Naisystävä mässyttää ja maiskuttaa syödessä, raivostuttaa!
Olen huomauttanut, mutta ei vaikutusta. Muuta kuin kettuilemaan alkaa. Minulla on misophonia todettu. Raivostuttaa!
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku pakko olla yhdessä?
Muuten menee hyvin meillä kaikin puolin. ap
Naisystävä kettuilee sun hermoston ongelmista, eikä suostu syömään suu kiinni ( niin kuin normaalit ihmiset) kun pyydät. Muuten hän kyllä huomioi sinua ja on empatiakykyinen vai?
T minullakin misofonia
No meillä kyllä menee muuten hyvin, ja olen hyvä hänelle, joten en lähtisi suurentelemaan asiaa. -ap
Vai misofonia, tätä "sairauttahan" potee suunnilleen puolet suomalaisista.
Keksitty juttu, saapahan taas yhden syyn olla hieman erilainen.
Samat misofonistit pystyvät ihan mainiosti ruokailemaan Mäkkäreissä, ruokaloissa ja ravintoiloissa, ihastelemaan kuinka söpösti kisulinsa rouskuttaa hiirtä niin että rutisee .
Vierailija kirjoitti:
Jätä se emakko.
Nämä on aika törkeitä puheita nämä sikapuheet. -ap
Usein syömiselleen ei mitään voi tai halua. Töissä oli mies jonka leuka lonksui jotenkin syödessä ja joka puraisulla kuuluu naksaus 2m etäisyydelle.
Vierailija kirjoitti:
Samat misofonistit pystyvät ihan mainiosti ruokailemaan Mäkkäreissä, ruokaloissa ja ravintoiloissa, ihastelemaan kuinka söpösti kisulinsa rouskuttaa hiirtä niin että rutisee .
No tämän on kyllä ihan päivystyslääkäri sanonut, kun kävimme naisystävän kanssa näyttämässä varvastani sen episodin jälkeen. Minulle määrättiin serotiinia, ja tästä on todisteet omakannassa. -ap
Nämä toisten syömisäänistä ärsyyntyjät ovat poikkeuksetta henkisesti epävakaita itse. Normaalit ihmiset osaavat suodattaa pois merkityksettömät äänet eivätkä kietoudu niihin kipuilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämän on kyllä ihan päivystyslääkäri sanonut, kun kävimme naisystävän kanssa näyttämässä varvastani sen episodin jälkeen. Minulle määrättiin serotiinia, ja tästä on todisteet omakannassa. -ap
Eli sinä olet mieslapsi, ja et kykene edes lääkärissä käymään ilman, että äitylisi( nsisystäväsi) vie sinut sinne, ja istuu siellä lääkärin vastaanotolla kanssasi???
Vierailija kirjoitti:
Tehkää muita asioita yhdessä ja syötte erikseen.
Mitä, muka? Käymme vanhempieni luona yhdessä lauantaisin, ja siellä kaikki syövät yhdessä. -ap
Mässyttäminen suu auki on niin ällöttävää, moukkamaista ja raivostuttavaa, että en pystyisi seurustelemaan sellaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku pakko olla yhdessä?
Naisystävä kettuilee sun hermoston ongelmista, eikä suostu syömään suu kiinni ( niin kuin normaalit ihmiset) kun pyydät. Muuten hän kyllä huomioi sinua ja on empatiakykyinen vai?
T minullakin misofonia
No meillä kyllä menee muuten hyvin, ja olen hyvä hänelle, joten en lähtisi suurentelemaan asiaa. -ap
Ite sanoit, että sua raivostuttaa. Ja mikä v*ttu toi selkään lyöminen oli? Oliko se apn kirjoittama?
Laita radio päälle tms. kun syötte, jos se peittäisi hänen maiskutteluäänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinä olet mieslapsi, ja et kykene edes lääkärissä käymään ilman, että äitylisi( nsisystäväsi) vie sinut sinne, ja istuu siellä lääkärin vastaanotolla kanssasi???
