Mitä aiot ostaa veronpalautuksilla?
Mä menen samantien kauppaan ostamaan hunajaa ja oliiviöljyä.
Kommentit (510)
Vierailija kirjoitti:
Maksan Visaa.
Paljon maksat?
T. Visa
Maksan yhden yön leirintäalueen halvimmasta mökistä
Olen pieneläkeläinen. Kuinka ollakaan, napsahti 200 ekeä lisäveroa. Kiitos Hallitus! Eipä tartte edes pikku lomareissua tehdä tänä kesänä...
Siinä se pyörii 10t-20t mätkyjä.kohtuu ilmainen laina valtiolta vuodeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harkinnassa. Joko osakkeita ja rahastoja. Tai Islannin matka vaimolle ja itselle.
Palautusta 2200e.
Ihana mies, jos satsaat vaimoon! :)
Mulle heti kanssa mies, joka vie Islantiin.
Hopi hopi!
Kävin tänään hammaslääkärissä korjauttamassa hampaan, joka lohkesi vajaa vuorokausi sitten ennen nukkumaanmenoa. 290e. Siinä veronpalautukset meni vähän etuajassa. Eniten risoo, että väliaikainen helpotus. Kuvan mukaan toisessa juuressa hieman tulehdusta. Paikka nyt ok, mutta pitää palata, kun olen miettinyt, poistetaanko koko puruhammas, vai tehdäänkö juurihoito n. 800-1000e, jossa samalla tietenkin tuhotaan tänään tehty korjaus. Pahinta kuitenkin on, että pelkään hammaslääkäriä ihan tosissani. Täysin epärationaalista. Ei vain voi mitään, että menee koko kroppa sekaisin tahdottoman hermoston takia. Pää kunnossa mentaalisesti, mutta kroppa vaan vetelee omaa sooloa, ettei meinaa jalatkaan toimia, saati se, että meinaa taju lähteä, kun veri ei kierrä, vaikka sydän hakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tarkka rahoistani, sellaisia ei tule.
Sama. Ne rahat on jo sijoitettu todella paremmalla tuotolla 😅
Palautusta tulee n.7300e. Tarkoituksella maksan veroja niin että vuosittain samaa luokkaa palautukset. On ns ylimääräistä rahaa. Tehdä jotain sijoituksia. Laittaa harrasteautoa jne.
Vierailija kirjoitti:
Olen pieneläkeläinen. Kuinka ollakaan, napsahti 200 ekeä lisäveroa. Kiitos Hallitus! Eipä tartte edes pikku lomareissua tehdä tänä kesänä...
itse olet maksanut liian vähän veroja, älä syytä hallitusta omasta tupeloinnistasi
Outoa, että monilla on tuhoton kiire päästä hassaamaan veronpalautusrahat, vaikka ei mitään hankintojen tarvetta olisikaan. Raha polttaa taskussa ja tilillä. Jos suinkin mahdollista, laittakaa säästöön pahan päivän varalle.
Vierailija kirjoitti:
Pullon viinaa,! Kossua
Joku jatkaa perinettä hyvä sinä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tarkka rahoistani, sellaisia ei tule.
Ei sulla sijoitusvarallisuuttakaan ole.
H u o r i a, viinaa ja huumeita koko rahalla. Eli tukeva känni ja yhden kerran kiimapano piripäissään luvassa.
Oli niin perseaukiset palautukset että ei useampaan riitä : (
Mätkyjä olisi tullut vajaat 7 euroa, joka on niin vähän, ettei sitä vaivaannuta edes perimään.
En mitään,säästän tulevaan sähkölaskuun joka nousee taas talvella.
Auton vuosihuoltoon uppoaa iso osa. Lisäksi pitäisi ostaa uusi tietokone (tosin harkitsen kunnostetun yrityskannettavan ostamista käytettynä). Isolta osin tosin on vielä myös lomarahoja käyttämättä, joten miten sen nyt ottaa kummasta nämä hankinnat sitten menee.
Perinteisesti parin viikon Viron matkaan kuluu suurin osa kun kesätyöt loppuu.