Selittäkää tämä
Minulla olohuoneen pöydällä Airamin led kynttilä, jossa on-off nappi pohjassa. Aika jäykkä, joten ei mene itsestään päälle, vaan jonkun se pitää laittaa. Heräsin aamulla ja kynttilä oli päällä. Illalla ei ollut nukkumaan mennessä. Ja tosiaan nappula oli on asennossa, eli joku sen oli laittanut päälle. Asun yksin ja täällä asunnossa ei ole käynyt muita. Yrittääkö joku tuonpuoleisesta viestiä jotain?
Kommentit (11)
Mietin myös, että olenkohan kävellyt unissani. Ap
Ainakin se led-kynttilä, joka minulla on, on aika hutera. Kun sen laittaa päälle, ei tarvitse kuin pikkaisen heilauttaa, niin se sammuu ja syttyy taas, on/off-nappiin koskematta. Pienen tärähdyksen on voinut aiheuttaa vaikka lumiaura tai naapuri.
Onko semmonen pieni? Niissä ei taida olla ajastimia.
Siellä on ajastin, eli se on päällä tiettyinä aikoina. Illalla sammunut ja ajastin kytkenyt sen myöhemmin päälle
Oletko varma ettei asunnossa ole käynyt muita, juurihan lehdissä oli uutisia miehistä jotka ovat hiippailleet nukkuvien ihmisten asunnoissa?
Pariston tehot kun vähenee, alkaa kynttilä temppuilla. Ainakin juuri se, että syttyy omia aikojaan.
Minulla on muutama tuollainen, ne ovat tietyn ajan päällä ja sammuvat sitten. Syttyvät itsestään uudelleen
Se nappi oli illalla jäänyt vähän siihen puoliväliin, ja napsahtanut yöllä itsestään takaisin päälle.