Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua säälittää lesboperheiden lapset

Vierailija
01.10.2008 |

Joutuvat kiusatuksi ja varmasti häpeävät "äitiensä" lesboutta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua säälittää enemmän sun lapset. heistä tulee koulukiusattuja jos aiot heidät noin vanhanaikaisesti kasvattaa. mun lapset ei sais leikkiä sun lasten kanssa. koska en ikinä ottais sitä riskiä että he tai sinä opettaisit noit kieroutuneita ajatuksiasi myös heille. sun lapset joutuvat vielä häreämään sua. raukat :(

Vierailija
2/9 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikken ole täydellistä äitiä lähelläkään, en silti halua olla myöskään sellainen äiti jota ei kehtaisi esitellä kavereillekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimuksissa ei vaan ole voitu todeta että lesbojen lapset olisivat yhtään sen onnettomampia tai kiusatumpia kuin muutkaan.

Lisäksi laitan tähän esimerkin joka vei minulta viimeisetkin epäröinnit, olen sen joskus aikaisemminkin kirjoittanut . Jossain aihetta käsittelevässä ohjelmassa oli suomenruotsalainen lesbopari, äidit ja kaksi lasta. Molemmat lapset olivat oikein onnellisen oloisia. Olivat syntyneet heteroperheessä, perheet olivat hajonneet ja nämä äidit löytäneet toisensa. Tytön (n. 13-15 vee ehkä) sanoi ettei heihin suhtaudu oudosti kukaan muu kuin aikuiset. Ja että lesboperheessä he ovat vasta tulleet tietämään mitä on harmoninen perhe-elämä. Ne tytöt oli oikeasti niin ihania ja iloisia tyttöjä, jäi todella mieleen.

Enkä tietysti sano että kaikissa lesboperheissä elämä on yhtä ruusuilla tanssimista, mutta ei lesbous kyllä näytä hyvää elämää estävän lapsilla!

Vierailija
4/9 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lesboparit eivät halua että lasten isät on lasten elämässä mukana. Varsinkin pojille se olisi tärkeää.

Vierailija
5/9 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suaitsevaisia:)

Huomenna voidaan taas haukkua lesboja ihan rauhassa.

Vierailija
6/9 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta ( lähipiiristä - itse en ole lesbo ) voin kertoa sen , että tälläinen sateenkaariperhe ( kaikki 3 lasta syntyneet ja aluksi kasvaneet heterosuhteissa ) joutui muuttamaan pääkaupunkiseudulle , juuri siksi että lapset joutuivat koulukiusaamisen uhreiksi äitiensä sukupuolisuuntautumisen vuoksi .

Siellä erilaisuus oli helpompaa .

Itse suhtaudun lesboihin kai aika perinteisellä tavalla - kunhan eivät muhun kajoa - asia ok .

Vierailija
7/9 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistähän ne lapset oppii, että kaikki mikä on erillaista kuin kotona, on outoa? vanhemmiltaan. jos kotona lasten kuullen jauhetaan miten epänormaalia se ja se on ja miten kamalia ne mamut on, niin mitäpä muuta siitä pikku mussukasta tulee kuin suvaitsematon. enemmän säälittää ne lapset, joilla on ahdasmieliset vanhemmat. jos joku haluaa elämältä jotain muuta, kuin sen kaljamahasen äijän sinne sohvalle makamaan, niin mitä se muita haittaa? vaikka joku eläsisi eri tavalla kuin itse, ei se tarkoita että se olisi väärin.

mun mielestä on tärkeintä, että lapsella on rakastavat ja huolehtivat vanhemmat, mitä väliä mitä sukupuolta ovat.

Vierailija
8/9 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitavat lapsensa loistavasti ja lapsista tulee pärjääjiä maailmassa.

Niissä perheissä varmasti käsitellään jo ennen ja jälkeenkin mahdolliset kiusaus asiat jotta lapset ymmärtää miksi toiset elää heidän laillaan.

Kateeksi välillä käy...pitäiskö vaihtaa=)

Vierailija
9/9 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan ole onnistuneet poikaa kasvattamaan. Ihan älytön riehuja ja häirikkö tää lapsi. Muusta häpeämisestä ym en tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme