Jutelkaa mun kanssa
Ei ole taaskaan mitään tekemistä
Kommentit (239)
Lörpött pöttpött pöttpött pöttpött lörpött pöttpött pöttpött pöttpött lörpött pöttpött pöttpött pöttpött pöks pim pom
Vierailija kirjoitti:
Lörpött pöttpött pöttpött pöttpött lörpött pöttpött pöttpött pöttpött lörpött pöttpött pöttpött pöttpött pöks pim pom
Henna roskikseen
Vierailija kirjoitti:
Kohta on hirveesti juhlia ja se on kyllä melkoista.ap
Ei kai ne juhannusjärjestelyistä poikkea? 200 eurolla ruokaa ja viiniä lasiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis teinin synttärit. Tosin se varmaan viettää ne kavereiden kanssa. Miehen synttärit. Ja sitten hääpäivä. No sen voi unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis teinin synttärit. Tosin se varmaan viettää ne kavereiden kanssa. Miehen synttärit. Ja sitten hääpäivä. No sen voi unohtaa.
Näin nopeasti se Valiksen mieli muuttuu. Ensin on hurjaa kuinka paljon on tulossa juhlia ja melkein samantien ne kuivuivat kasaan. 🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin nopeasti se Valiksen mieli muuttuu. Ensin on hurjaa kuinka paljon on tulossa juhlia ja melkein samantien ne kuivuivat kasaan. 🤪
Ei ne mihinkään ole kuivuneet.
Vierailija kirjoitti:
Ai kauhee🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla itselläsikin ole syksyllä synttärit?
On. Mutta ei ole tasavuotis synttäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies ajattelee syntymäpäivistään?
No sillä on valtavan suuret lahjatoiveet. Esim kylpytynnyrisauna mökille. Ei se sukulaisia tms halua tavata.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne mihinkään ole kuivuneet.
Onko sulla muistisairaus? Etkö sä huomaa kuinka jatkuvasti vaihdat mielipidettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sillä on valtavan suuret lahjatoiveet. Esim kylpytynnyrisauna mökille. Ei se sukulaisia tms halua tavata.ap
Eli sinun köyhäläisenkö pitäisi minipalkallasi se kylpytynnyri kustantaa?!
Oletko ap koskaan jutellut tekoälyn kanssa? Se pystyy aika sujuvasti juttelemaan ihan mistä aiheesta hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinun köyhäläisenkö pitäisi minipalkallasi se kylpytynnyri kustantaa?!
Ei mun tarvitse. Olen mä vuosikymmeniä katsonut, kun se ei oikein ole lahjoihinsa tyytyväinen. Ne on olleet ihan tavis lahjoja. Esim lihasvasaraa, partakonetta, lahjakorttia hierontaan. Kaikenlaista.ap
Mä tykkään ralleista.ap