Naisystävä mässyttää ja maiskuttaa syödessä, raivostuttaa!
Olen huomauttanut, mutta ei vaikutusta. Muuta kuin kettuilemaan alkaa. Minulla on misophonia todettu. Raivostuttaa!
Kommentit (35)
Mun mies on alkanut maiskuttaa vanhemmiten. Pää meina räjähtää.
Vierailija kirjoitti:
Joku pakko olla yhdessä?
Muuten menee hyvin meillä kaikin puolin. ap
syökää eri huoneissa tai eri aikaan. ongelma ratkeaa. tai käytät peltoreita.
Maiskuta samalla tavalla, muista myös röyhtäillä ja piereskellä pöydässä. Eiköhän lopeta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa elää yksin.
Ai yhden vian takia pitäisi jättää? Kuulostaa rajulta toimenpitteltä. Vaikkakin raivostuttaa se mässytys -ap
Vierailija kirjoitti:
Maiskuta samalla tavalla, muista myös röyhtäillä ja piereskellä pöydässä. Eiköhän lopeta.
Jos et osaa keskustella asiallisesti, niin voit "keskustella" muualla. -ap
Onko sinulla misofonia? Silloin on kyse enemmän sinusta kuin toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa elää yksin.
Tässä ketjussa on kyse seurustelevasta parista. Voit mennä tuputtamaan yksinäisyyttä johonkin yksinäisten ketjuun. Menemme nasystävän kanssa syyskuussa naimisiin. -ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla misofonia? Silloin on kyse enemmän sinusta kuin toisesta.
Se on todettu, mutta naisystävä aiheuttaa sen. Tästä on lääkärissä puhuttu. -ap
Vierailija kirjoitti:
Koetapa keskustella asiallisesti. -ap
Tehkää muita asioita yhdessä ja syötte erikseen.
Vaimoni mässyttää suu auki. Keitot ryystää. Huomaa ettei hänelle ole lapsena opetettu tapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku pakko olla yhdessä?
Muuten menee hyvin meillä kaikin puolin. ap
Naisystävä kettuilee sun hermoston ongelmista, eikä suostu syömään suu kiinni ( niin kuin normaalit ihmiset) kun pyydät. Muuten hän kyllä huomioi sinua ja on empatiakykyinen vai?
T minullakin misofonia
Olen pari kertaa raivostunutkin, ja yhden kerran mursin pikkuvarpaani tuolin jalkaan, kun koetin poistua tilanteesta. Yhdellä kertaa naisystävä löi minua selkään jollain esineellä keittiössä. Myöhemmin selvitimme sitä, ja se oli todennäköisesti tyhjä Orthex 1L pakastepurkki. -ap
Onneksi asia muuttuu kun ap valitat asiasta vauva.fi/av:lla!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa elää yksin.
Ai yhden vian takia pitäisi jättää? Kuulostaa rajulta toimenpitteltä. Vaikkakin raivostuttaa se mässytys -ap
Aloituksessa kirjoitit, että sinua raivostuttaa. Se, jos mikä, kuulostaa rajulta. Jos ongelmaa ei ole, ole hiljaa ja kestä.
Joku pakko olla yhdessä?