Jutelkaa mun kanssa
Ei ole taaskaan mitään tekemistä
Kommentit (239)
Mitä mies osti sulle 50-vuotislahjaksi? Veikkaan, että paistinpannun.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap koskaan jutellut tekoälyn kanssa? Se pystyy aika sujuvasti juttelemaan ihan mistä aiheesta hyvänsä.
Melkein joka päivä. ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies osti sulle 50-vuotislahjaksi? Veikkaan, että paistinpannun.
Mumm shampanjaa, kukkia ja 500 euroa rahaa.ap
Eli taas mies haluaa jotain, minkä hinnalla vois tehdä järkevämpiäkin hankintoja tms.
Vierailija kirjoitti:
Eli taas mies haluaa jotain, minkä hinnalla vois tehdä järkevämpiäkin hankintoja tms.
Mä varmaan ostan jonkun 500€ tai 600€ lahjan.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei kyllä voinut olla ap. Vai tuliko lottovoitto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei kyllä voinut olla ap. Vai tuliko lottovoitto?
Ei ole tullut lottovoitto. Mutta ei tasakymnen lahja voi kovin pieni olla.ap
Ihan turha valittaa köyhyyttä. Sulle täysin yhdentekevään ukkeliin olet valmis satsaamaan 500-600 € ja varmaan teinin lahjaan ainakin saman verran...?
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha valittaa köyhyyttä. Sulle täysin yhdentekevään ukkeliin olet valmis satsaamaan 500-600 € ja varmaan teinin lahjaan ainakin saman verran...?
Enhän mä vielä tiedä, mitä mä teen. Olen ostellut pieniä lahjoja ja sitten se on sellaista enimmäkseen marinaa.ap
Mitä ihmettä tässä ketjussa TAAAAS tapahtuu????? Siis ap, joka siis on valittanut rahattomuuttaan, joka on viimeaik. jopa väittämänsä mukaan pahentunut jo entisestään. Niin nyt väittää hankkivansa monen sadan euron lahjan miehelleen, jonka kanssa on väittämänsä mukaan enää ns. kaveri/kämppissuhteessa???? MIKSI IHMEESSÄ????
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä tässä ketjussa TAAAAS tapahtuu????? Siis ap, joka siis on valittanut rahattomuuttaan, joka on viimeaik. jopa väittämänsä mukaan pahentunut jo entisestään. Niin nyt väittää hankkivansa monen sadan euron lahjan miehelleen, jonka kanssa on väittämänsä mukaan enää ns. kaveri/kämppissuhteessa???? MIKSI IHMEESSÄ????
Koska se on patologinen valehtelija.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, kun en halua mitään marinaa. Ja voi olla, että esim hankin jonkun halppis sähkökäyttöisen moottorisahan. En vielä tiedä. Siihen on vielä monta kuukautta. ap
Vierailija kirjoitti:
Kunhan huomionhalussaan huudattaa meitä.
Todella harva ostelee yhtään kenellekään tuon hintaisia lahjoja. Tai ainakaan yksin. Teillä on kyllä molemmilla jotain hyvin outoa rahankäytössä. Ja varsinkin, kun sitä rahaa ei muka edes ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan huomionhalussaan huudattaa meitä.
On teillä taas luulot.ap
Eli "aikuinen" mies marisee, jos ei saa haluamiaan lahjoja, eikä tarpeeksi kalliita😳😳😳😳😳
Vierailija kirjoitti:
Todella harva ostelee yhtään kenellekään tuon hintaisia lahjoja. Tai ainakaan yksin. Teillä on kyllä molemmilla jotain hyvin outoa rahankäytössä. Ja varsinkin, kun sitä rahaa ei muka edes ole.
En mä vielä tiedä varmaksi mitä ostan. Haluaisin ettei mies ole aina tyytymätön lahjoihinsa. Minä olen köyhän perheen tytär, joten minulle on helppo ostaa lahjoja. En odota mitään kallista.ap
Vierailija kirjoitti:
Eli "aikuinen" mies marisee, jos ei saa haluamiaan lahjoja, eikä tarpeeksi kalliita😳😳😳😳😳
Joskus on ollut tyytyväinen, joskus ei.ap
Niin. Hän on ollut siellä aika usein.ap