Mitä aiot ostaa veronpalautuksilla?
Mä menen samantien kauppaan ostamaan hunajaa ja oliiviöljyä.
Kommentit (168)
Sain palautusta 1.28€, mutta sitä ei palauteta. Mennään vaimon kanssa risteilylle syksyllä, etumaksu on jo maksettu. Elämä on melko mukavaa, sikses.
Vierailija kirjoitti:
Maksan kesän lomamatkan visaa pois.
Kehuivatko kaverit edes lomakuviasi facebookissa vai menikö reissu hukkaan?
Pikku Yacht meren rannalle ja mualimoo pitäishi kiertöö!
Ajattelin lähteä Monzaan katsomaan formuloita.
Ostin jo luottokortilla uuden pyykinpesukoneen ja terassikalusteita, joten maksan sillä tonnilla luottokorttilaskuni pois.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi ostaa, ja kantaa rahat kauppiaille? Itse olen laittanut sijoitukseen kaikki rahat mitä olen saanut veronpalautuksilla vuosikymmenien ajan. Nyt ovat kasvaneet monin kertaiseksi. Tänävuonna tulee 2700 e, ja sijoitan ne heti. Olen niin nuuka että mikään raha ei mulla mene tuhlailuun.
Viisastelun sijaan voi myös vastata "en aio ostaa mitään erityistä". Vaikutat todella hankalalta ihmiseltä.
Ap
Ehkä sitä vähän ostelee jotain turhaa tai käytän harkiten. Olisi muutama juttu mitä varten tarvitsen vähän pesämuna rahaa, sillä on sen verran suuria ostoksia.
En tiedä mihin vaimo veronpalautukseni käyttää, kun ne menee yhteiselle tilille ja olivat sieltä jo hävinneet. Voi olla, että maksaa yrityksen (olen tässä puoliksi osakkaana) kuluja tai käyttää miesystävänsä kanssa tehdyn reissun maksamiseen.
Pääasiassa ostan palautuksilla kotivaraa yms. talven varalle, ettei tarvi talvikeleillä sitten niin paljon pyörällä roudata. Elämä helpottuu, kun kotona on jotain varallakin. Varsinkin isot ja painavat tuotepakkaukset koitan hankkia hyvien kelien vallitessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säästän veneeseen. Saankin mukavat palauukset, yli 2300€.
oletpa tehnyt huonon veroilmoituksen, voivoi!
Miten niin huonon? Kohtuullisen hyvä palautussumma tuo minusta on, eli näkisin, että veroilmoitus on ihan onnistunut. Ymmärräthän varmaan, että veroja on usein pakkoaksaa eli ei niitä palautuksia voi rajattomasti saada. Kyse on vain siitä että hyvällä ilmoituksella maksaa veroa välttämättömän minimin ja ylimääräinen palautetaan.
Viinaan ja naisiin, ja loput tuhlaan.
Tulossa 200e ja jemmatilille menevät... otetaan käyttöön sitten kun tarvitaan.
Paikkaan säästötiliä lomareissun jäljiltä ja sijoituskämpän lainanlyhennykseen (siitä ne palautukset tulikin: luukun remppapoistoina).
Eihän täällä kellään ole velkaa ja silti moni lyhentää luottokorttilaskuja?
En mitään.Kun en tartte mitään.Talvi tulee sähkö kallistuu.