Mitä aiot ostaa veronpalautuksilla?
Mä menen samantien kauppaan ostamaan hunajaa ja oliiviöljyä.
Kommentit (168)
1.700 tulee. Ei oo nyt just rahantarvetta, joten taidan ostaa indeksitahastoja.
Tavallaan käytin palautukset jo etukäteen ja ylikin kun ostin uudet silmälasit, monitehot.
Vierailija kirjoitti:
Silmälasit.
Minäkin ostaisin silmälasit jos en olisi saanut mätkyjä. Olin pari kk työttömänä alkuvuodesta, joten en ole vielä saanut rahoja kasaan, mutta saan ehkä jo lokakuussa ne ostettua jos mitään muuta rahareikää ei nyt tule eteen. Silmät on leikattu, joten lasien uudistamiseen pitää aina olla silmälääkäri resepti, mikä tekee touhusta kallista.
Sijoitan ja ostan lisää rahastoja sekä osakkeita. Sama meininki joka vuosi. Euroakaan en käytä kulutukseen tähän maahan joka saa riittävästi verotuloistani minulta rahaa. Myös pieni mutta mahdollinen vaihtoehto on ulkomaan matka tai matkat johon laitan palautukset.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ihmisiä jotka omaehtoisesti pitää veroprosentin 5-10% korkeammalla jotta saa veronpalautuksia tonnin tai kaksi? Sellaista pakko säästämistä. Töissä on muutama joilla ei raha pysy taskuissa niin näin säästävät. Toki veronpalautukset tuhlataan heti ulkomaanmatkaan tai perheen joululahjoihn mutta tiedostavat tämän.
Kyllä on. Minä ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä palautuksia. Ei ole vielä edes lopullista päätöstä tullut.
Ootko katsonut verottajan nettisivulta... varmasti verotuspäätös näkyy, koska jo 4.8. palautukset pankkitileillä, niillä jotka sattuvat saamaan palautusta.
Ei kaikilla, pölvästi.
Niillä näkyy, jotka sen saa elokuun alussa.
Ja miten se nyt sitten liittyy tähän tapaukseen, jossa päätöstä EI vielä ole? Typerys.
Pölvästi typerys? Mene jonnekin rauhoittumaan.
Olen täysin rauhallinen. Kuinka tyhmä oikein olet?
Tuskin mitään tulee ostaa täräytettyä. Muutama satanen tulee, joka maksetaan sitten joku päivä, en kuollaksenikaan muista, milloin. Se jää tilille tasaamaan rahatilannetta. Eräänlaiseksi puskuriksi, suojaosaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmälasit.
Minäkin ostaisin silmälasit jos en olisi saanut mätkyjä. Olin pari kk työttömänä alkuvuodesta, joten en ole vielä saanut rahoja kasaan, mutta saan ehkä jo lokakuussa ne ostettua jos mitään muuta rahareikää ei nyt tule eteen. Silmät on leikattu, joten lasien uudistamiseen pitää aina olla silmälääkäri resepti, mikä tekee touhusta kallista.
Saa eiku joutuu olee nykyään niin kusi sukassa noiden rahojen kanssa ettei ole tosikaan. Ennen sai ostaa ihan kultaa, että sai menemään vaivoin saman rahan mikä nykyään menee vähän liiankin helposti pelkkään peruselämiseen. Ennen joutui oikein tuhlailemaan kun nykyään sama raha menee jo nukkuessa. Perkele.
Lähetän Thaimaassa istuvalle vangille ruokarahaa.
Koira menew luustokuviin veronpalautuksia seuraavana päivänä, niin sinne niistä valtaosa sitten humpsahtaa :D muussa tapauksessa laittaisin sijoituksiin.
Maksan elokuun vuokran koska olen kesän lomautettuna enkä saa liitosta ajoissa rahaa
En tiedä. Onhan tuota aikaa vielä miettiä. Joulukuussahan ne vasta maksetaan
Laitan tilille makoilemaan enkä osta mitään
Auton vakuutuslaskujen jälkeen ei kyllä paljoa jää "osteluun". Jos edes jotain onnistuisi saamaan säästöön kun pitkin vuotta ollut vaikka mitä takaiskuja, todella huono vuosi :/
Joudun maksamaan 700 olin on pankissa ja saan korkoja 7000 e
Pahanpäivän varalle menee, kaikki 5k€
Otan joka vuosi veronpalautukset jo marras-joulukuussa eli lasken lokakuussa vuoden tulot, ennakonpidätykset ja vähennykset ja teetän loppuvuodeksi muutosverokortin. Näin oikeita veronpalautuksia seuraavana vuonna tulee korkeintaan pari kymppiä.
Näin saan "veronpalautukset" sijoituksiin kasvamaan heti enkä vasta puoli vuotta myöhemmin.
Saan reilu 2000e ja säästän ulkomaanmatkoihin.
800 saan, 400 menee harrastuslaskuihin ja loput koiran lääkärintarkastukseen ja rokotuksiin