Äläpä ala kettuilemaan. Miten voin ajaa autolla, jos on lyöty varpaaseen pakasterasialla? Sitähän sinne mentiin näyttämään. Sitä selvitettiin päivystyksessä, ja jälki täsmäsi Otherx 1 L pakasterasian terävään reunaan. Minulle kirjoitettiin sitten nukahtamisvaikeuksiin ja ahdistukseen serotiinia, ja tästä on todisteita Omakannassa. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku pakko olla yhdessä?
T minullakin misofonia
Ite sanoit, että sua raivostuttaa. Ja mikä v*ttu toi selkään lyöminen oli? Oliko se apn kirjoittama?
Äläpä rupea kiroilemaan siinä. Naisystävä löi ajattelematomuuttaan selkään pakasterasialla, kun raivostuin ja paetessani mursin varpaani sohvan jalkaan. Siitähän me yhdessä päivystykseen lähdettiin. Ei tarvi suurennella tätä yhtään. -ap
Vierailija kirjoitti:
Nämä toisten syömisäänistä ärsyyntyjät ovat poikkeuksetta henkisesti epävakaita itse. Normaalit ihmiset osaavat suodattaa pois merkityksettömät äänet eivätkä kietoudu niihin kipuilemaan.
Olin joskus vierailulla erään pariskunnan luona. Ruokapöydässä olo oli itselleni täyttä tuskaa, lähes oksennus tulla ja ei. Perheen vaimo ruokaa syödessään piti niin kammottavaa massutesta ja mässytestä jokaisella suupalalla ,että ruokahaluni katosi täysin, istui vielä minua vastapäätä. Suuresti itsekseni ihmettelin , onko Rakkaus todella niin sokeaa ettei aviomies ole vaimolleen asiasta mitään sanonut. Seurassa lähes pahemman luokan tyylirikko vaimon tapa ruokailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku pakko olla yhdessä?
Yökää eri aikaan tai eri huoneissa, ehkä onnistuu yhteiselo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku pakko olla yhdessä?
T minullakin misofonia
Äläpä rupea kiroilemaan siinä. Naisystävä löi ajattelematomuuttaan selkään pakasterasialla, kun raivostuin ja paetessani mursin varpaani sohvan jalkaan. Siitähän me yhdessä päivystykseen lähdettiin. Ei tarvi suurennella tätä yhtään. -ap
Okei, tuhrasit juuri provosi. Älä suurentele liikaa ensi kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin joskus vierailulla erään pariskunnan luona. Ruokapöydässä olo oli itselleni täyttä tuskaa, lähes oksennus tulla ja ei. Perheen vaimo ruokaa syödessään piti niin kammottavaa massutesta ja mässytestä jokaisella suupalalla ,että ruokahaluni katosi täysin, istui vielä minua vastapäätä. Suuresti itsekseni ihmettelin , onko Rakkaus todella niin sokeaa ettei aviomies ole vaimolleen asiasta mitään sanonut. Seurassa lähes pahemman luokan tyylirikko vaimon tapa ruokailla.
No tämähän se meilläkin on ongelmana. Päivystyksessä lääkäri sanoi, että jos koetat sietää. Saarijärveltä ajettiin Jyväskylään päivystykseen. Naisystävä ajoi, kun minulla oli siitä pakasterasiaiskusta varvas turvoksissa. Sanoin, että en pysty mitään märehtimistä ja mässytystä lopunikää kuuntelemaan. -ap
Vierailija kirjoitti:
Olen pari kertaa raivostunutkin, ja yhden kerran mursin pikkuvarpaani tuolin jalkaan, kun koetin poistua tilanteesta. Yhdellä kertaa naisystävä löi minua selkään jollain esineellä keittiössä. Myöhemmin selvitimme sitä, ja se oli todennäköisesti tyhjä Orthex 1L pakastepurkki. -ap
😁😁😁😁😁
Minä puhuisin suoraan silloin, kun en ole raivon vallassa: En voi syödä samassa pöydässä, en kestä tuota ääntä. Tämä on ihan oikea ongelma. Voisitko yrittää ottaa sen huomioon? Tai sitten syödään eri aikaan eri huoneissa.
Jätä se emakko