Jutelkaa mun kanssa
Kommentit (407)
Miksi ihmeessä järjestät juhlat ihmiselle, joka kohtelee sinua ihan surkeasti? Onko mies itse vaatinut juhlia?
Vierailija kirjoitti:
Varaat siis ravintolan tai muun juhlatilan, jossa sitten kolmestaan juhlitte? Kun ei sinne vieraita pitänyt tulla, ainakaan sukulaisia.
Teinille ainakin pitää joku tila varata. Hän juhlii kavereidensa kanssa. Miehelle tuskin kannattaa mitään varata.
Maksaako mies sentään ne teinin juhlat? Eikä ole ensimmäinen kerta, kun teinin juhliin kaadetaan rahaa. Peräti joka vuosiko? Opettaa hänellekin "hyvää" taloudenpitoa😄🤦
Vierailija kirjoitti:
Maksaako mies sentään ne teinin juhlat? Eikä ole ensimmäinen kerta, kun teinin juhliin kaadetaan rahaa. Peräti joka vuosiko? Opettaa hänellekin "hyvää" taloudenpitoa😄🤦
Varmaan maksaa. Eihän hänen synttäreitä ole juhlittu sen jälkeen, kun hän täytti 12v. Silloin oli viimeiset kaverisynttärit. On vaan saanut kakkua, kortin ja lahjan muina vuosina meiltä.ap
Taitaa olla niin, että pitää vähävaraisuudesta huolimatta päästä ökyilemään ja hieman näyttämään muille. Sitten valitetaan, kun rahat taaaas loppu. Todella omituista ja noloa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla niin, että pitää vähävaraisuudesta huolimatta päästä ökyilemään ja hieman näyttämään muille. Sitten valitetaan, kun rahat taaaas loppu. Todella omituista ja noloa.
Ei ole siitä kyse. Täällä kotona kaikki repsottaa. Ei tänne voi kutsua.
Ensin kerrot, kuinka olet köyhän perheen lapsena tottunut vähään ja sitten taas; Haluan asua isossa talossa. Sain mieheltä halpis hajuvettä, halpis suklaata, halpis sitä ja tätä. Ei kovin tyytyväiseltä vaikuta, kun pitää erikseen mainita lahjojen halpuus ja vielä monta kertaa. Ei myöskään "voi" ostaa edullisia/ halpoja lahjoja, eikä järjestää juhlia kotona. Tai että aikoo ostaa kalliin, kotimaisen mekon. Tai pitää päästä lomalle kylpylään tms. Tai käydä syömässä ulkona tai tilata/ hakea ruokaa ravintolasta.
Vierailija kirjoitti:
Ensin kerrot, kuinka olet köyhän perheen lapsena tottunut vähään ja sitten taas; Haluan asua isossa talossa. Sain mieheltä halpis hajuvettä, halpis suklaata, halpis sitä ja tätä. Ei kovin tyytyväiseltä vaikuta, kun pitää erikseen mainita lahjojen halpuus ja vielä monta kertaa. Ei myöskään "voi" ostaa edullisia/ halpoja lahjoja, eikä järjestää juhlia kotona. Tai että aikoo ostaa kalliin, kotimaisen mekon. Tai pitää päästä lomalle kylpylään tms. Tai käydä syömässä ulkona tai tilata/ hakea ruokaa ravintolasta.
Niin. Mä haluaisin asua paremmin. Niinkuin muutkin ihmiset asuvat. Sillä tavalla että kotona voisi pitää esim synttärit eikä hävetä ja kuulla remppaehdotuksia.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole siitä kyse. Täällä kotona kaikki repsottaa. Ei tänne voi kutsua.
Kenelle ei kelpaa; Teinille, miehelle vai sinulle? Ja silloin, jos ei ole rahaa niin pitää käyttää järkeä. Tai lakata valehtelemasta, ettei ole rahaa.
Miksei teini voi juhlia siellä mökillä?
Vastaus nro 270. Siis vieraat on ehdottaneet remppamiehiä. Siksi lopetin juhlien pidon kotona.
Vierailija kirjoitti:
Miksei teini voi juhlia siellä mökillä?
Voi hän siellä juhlia. Ja miehen ei tarvitse lainkaan juhlia.ap
Et vissiin edes leivo itse juhliin, vaan ne herkutkin tulee valmiina? Kuten sillä 10 lapsen, "köyhällä" yh- äidillä, jolta meni rahaa lapsensa rippijuhliin ja muuhunkin.
Vierailija kirjoitti:
Et vissiin edes leivo itse juhliin, vaan ne herkutkin tulee valmiina? Kuten sillä 10 lapsen, "köyhällä" yh- äidillä, jolta meni rahaa lapsensa rippijuhliin ja muuhunkin.
Kyllä mä leivon.ap
Kuinka monta kertaa (eikä ole pitkä, kun viimeksi) olet valittanut, kuinka kaduttaa nuoruuden tuhlailusi? Silti toistat samaa tuhlailua, vuodesta toiseen. Miksi et ota opiksesi, jos aina joutuu katumaan?
Onko mies siis sanonut, ettei halua tai tarvitse juhlia vai onko tämä jotain sinun päättelyäsi? Jos kerran marisee jo lahjoistakin, niin mitä jos ei saa juhlia?
Mitä jotkut teinit nyt alkaa ölisemään jostain remontoimisesta?
Vierailija kirjoitti:
Onko mies siis sanonut, ettei halua tai tarvitse juhlia vai onko tämä jotain sinun päättelyäsi? Jos kerran marisee jo lahjoistakin, niin mitä jos ei saa juhlia?
No tuskin se haluaa juhlia.ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä jotkut teinit nyt alkaa ölisemään jostain remontoimisesta?
Ei ne olleet teinejä. Ne oli ihan aikuisia, miehen sukulaisia.ap
Varaat siis ravintolan tai muun juhlatilan, jossa sitten kolmestaan juhlitte? Kun ei sinne vieraita pitänyt tulla, ainakaan sukulaisia.