Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä mässyttää ja maiskuttaa syödessä, raivostuttaa!

Vierailija
26.07.2026 |

Olen huomauttanut, mutta ei vaikutusta. Muuta kuin kettuilemaan alkaa. Minulla on misophonia todettu. Raivostuttaa!

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ällöttää jos joku ruokaillessa mässyttää. Istuin junassa ja vastapäätä istui nainen joka mässytti eväitään, pyöritteli suussaan yhtä suupalaa vartin. YÖK. Sinulla ei ap ole muita vaihtoehtoja kuin syödä olohuoneessa mikäli naisystäväsi ei suostu opettelemaan syömistä suu kiinni.

Vierailija
42/60 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai misofonia, tätä "sairauttahan" potee suunnilleen puolet suomalaisista.

Keksitty juttu, saapahan taas yhden syyn olla hieman erilainen.

Samat misofonistit pystyvät ihan mainiosti ruokailemaan Mäkkäreissä, ruokaloissa ja ravintoiloissa, ihastelemaan kuinka söpösti kisulinsa rouskuttaa hiirtä niin että rutisee .

No tämän on kyllä ihan päivystyslääkäri sanonut, kun kävimme naisystävän kanssa näyttämässä varvastani sen episodin jälkeen. Minulle määrättiin serotiinia, ja tästä on todisteet omakannassa. -ap

Eli sinä olet mieslapsi, ja et kykene edes lääkärissä käymään ilman, että äitylisi( nsisystäväsi) vie sinut sinne, ja istuu siellä lääkärin vastaanotolla kanssasi???

No millä pääsen Saarijärveltä Jyväskylään Novaan päivystykseen muuten yöllä! Tunnin ajomatka. Kyllä itsekin ajaisin naisystävän sairaalaan tarvittaessa. Meillä on tapana, että autetaan ihmisiä.-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri mässyttää aina purkkaa ja puhuu purkkaa mässyttäessään. Puhe on hidasta mässytyksen takia ja se haluaisin aina vaan kadota paikalta. 

Myös muutaman lapsen tiedän, jotka syö suu auki ja maiskuttaa, ihmettelen, että vanhemmat eivät yhtään opeta.

Vierailija
44/60 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mässyttäminen suu auki on niin ällöttävää, moukkamaista ja raivostuttavaa, että en pystyisi seurustelemaan sellaisen kanssa. 

Niin se on, eikä kyse ole vain äänistä, vaan se näky on iljettävä. Yhden treffikumppanin jouduin jättämään, kun se näky suussa jauhautuvasta roskaruuasta vaan oli niin iljettävä. 

Vierailija
45/60 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies puhuu ruoka suussa. Ei ole päässyt tavasta eroon, vaikka sanon siitä viikottain jo 15 vuoden ajan.

Kerran oli tukehtua. Päivittäin yskii kun ruoka menee henkitorveen. Oli jopa keuhkokuume kerran.

Mun pitää syldä eri aikaan kun se muuten yskii mun ruokaan

Vierailija
46/60 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat misofonistit pystyvät ihan mainiosti ruokailemaan Mäkkäreissä, ruokaloissa ja ravintoiloissa, ihastelemaan kuinka söpösti kisulinsa rouskuttaa hiirtä niin että rutisee .

No tämän on kyllä ihan päivystyslääkäri sanonut, kun kävimme naisystävän kanssa näyttämässä varvastani sen episodin jälkeen. Minulle määrättiin serotiinia, ja tästä on todisteet omakannassa. -ap

Eli sinä olet mieslapsi, ja et kykene edes lääkärissä käymään ilman, että äitylisi( nsisystäväsi) vie sinut sinne, ja istuu siellä lääkärin vastaanotolla kanssasi???

Äläpä ala kettuilemaan. Miten voin ajaa autolla, jos on lyöty varpaaseen pakasterasialla? Sitähän sinne mentiin näyttämään. Sitä selvitettiin päivystyksessä, ja jälki täsmäsi Otherx 1 L pakasterasian terävään reunaan. Minulle kirjoitettiin sitten nukahtamisvaikeuksiin ja ahdistukseen serotiinia, ja tästä on todisteita Omakannassa. -ap

Löi pakasterasialla sekä varpaaseen että selkään? 

Vierailija
47/60 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä toisten syömisäänistä ärsyyntyjät ovat poikkeuksetta henkisesti epävakaita itse. Normaalit ihmiset osaavat suodattaa pois merkityksettömät äänet eivätkä kietoudu niihin kipuilemaan.

Tuttavani imee ryystäen lusikalla ruokansa, vaikkapa makaronilaatikon. Päälle ryystää kovaäänisesti juotavaa. En pysty olemaan samassa huoneessa. 

Vierailija
48/60 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon auta mikään. Et tule koskaan löytämään ketään jonka ruokailu ei alkaisi ärsyttää. Ei johdu kumppanistasi. Jos söisit Säännöllisesti äitisi tai lapsesi kanssa niin ärsyyntyisit myös. Toinen osapuoli ei pysty niin hiljaa syömään ettet häiriinny. Syökää arkena eri aikaan. Lääkäri selitti huonosti. Syy on se misofonia, kumppanisi on laukaisevat tekijä mutta se voi olla vaikka työkaveri. Meillä myös perheessä tämmöinen tapaus

Vierailija
49/60 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on oikeasti ärsyttävää. Itse laitan aina ruokailun ajaksi musiikkia peittämään ruokailun äänet, koska en voi sietää mässyttämistä ja maiskuttamista. 

