Mitä aiot ostaa veronpalautuksilla?
Mä menen samantien kauppaan ostamaan hunajaa ja oliiviöljyä.
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Säästän veneeseen. Saankin mukavat palauukset, yli 2300€.
oletpa tehnyt huonon veroilmoituksen, voivoi!
Onnistuin hyvin laskemaan tuloni, takaisin tulee muistaakseni n.150€.
Menee samalle säästötilille mihin kuukausittainen asuntolainasummani.
Millä palautuksia. Ei ole vielä edes lopullista päätöstä tullut.
Maksan niillä osan kiinteistöverosta.
Palautuksia 270€. Lyhennän niillä yli 900€ sairaalalaskua.
Ostan taas vuoden kiinteistölleni. Eli kiinteistöveroihin palautan takas.
Maksan pois talven lomautusten aikaisia luottovelkoja. En saa maksettua lähellekään kaikkea, mutta edes osan. Osan otan kyllä käyttötilille ja ostan kunnollista oliiviöljyä, vaaleaa siirappia (käytän ruuanlaitossa paljon), Wellan hiusöljyä ja seerumia kasvoille+silmänalusille. Kun kerran on mahdollisuus nämä viimein ostaa.
Saan siis n. 1300e, mistä tonnilla maksan luottoa, 300e otan käyttöön.
Onko täällä ihmisiä jotka omaehtoisesti pitää veroprosentin 5-10% korkeammalla jotta saa veronpalautuksia tonnin tai kaksi? Sellaista pakko säästämistä. Töissä on muutama joilla ei raha pysy taskuissa niin näin säästävät. Toki veronpalautukset tuhlataan heti ulkomaanmatkaan tai perheen joululahjoihn mutta tiedostavat tämän.
Täällä myös omakotiasuja ja työtön jo monta vuottta. Rahaa saan vain 595 euroa ansiosidonnaisen loputtua. Pitää etsiä callunat alennusmyynnistä oven viereen, ettei naapurit tajua minun olevan työtön.
Juuri ja juuri voin ostaa 2 askia tupakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ihmisiä jotka omaehtoisesti pitää veroprosentin 5-10% korkeammalla jotta saa veronpalautuksia tonnin tai kaksi? Sellaista pakko säästämistä. Töissä on muutama joilla ei raha pysy taskuissa niin näin säästävät. Toki veronpalautukset tuhlataan heti ulkomaanmatkaan tai perheen joululahjoihn mutta tiedostavat tämän.
Työssäollessa tein juurikin noin. Oli mukavaa saada palautukset mätkyjen sijaan, varsinkin sillon, kun palautus tuli sopivasti jouluksi.
Vajaa 5k saan, oma palautus 1300, ja lisäksi isän kp: n veronpalautus.
Saariselän mökkivarauksen syksylle maksan,ja autohuollon. Jos jtk jää, niin nastarenkaat pitää hommata talveksi.
Vierailija kirjoitti:
Säästän koko rahan eli 5 euroa .
Palautusten alaraja on 10 euroa.
Sillä vähällä rahalla mikä tulee saan autoni katsastettua. Mahdolliset remppakulut ovatkin sitten eri juttu.
520 e menee laskun maksuun ja säästötilille.
Miksi pitäisi ostaa, ja kantaa rahat kauppiaille? Itse olen laittanut sijoitukseen kaikki rahat mitä olen saanut veronpalautuksilla vuosikymmenien ajan. Nyt ovat kasvaneet monin kertaiseksi. Tänävuonna tulee 2700 e, ja sijoitan ne heti. Olen niin nuuka että mikään raha ei mulla mene tuhlailuun.
verotus oli onnistunut, plus miinus nolla melkein, saan noin kolmekymppiä takaisin!