Mitä aiot ostaa veronpalautuksilla?
Mä menen samantien kauppaan ostamaan hunajaa ja oliiviöljyä.
Kommentit (570)
Aina kun saan yllimääräistä rahaa kuten veronpalautus niin joku vehje hajoaa. Eilen minun veneen perämoottorin vaihteet hajosi. En saa enää moottoria käyntiin koska vaihde ei mene vapaalle. Olisin halunnut säästää veronpalautuksen mutta nyt ne menee perämoottorin korjaukseen. Viime vuonna multa hajosi läppäri. Tarviin venettä koska kalastan ahevnia ja myyn niitä.
Laitan säästöön. Jäin meinaan työttömäksi ja yritän saada edes jotain turva/puskuriarahastoa kasaan..
Vierailija kirjoitti:
Aina kun saan yllimääräistä rahaa kuten veronpalautus niin joku vehje hajoaa. Eilen minun veneen perämoottorin vaihteet hajosi. En saa enää moottoria käyntiin koska vaihde ei mene vapaalle. Olisin halunnut säästää veronpalautuksen mutta nyt ne menee perämoottorin korjaukseen. Viime vuonna multa hajosi läppäri. Tarviin venettä koska kalastan ahevnia ja myyn niitä.
Joo tämä on ihan vakio 😄
noin 450€ palautusta. 350€ laitan sijoituksiin, 100€ puskurirahastoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tämä on ihan vakio 😄
On todellakin ja harmittaa taas. Saan palautuksia 880 euroa ja perämoottorin korjaus voi maksaa 400 euroakin.
Pistän osan rahastoihin, loput tilille jemmaan.
Vierailija kirjoitti:
Hauska ostos. Taidan ostaa samaa. Olen silloin nimittäin Kreetalla ja siellä nää on halpoja ja hyviä. Enkä niihin mene edes koko summa 77 euroa palautuksestani !
Mä saan palautuksia 650 euroa ja melkein menee koko summa hunajaan ja öljypulloon. Sen verran kalliita ne ovat nykyään.
Ap
Ei tullut palautuksia vaan mätkyjä...
Tulee palautuksia jotain 5 tonttua. Ostan ehkä uuden television Sony Bravia 9 II ja sille tamminen TV-taso.
Raha menee onneksi suoraan ulkomaille
Vierailija kirjoitti:
Menee kiinteistöveroon. Lisäksi laskuun menee auton maksut noin 600 eur.
En saa palkkatuloja.
Mulla samat menot.
T. Pitkäaikaistyötön, joka saa vain 595 euroa, eikä toimeentulo- tai asuntotukea,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa palkkatuloja.
Mulla samat menot.
T. Pitkäaikaistyötön, joka saa vain 595 euroa, eikä toimeentulo- tai asuntotukea,
Kokoelatussummat saa normaalisti vain tänne tulleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa palkkatuloja.
Mulla samat menot.
Olen jo vuosia pitänyt autoa 595 tuella. Mies ostaa runsaat ruoat ja kaiken perushömpän pesuaineineen viikonloppuisin. Minä teen halpaa ruokaa ma-pe. Viikolla syödään italianpataa, makaronilaatikkoa, chiliconcarnea, ja muuta halpaa. Joskus hernerokkaa itseliotetuista herneistä ja kaalisoppaa. Ma-pe ruokaan menee salaatteineen noin 20-30 euroa.
Ostan 595 eurolla myös vitamiinit, puhelimen maksut, kiinteistöveron osuuteni ja meikit , voiteet, ymv.
Työtön pistää satasen tarroihin, pet teippiin yms. Lisää askartelumatskua!
Takaisin tulee 1400€, toinen satku ruokaan ja juomaan. Loput säästöön.
Vierailija kirjoitti:
Viinaa ja kaljaa, lopuilla olutta.
kalja ja olut on sama asia!
Taidan käydä ostamassa rintaliivit ja muutakin mukavaa itselleni.
Voisin käydä myös syömässä ja risteilyl.
Teijolla, Kemiönsarella,Kotkassa , Käsnäsissä ois mukava käydä.