Mitä aiot ostaa veronpalautuksilla?
Mä menen samantien kauppaan ostamaan hunajaa ja oliiviöljyä.
Kommentit (44)
Olisikin saanut vähän veronpalautuksia. Mutta ei .... Ennakkoon palkasta ryöstettiin veroina ja veroluontoisina maksuina yli puolet, ja sittenkin yli 4000 euroa jälkiveroja. Kokonaisuutena maksoin suoria veroja viime vuonna enemmän kuin bruttopalkkani oli.
Vierailija kirjoitti:
Maksan kesän lomamatkan visaa pois.
Sama täällä eli rahat menevät ulkomaille
Bussilippu ja talvikenkä . Mutta toivotaan et pääsee käymään Ruotsissa . Unelmana uudet vaatteet sieltä . Pieni loma retkiä ja raitista ilmaa . Suomeen tukehtuu .
Hauska ostos. Taidan ostaa samaa. Olen silloin nimittäin Kreetalla ja siellä nää on halpoja ja hyviä. Enkä niihin mene edes koko summa 77 euroa palautuksestani !
Ei oo koskaan käyty Kroatiassa niin sinne .
400 e nostan käteiseksi säästöön ja 40 e ostan jotain kivaa itselleni.
Suomesta menee niin halpoja lentoja Air Baltic ja norway kuin muut . Mihin vaan .
Ei ole tarvetta ostaa mitään muuta kuin ruokaa eli säästöön menee.
Tällä kertaa tuli poikkeuksellisesti mätkyjä, onneksi pienehkö summa. Joskus olen palautuksista ajatellut, että ne kuittaavat kesän menoja ja kuohareita:)
Naisia.
T: 20v Ykä 😎
vuonna 2006 syntynyt ykä.
Menee kiinteistöveroon. Lisäksi laskuun menee auton maksut noin 600 eur.
En saa palkkatuloja.
No mä olen niin fiksu, että otan heti kaikki rahani enkä anna valtiolle ilmasta lainaa, palautus alle 20 e, joka ei tunnu missään.
Ennen olisin lähtenyt matkalle, mutta siitä ei jää mitään konkreettista. Nyt taidan vaan säästää palautukset.
Saan 270e, käytän normaaleihin tuoka ostoksiin rahani, en mitään erikoista aio ostaa. Pitsan voisi tilata.
Tuhlaan ne heti! Kuten muutkin rahani.
Niin ja muuten. Tililläni on 12e miten selviän loppukuun? Vinkkejä?
300 e tulee, menee säästötilille odottamaan seuraavaa kertaa kun ostan osakkeita tai reittiä.
Ostan nakkeja ja sämpylöitä. Teen nakkisämpylöitä. Vuoden olen niistä haaveillut.
En mitään, kun menee suoraan ulosottoon. N.190€ on mun veronpalautus.