Vierailija
50/60 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku pakko olla yhdessä?

Muuten menee hyvin meillä kaikin puolin. ap

Naisystävä kettuilee sun hermoston ongelmista, eikä suostu syömään suu kiinni ( niin kuin normaalit ihmiset) kun pyydät. Muuten hän kyllä huomioi sinua ja on empatiakykyinen vai? 

T minullakin misofonia

No en kumminkaan syyttäisi naisystävääkään liikaa. Onhan hänelläkin keskushermosto, joka ei ole täysin yhteensopiva minun keskushermostoni kanssa, mistä aiheutuukin näitä kahnauksia. Edes identtisillä kaksosilla ei hermostot ole ihan yhteensopivat ainakaan aikuisena. Onhan se selvää että raivostuu sitten ja pakastepurkilla ajattelemattomuuttaan varpaaseen. Itsekin olen raivostunut ja lyönyt paetessani selkäni tuolin jalkaan. -ap

Vierailija
51/60 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläpä ala kettuilemaan. Miten voin ajaa autolla, jos on lyöty varpaaseen pakasterasialla? Sitähän sinne mentiin näyttämään. Sitä selvitettiin päivystyksessä, ja jälki täsmäsi Otherx 1 L pakasterasian terävään reunaan. Minulle kirjoitettiin sitten nukahtamisvaikeuksiin ja ahdistukseen serotiinia, ja tästä on todisteita Omakannassa. -ap

Lääkäri oli siitä omakantaan kirjoittanut. Siellä sitä tutkittiin. Vaimo oli siinä mukana, joten asiakirjat ovat puolueettomat. -ap

Vierailija
52/60 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misofonia on oikeasti olemassa oleva neurologinen häiriö. Kyse ei ole mistään epävakaudesta yms. Itsellä on tämä ja vain tietyt äänet aikeuttavat järjettömän reaktion.  Minulla on kissa jonka pesemisäänet laukaisevat tuon. Pakko joko poistua kissan läheltä tai laittaa sormet korviin. Rakastan kissaani enkä aio luopua hänestä tuon takia. On myös muita ääniä mutta tuo on kaikkein pahin. Eli nämä länkyttäjät voisivat ottaa asioista selvää. 

Vierailija
53/60 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäisi minuakin. Minua ärsyttää naisystävän tapa veitsen sijaan välillä käyttää sormea apuna ja sitten nuolla niitä. Muutenkin nuolee sormiaan. Ällöttävää. 

Vierailija
54/60 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuoden kuluttua voit huomauttaa tyylillä "minä tai maiskuttelu". Silloin suhde on jo arkipäiväistynyt, eikä enää väliä millään. Voit vaikka häippäistä. 

Vierailija
55/60 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lääkäri määräsi serotiinia 🤣

Vierailija
56/60 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttäisi minuakin. Minua ärsyttää naisystävän tapa veitsen sijaan välillä käyttää sormea apuna ja sitten nuolla niitä. Muutenkin nuolee sormiaan. Ällöttävää. 

Huhhuh. Pelottaa ajatellakin sormia ja veistä nuolemisen kanssa.

Vierailija
57/60 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lääkäri määräsi serotiinia 🤣

Minun hermoston rauhoitukseen määrättiin. -ap

Vierailija
58/60 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No millä pääsen Saarijärveltä Jyväskylään Novaan päivystykseen muuten yöllä! Tunnin ajomatka. Kyllä itsekin ajaisin naisystävän sairaalaan tarvittaessa. Meillä on tapana, että autetaan ihmisiä.-ap

No, tämä selvittää paljon. Siis, että olette Keski-Suomesta. Vaikka ei sekään kaikkea avaa.

Miten Novan päivystyksessä oli aikaa selvittää mikä varpaaseesi oli osunut ja miksi selvitys tehtiin? Rikosilmoitusta varten vai? Etkö itse muistamut millä tyttöystäväsi sinua löi? Miksi kännitappelette öisin ja miksi humalainen lähti kuskiksi?

Vierailija
59/60 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän tuo teki + piereskeli. Sillä se nyt niitä toteuttaa yhdenkimpassa.

Vierailija
60/60 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tämä selvittää paljon. Siis, että olette Keski-Suomesta. Vaikka ei sekään kaikkea avaa.

Miten Novan päivystyksessä oli aikaa selvittää mikä varpaaseesi oli osunut ja miksi selvitys tehtiin? Rikosilmoitusta varten vai? Etkö itse muistamut millä tyttöystäväsi sinua löi? Miksi kännitappelette öisin ja miksi humalainen lähti kuskiksi?

Kuule Othrex rasiat on tavallisia laboratoriokäytössä, ja jälkeä verrattiin. Siinä on se reuna sisäpuolella. Pakastimme mustikoita ja naisystävä niitä mässytti. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän