Korona katkaisi kutsun papakokeisiin.
Eli olen kohta 14 vuoden aikana käynyt vain kerran papakokeissa. Koronan jälkeen ei kutsua ole tullut. Pitääkö olla huolissaan?
Kommentit (9)
Täh. Ainakin Helsingissä on tullut kutsu 2021 ja 2026.
mikset ota yhteyttä hyvinvointialueen terkkaan? koronalla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Ihan samalla paikalla samoine tietoineen olen asunut kohta 14 vuotta. Olen 44v. Ap
No ei minulla käynyt niin. En kylläkään käy noissa seulonnoissa mutta kutsu on tullut säännöllisesti. Käyn aina yksityisellä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla paikalla samoine tietoineen olen asunut kohta 14 vuotta. Olen 44v. Ap
Paikkakunta?
Vierailija kirjoitti:
Eli kutsun pitäisi ensi vuonna tulla. Olisi pitänyt tulla myös, kun olit 40v. Posti hukkaa tuhansia kirjeitä vuosittain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paikkakunta?
Tuusula. Ap
Vierailija kirjoitti:
No ei minulla käynyt niin. En kylläkään käy noissa seulonnoissa mutta kutsu on tullut säännöllisesti. Käyn aina yksityisellä.
Miksi haluat maksaa niistä? Julkisen maksamat seulonnat tehdään yhtä lailla yksityisellä ostopalveluna. Viimeksi kävin Mehiläisessä. Mammografia oli Terveystalossa.
Oletko muuttanut. Yhteystiedot hukassa? Mikä on syntymävuotesi?