että osaa ammattinsa,miehenikin käy hänen hirottavana T nainen59
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heteromiehenå käyn ainoastaan naishierojilla. Miehen kosketus tuntuisi hyvin vastenmieliseltä.
Miksi jos se on vaan kehonhuoltoa? Jotenkin seksuaalinen tunne kosketuksesta taitaa sinullekin tulla jos heterona vaan nainen kelpaa. Puolisoa kohtaan ikävää kyllä maksaa ja nauttia sillä tavalla jonkun toisen naisen kosketuksesta.
Mitä väliä sillä on, että miksi miehen kosketus tuntuu jollekin vastenmieliseltä? Niin se tuntuu minullekin ja suurelle osalle tuntemiani miehiä. Maksava asiakas päättää, eikä siihen tarvita jonkun keittiöpsykologin lupaa.
Ei mistään luvasta ole ollut puhettakaan. Näköjään se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Taidat käydä naisella koska kiihotut siitä kosketuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla sellainen painajais mustis ukko, kun näkee hieronnankin tässä valossa.
Seksuaalinen ihminen tietää, että seksuaaliset ajatukset voi olla läsnä tälläisessä puolin tai toisin. Saa olla vähän hölmö jos luulee, että ammatin vuoksi joku ei pysty kiihottua töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalinen ihminen tietää, että seksuaaliset ajatukset voi olla läsnä tälläisessä puolin tai toisin. Saa olla vähän hölmö jos luulee, että ammatin vuoksi joku ei pysty kiihottua töissä.
Varmaan vähemmän seksuaaliset ihmiset ei pysty ymmärtämään sitä tai ei vaan haittaa jos joku kiihottuu koskettaessaan.
Meillä kummatkin käy miehellä, koska oman kokemuksen mukaan mieshieroja hieroo sellaisella (voimakkaalla) tavalla mitä lihakset kaipaa.
Minulle olisi ihan sama vaikka mies kävisi naispuolisella hierojalla.
Onneksi mieheni ei halua käydä naisella. Minulle se ei olisi ok.
No minulla ainakin alkaa seistä, jos kuulen kauniin äänen missä tahansa, joten se on luonnollinen osa elämää eikä vaikuta hierojan tai minkään muunkaan ammatinharjoittajan valitsemiseen.
Nainen sen hierojan pitää olla nuori ja sporttinen t,: mies
Vierailija kirjoitti:
Nainen sen hierojan pitää olla nuori ja sporttinen t,: mies
Ostatkin seksuaalista mielihyvää ilman varsinaisia seksuaalisia tekoja.
Osa maksaa lihashuollosta ja osa kosketuksesta. Siinä on ero.
No jos kumpikin sattuu kiihottumaan niin sehän on helppo ratkaista lisäämällä hierontaan ns. kokovartalo-osuus ilmaiseksi tai lisähintaan. Yksipuolinen kiusallisempi.