Jutelkaa mun kanssa
Kommentit (407)
Kirjoittelen kaikkia elämäni karmeita muistoja ylös.ap
Vierailija kirjoitti:
Luetko muistiinpanot ääneen hääpäivänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne nykyiseen mieheeni liity vaan entiseen, kuolleeseen mieheeni.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne nykyiseen mieheeni liity vaan entiseen, kuolleeseen mieheeni.ap
Kuka haluaa kuulla jotain surkeita tarinoita?!
Vastaus nro 245. Mä haluan tuoda ne julki. Mä haluan kertoa, millainen hirviö voi uskovainen mies olla.
Ei tällaisista hirveyksistä, mitä eka mieheni mulle teki, pidä olla hiljaa.ap
Vierailija kirjoitti:
Mutta johan sä olet kirjoittanut muistelmiasi ainakin viisi vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta johan sä olet kirjoittanut muistelmiasi ainakin viisi vuotta.
Niin olen. Nyt olen niitä tuolla yhdessä paikassa jo vähän julkaissutkin.ap
Eikö sinulle riitä, että käyt niitä asioitasi läpi siellä terapiassa? En tarkoita, etteikö kamalistakaan asioista saisi puhua. Olet vaan kertonut, että on ihmisiä jotka suuttuvat kirjoituksistasi. Ja miksi he suuttuisivat? Olet kyllä tännekin kirjoittanut aika ilkeitä juttuja esim. adoptiolapsesta/vanhemmista, miehestäsi, siskostasi ( hänen avioliitostaan) yms.
Vierailija kirjoitti:
Parisataa on sopiva lahjan hinta 50 vuotta täyttävälle.
Sekin on jo paljon.
No eihän mitään kirjaa ole tulossa. Eihän sulla ole ymmärrystä, mitä kirjan julkaiseminen vaatii, vaikka niin väitätkin. Ei ole siis realistista. Eri asia julkaista netissä.
Mistä ihmeestä sä nyt 500€ tai enemmän aiot hankkia, kun palkkakin on lähes olematon? Tai sitten kaikki väittämäsi ei pidä paikkaansa. Taas kerran.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä sä nyt 500€ tai enemmän aiot hankkia, kun palkkakin on lähes olematon? Tai sitten kaikki väittämäsi ei pidä paikkaansa. Taas kerran.
Aion vain nyt hankkia.ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulle riitä, että käyt niitä asioitasi läpi siellä terapiassa? En tarkoita, etteikö kamalistakaan asioista saisi puhua. Olet vaan kertonut, että on ihmisiä jotka suuttuvat kirjoituksistasi. Ja miksi he suuttuisivat? Olet kyllä tännekin kirjoittanut aika ilkeitä juttuja esim. adoptiolapsesta/vanhemmista, miehestäsi, siskostasi ( hänen avioliitostaan) yms.
Ei riitä. Mä saan omasta elämästäni julkisesti puhua.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syötkö rahkaa sellaisenaan lisukkeiden kera, vai mihin rahkaa käytät. Minä syön marmeladia lisäämällä.
En syö rahkaa.ap
Vai niin on asiat.
Kyllä.ap
Minä söin aaamupalana rahkaa kaksi purkillista ja marmeladin kera ja hyvää oli. Yhden hedelmän vielä lisänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syötkö rahkaa sellaisenaan lisukkeiden kera, vai mihin rahkaa käytät. Minä syön marmeladia lisäämällä.
En syö rahkaa.ap
Vai niin on asiat.
Kyllä.ap
Minä söin aaamupalana rahkaa kaksi purkillista ja marmeladin kera ja hyvää oli. Yhden hedelmän vielä lisänä.
En tykkää Valion rahkojen mausta. Coopin mangorahka oli ihanaa, mutta voi vatsan aina sekaisin.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion vain nyt hankkia.ap
No hanki, hyvä juttu. Mutta älä sitten taas ala valittaa, kun ei taas tai "ikinä" ole rahaa. Koska sitä AINA tulee ja vain "ilmestyy" jostain. Ja sitten se hassataan älyttömyyksiin, eikä säästetä järkevämpiin juttuihin. Tai väitä, että osaat laatia budjetin ja "hyvin".
Vastaus nro 259. Niin aion hankkia. Ei täällä mörskässä voi mitään synttäreitä juhlia.ap
Ok. Selvä juttu.ap