Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hieroja vastakkaista sukupuolta

Vierailija
27.07.2026 |

Koetko kiusalliseksi jos kumppanisi kävisi vastakkaista sukupuolta olevalla hierojalla?

Mielestäni ei ole soveliasta. Miehillä välillä alkaa seisoakin jos nainen hieroo vaikka muuten ei olisi epäsopivia ajatuksia, mutta kosketus laukaisee sen.

Haittaako jos kumppanin hieroja on vastakkaista sukupuolta?

Vaihtoehdot

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käynyt mies hierojalla, miksei mies voisi käydä naishierojalla ? 

Koska siinä kosketellaan ja ollaan ilman vaatteita. Joskus myös saattaa tahattomasti kroppa reagoida kosketukseen. Myös hieroja voi kiihottua hierottavan vartalosta. Ammattilainen ei tietenkään anna sen näkyä työssä, mutta miksi mennä sellaiseen tilanteeseen, kun voi valita mieshierojan? Yleensä miehellä myös enemmän voimaa käsitellä jos on itse vaikka lihaksikkaampi tapaus ja tarvitsee voimakasta hierontaa.

No jos kumpikin sattuu kiihottumaan niin sehän on helppo ratkaista lisäämällä hierontaan ns. kokovartalo-osuus ilmaiseksi tai lisähintaan. Yksipuolinen kiusallisempi.

Vierailija
22/39 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn vaan oikealla hierojalla ja oikeasta syystä, lähes aina ollut kyllä nainen.  Melkoinen sadisti oltava jos hieronta kiihottaa.  Eivät todellakaan ole ollut mitään hiplaajia.

T.mies 

Mulla taas on mieshierojat vedelleet tosi varoen. N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa joogatunnilla tuli naisohjaaja hieromaan minua rentoutunisharjoituksen aikana. Se oli mukavaa, voisin käydä myös naishieronnassa. N

Vierailija
24/39 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa, käyn naisella.

Vierailija
25/39 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heteromiehenå käyn ainoastaan naishierojilla. Miehen kosketus tuntuisi hyvin vastenmieliseltä.

Miksi jos se on vaan kehonhuoltoa? Jotenkin seksuaalinen tunne kosketuksesta taitaa sinullekin tulla jos heterona vaan nainen kelpaa. Puolisoa kohtaan ikävää kyllä maksaa ja nauttia sillä tavalla jonkun toisen naisen kosketuksesta.

Mitä väliä sillä on, että miksi miehen kosketus tuntuu jollekin vastenmieliseltä? Niin se tuntuu minullekin ja suurelle osalle tuntemiani miehiä. Maksava asiakas päättää, eikä siihen tarvita jonkun keittiöpsykologin lupaa. 

Vierailija
26/39 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee varmuuden vuoksi rikosilmoitus raiskauksesta. Ei kaikki miehet mutta aina mies!

Vierailija
27/39 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olen ikäni ollut näkymätön miehille, niin tuskinpa olisi sitä ongelmaa, että mieshieroja innostuisi minusta siinä pöydälläkään. 😄 Miehistä tykkään "kehonhuolto" palveluissa siitä syystä, että ovat suorasukaisempia, ja sanova asiat kuten ne ovat. Inhoan naisten hymistelyä. Olen kokenut saavani parempaa palvelua juuri tästä syystä esim. mies optikolta, lääkäriltä ja hammaslääkäriltä. 

Vierailija
28/39 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla sellainen painajais mustis ukko, kun näkee hieronnankin tässä valossa.

Vierailija
29/39 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käynyt molemmilla.

Parikymppisenä meillä oli koulun tiloissa 50+v mieshieroja, jolla kävi opiskelijat sukupuolesta riippumatta. Oli hyvä ja asiallinen kaveri.

Kerran kävin 25v:nä minua ehkä 5v vanhemmalla miehellä hieronnassa. En tiennyt hänen ikäänsä varatessa. Oli ehkä vähän kiusallista lopussa jotenkin.

Naishierojalla kävin muutaman kerran myös, mutta oli vähän turhan kevyet otteet.

Vierailija
30/39 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt yli kymmenen vuotta samalla mieshierojalla vai sen takia että osaa ammattinsa,miehenikin käy hänen hirottavana T nainen59

Vierailija
31/39 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heteromiehenå käyn ainoastaan naishierojilla. Miehen kosketus tuntuisi hyvin vastenmieliseltä.

Miksi jos se on vaan kehonhuoltoa? Jotenkin seksuaalinen tunne kosketuksesta taitaa sinullekin tulla jos heterona vaan nainen kelpaa. Puolisoa kohtaan ikävää kyllä maksaa ja nauttia sillä tavalla jonkun toisen naisen kosketuksesta.

Mitä väliä sillä on, että miksi miehen kosketus tuntuu jollekin vastenmieliseltä? Niin se tuntuu minullekin ja suurelle osalle tuntemiani miehiä. Maksava asiakas päättää, eikä siihen tarvita jonkun keittiöpsykologin lupaa. 

Ei mistään luvasta ole ollut puhettakaan. Näköjään se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Taidat käydä naisella koska kiihotut siitä kosketuksesta. 

Vierailija
32/39 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa olla sellainen painajais mustis ukko, kun näkee hieronnankin tässä valossa.

Seksuaalinen ihminen tietää, että seksuaaliset ajatukset voi olla läsnä tälläisessä puolin tai toisin. Saa olla vähän hölmö jos luulee, että ammatin vuoksi joku ei pysty kiihottua töissä. 

Vierailija
33/39 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalinen ihminen tietää, että seksuaaliset ajatukset voi olla läsnä tälläisessä puolin tai toisin. Saa olla vähän hölmö jos luulee, että ammatin vuoksi joku ei pysty kiihottua töissä. 

Varmaan vähemmän seksuaaliset ihmiset ei pysty ymmärtämään sitä tai ei vaan haittaa jos joku kiihottuu koskettaessaan. 

Vierailija
34/39 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kummatkin käy miehellä, koska oman kokemuksen mukaan mieshieroja hieroo sellaisella (voimakkaalla) tavalla mitä lihakset kaipaa.

Minulle olisi ihan sama vaikka mies kävisi naispuolisella hierojalla.

Vierailija
35/39 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mieheni ei halua käydä naisella. Minulle se ei olisi ok.

Vierailija
36/39 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla ainakin alkaa seistä, jos kuulen kauniin äänen missä tahansa, joten se on luonnollinen osa elämää eikä vaikuta hierojan tai minkään muunkaan ammatinharjoittajan valitsemiseen.

Vierailija
37/39 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen sen hierojan pitää olla nuori ja sporttinen t,: mies

Vierailija
38/39 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen sen hierojan pitää olla nuori ja sporttinen t,: mies

Ostatkin seksuaalista mielihyvää ilman varsinaisia seksuaalisia tekoja.

Vierailija
39/39 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa maksaa lihashuollosta ja osa kosketuksesta. Siinä on ero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä