Mitä tehdä kun mies ei hoida(ta) hampaitaan?
Onko joku eronnut puolison huonon hygienian vuoksi?
Kommentit (51)
Minulla oli tosi huonot hampaat kunnes revitin ne pois ja hankin tekarit. Vaimo ei kertaakaan halunnut suudella avioliiton aikana eikä suostunut kertomaan miksi. Jos olisi kertonut, olisin hoidattanut hampaani ja avioliitto olisi voinut jatkua.
Vierailija kirjoitti:
Täällä puhutaan kuin huonot hampaat olisi aina oma syy. Vaimolla meni hampaat sairauden vuoksi vaikka kuinka piti huolta hammashygieniasta.
Yrität siis selittää, että kaikki miehet on VAIKEASTI SAIRAITA 😂
No joo, mt-häiriöisiähän te olette. Hoitamattomia hulluja ja luusereita. Pilkkaatte naisia siitä, että naiset hoitavat itsensä ja elävät pitempään. Näyttävätkin paremmilta: kts: te miehet vingutte koko ajan naispulaanne, me naiset inhoamme holtittomia miesvätyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä puhutaan kuin huonot hampaat olisi aina oma syy. Vaimolla meni hampaat sairauden vuoksi vaikka kuinka piti huolta hammashygieniasta.
Yrität siis selittää, että kaikki miehet on VAIKEASTI SAIRAITA 😂
No joo, mt-häiriöisiähän te olette. Hoitamattomia hulluja ja luusereita. Pilkkaatte naisia siitä, että naiset hoitavat itsensä ja elävät pitempään. Näyttävätkin paremmilta: kts: te miehet vingutte koko ajan naispulaanne, me naiset inhoamme holtittomia miesvätyksiä.
Olet ilmeisesti kännissä kun niin sekavaa tekstiä.
Minulta on 1 nimetön
neutraali ketjun alussa.
*Ainoa kommenttini
koko sivulla tänään.
Hyvää sunnuntain jatkoa
hienoisen vesisateen säestämänä.
Kesä kastaa, kesä kuivaa.
😬
Hyvät, hoidetut leegot ja
freesi hengitys:
= besa_me, bebe. 😚
👋 x 👋
Vierailija kirjoitti:
Minulla on haiseva hengitys vaikka käyn säännöllisesti hammaslääkärissä ja hoidan hampaitani. Syytä ei löydy ja tämän vuoksi tulen olemaan loppuelämän yksin.
Älä luovu toivosta, minulla ei ole hajuaistia joten en huomaisi. Meitä on varmasti muitakin, itse olen onnellisessa parisuhteessa :)
Vierailija kirjoitti:
Minulta on 1 nimetön
neutraali ketjun alussa.
*Ainoa kommenttini
koko sivulla tänään.
Hyvää sunnuntain jatkoa
hienoisen vesisateen säestämänä.
Kesä kastaa, kesä kuivaa.
😬
Hyvät, hoidetut leegot ja
freesi hengitys:
= besa_me, bebe. 😚
👋 x 👋
😍😍🌺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taputin käsiäni, kun mies kertoi hammaslääkärin huomauttaneen parodontiitista aika suoraan: sun hampaat tippuu jos et tee asialle NYT jotain. Mun vihjailut eivät ole auttaneet. Ihanaa, kun puolison henki ei enää haise.
Oletko yhdessä erityisaikuisen kanssa vai miksi joudut patistelemaan aikuista miestä pitämään huolta perushygieniasta? Tuonkin miehen kanssa joku harrastaa seksiä saamatta yhtään mitään takaisin, tässä maassa naisilla ei totisesti ole minkäänlaisia standardeja miehelle
On rikas, siksi.
Te olette hyvin ilkeitä, kun taas mun mieheni on kiltti ja huomaavainen.
Hammasongelmaista voi rakastaa, ilkeää ei ikinä.
Sitte kannattaa nukkua selkä mieheen päin. Kyllä haiseva hengitys saa äkisti ottamaan etäisyyttä. Joskus syy voi olla vain kuiva suu.
Antaa miehen mädäntyä ja etsiä itselle oman arvoista seuraa.
Oletko käynyt yleislääkärillä ja kurkkukorvanenä lääkärillä?