Hieroja vastakkaista sukupuolta
Koetko kiusalliseksi jos kumppanisi kävisi vastakkaista sukupuolta olevalla hierojalla?
Mielestäni ei ole soveliasta. Miehillä välillä alkaa seisoakin jos nainen hieroo vaikka muuten ei olisi epäsopivia ajatuksia, mutta kosketus laukaisee sen.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Tunnen muutamia naishierojia ja sen takia tiedän, että ei se hierojakaan kone ole, jotkut asiakkaat herättävät kiihottumisen tunteita ja nauttivat hieronnasta hieman väärällä tavalla. Naisella onneksi alushousujen kastuminen ei näy päällepäin.
Näin se on kaikissa ammateissa. Itse pyrin asioimaan naislääkärien kanssa ja hieroja nainen ym. Hammaslääkäri voi olla mies ja muissa asioissa missä ei tarvitse riisua.
Itse käyn vain naisella ja mies miehellä. Tuntuu hyvältä näin.
Koen sen itse epämiellyttäväksi eli menen aina saman sukupuolen hierojalle.
Kumppani tehköön, miten haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Koen sen itse epämiellyttäväksi eli menen aina saman sukupuolen hierojalle.
Kumppani tehköön, miten haluaa.
Itsellä sama. Ei tuntuisi mukavalta jonkun muun miehen kosketus vaikka vaan hieronnasta kyse.
Mieheni käy myös vaan miehellä.
Heteromiehenå käyn ainoastaan naishierojilla. Miehen kosketus tuntuisi hyvin vastenmieliseltä.
Vierailija kirjoitti:
Heteromiehenå käyn ainoastaan naishierojilla. Miehen kosketus tuntuisi hyvin vastenmieliseltä.
Miksi jos se on vaan kehonhuoltoa? Jotenkin seksuaalinen tunne kosketuksesta taitaa sinullekin tulla jos heterona vaan nainen kelpaa. Puolisoa kohtaan ikävää kyllä maksaa ja nauttia sillä tavalla jonkun toisen naisen kosketuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Olen heteronainen.
Kumppanin on nyt vaan kestettävä. N
Vierailija kirjoitti:
Kumppanin on nyt vaan kestettävä. N
Ai mitä? Että käyt hakemassa liukkautta jalkoväliin mieshierojalla?
Te joille kelpaa vaan vastakkaista sukupuolta oleva hieroja niin valitsetteko myös ulkonäön perusteella? Että vaan riittävästi silmää miellyttävä kelpaa hieromaan?
Ei mitään väliä ammatti-ihmisen sukupuolella. Kunhan hoitavat hommansa. Hyviä tekijöitä on molemmissa sukupuolissa.
Minä en naisena hyväksy palvelua kuin naisilta. Miesten kyllä pitää hyväksyä se palvelu ja koskettelu naisilta kun miehet ei saa syrjiä naisia samalla tavalla kun me naiset saamme syrjiä miehiä
Minä olen käynyt mies hierojalla, miksei mies voisi käydä naishierojalla ?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen käynyt mies hierojalla, miksei mies voisi käydä naishierojalla ?
Koska siinä kosketellaan ja ollaan ilman vaatteita. Joskus myös saattaa tahattomasti kroppa reagoida kosketukseen. Myös hieroja voi kiihottua hierottavan vartalosta. Ammattilainen ei tietenkään anna sen näkyä työssä, mutta miksi mennä sellaiseen tilanteeseen, kun voi valita mieshierojan? Yleensä miehellä myös enemmän voimaa käsitellä jos on itse vaikka lihaksikkaampi tapaus ja tarvitsee voimakasta hierontaa.
Ihan sama. Olen mies ja käynyt sekä mies- että naishierojilla. Olennaista on se, että hieroo tarpeksi voimakkaasti, jotta jumit oikeasti aukeavat. Muutoin on ihan sama, millainen hieroja on.
Minun mieshieroja keksi viimeksi, että rintalihaksia pitää hieroa. N
Käyn vaan oikealla hierojalla ja oikeasta syystä, lähes aina ollut kyllä nainen. Melkoinen sadisti oltava jos hieronta kiihottaa. Eivät todellakaan ole ollut mitään hiplaajia.
T.mies
Vierailija kirjoitti:
Te joille kelpaa vaan vastakkaista sukupuolta oleva hieroja niin valitsetteko myös ulkonäön perusteella? Että vaan riittävästi silmää miellyttävä kelpaa hieromaan?
En. Mitä vanhempi ja tankimpi naishieroja, sen taitavampi ja vahvempi. Mitään silittelyjä nyt kaipaa vaan kunnon murjontaa.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieshieroja keksi viimeksi, että rintalihaksia pitää hieroa. N
Wautsi mikä kokemus. Mulla hieroja on aina itse keksinyt mistä hieroo. Ei ole tarvinnut sormella osoittaa
Tunnen muutamia naishierojia ja sen takia tiedän, että ei se hierojakaan kone ole, jotkut asiakkaat herättävät kiihottumisen tunteita ja nauttivat hieronnasta hieman väärällä tavalla. Naisella onneksi alushousujen kastuminen ei näy päällepäin.