Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutelkaa mun kanssa

Vierailija
25.07.2026 |

Ei ole taaskaan mitään tekemistä 

Kommentit (239)

Vierailija
221/239 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettehän te edes ole siellä mökillä vaan teini kavereineen.

Niin. Hän on ollut siellä aika usein.ap

Vierailija
222/239 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies osti sulle 50-vuotislahjaksi? Veikkaan, että paistinpannun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/239 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap koskaan jutellut tekoälyn kanssa? Se pystyy aika sujuvasti juttelemaan ihan mistä aiheesta hyvänsä.

Melkein joka päivä. ap

Vierailija
224/239 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies osti sulle 50-vuotislahjaksi? Veikkaan, että paistinpannun.

Mumm shampanjaa, kukkia ja 500 euroa rahaa.ap

Vierailija
225/239 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli taas mies haluaa jotain, minkä hinnalla vois tehdä järkevämpiäkin hankintoja tms. 

Vierailija
226/239 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli taas mies haluaa jotain, minkä hinnalla vois tehdä järkevämpiäkin hankintoja tms. 

Mä varmaan ostan jonkun 500€ tai 600€ lahjan.ap

Vierailija
227/239 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei kyllä voinut olla ap. Vai tuliko lottovoitto?

Vierailija
228/239 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei kyllä voinut olla ap. Vai tuliko lottovoitto?

Ei ole tullut lottovoitto.  Mutta ei tasakymnen lahja voi kovin pieni olla.ap

Vierailija
229/239 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha valittaa köyhyyttä. Sulle täysin yhdentekevään ukkeliin olet valmis satsaamaan 500-600 € ja varmaan teinin lahjaan ainakin saman verran...?

Vierailija
230/239 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turha valittaa köyhyyttä. Sulle täysin yhdentekevään ukkeliin olet valmis satsaamaan 500-600 € ja varmaan teinin lahjaan ainakin saman verran...?

Enhän mä vielä tiedä, mitä mä teen. Olen ostellut pieniä lahjoja ja sitten se on sellaista enimmäkseen marinaa.ap

Vierailija
231/239 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä tässä ketjussa TAAAAS tapahtuu????? Siis ap, joka siis on valittanut rahattomuuttaan, joka on viimeaik. jopa väittämänsä mukaan pahentunut jo entisestään. Niin nyt väittää hankkivansa monen sadan euron lahjan miehelleen, jonka kanssa on väittämänsä mukaan enää ns. kaveri/kämppissuhteessa???? MIKSI IHMEESSÄ????

Vierailija
232/239 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä tässä ketjussa TAAAAS tapahtuu????? Siis ap, joka siis on valittanut rahattomuuttaan, joka on viimeaik. jopa väittämänsä mukaan pahentunut jo entisestään. Niin nyt väittää hankkivansa monen sadan euron lahjan miehelleen, jonka kanssa on väittämänsä mukaan enää ns. kaveri/kämppissuhteessa???? MIKSI IHMEESSÄ????

Koska se on patologinen valehtelija.

Vierailija
233/239 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, kun en halua mitään marinaa. Ja voi olla, että esim hankin jonkun halppis sähkökäyttöisen moottorisahan. En vielä tiedä. Siihen on vielä monta kuukautta. ap

Vierailija
234/239 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan huomionhalussaan huudattaa meitä.

Vierailija
235/239 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harva ostelee yhtään kenellekään tuon hintaisia lahjoja. Tai ainakaan yksin. Teillä on kyllä molemmilla jotain hyvin outoa rahankäytössä. Ja varsinkin, kun sitä rahaa ei muka edes ole.

Vierailija
236/239 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan huomionhalussaan huudattaa meitä.

On teillä taas luulot.ap

Vierailija
237/239 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli "aikuinen" mies marisee, jos ei saa haluamiaan lahjoja, eikä tarpeeksi kalliita😳😳😳😳😳

Vierailija
238/239 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella harva ostelee yhtään kenellekään tuon hintaisia lahjoja. Tai ainakaan yksin. Teillä on kyllä molemmilla jotain hyvin outoa rahankäytössä. Ja varsinkin, kun sitä rahaa ei muka edes ole.

En mä vielä tiedä varmaksi mitä ostan. Haluaisin ettei mies ole aina tyytymätön lahjoihinsa. Minä olen köyhän perheen tytär, joten minulle on helppo ostaa lahjoja. En odota mitään kallista.ap

Vierailija
239/239 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli "aikuinen" mies marisee, jos ei saa haluamiaan lahjoja, eikä tarpeeksi kalliita😳😳😳😳😳

Joskus on ollut tyytyväinen,  joskus ei.ap