Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vihannut jokaista työpaikkaa, jossa olen ollut

Vierailija
03.11.2024 |

Enimmäkseen niitä muita ihmisiä, mutta usein myös työtehtäviä. Mitähän mun kannattaisi tehdä elämässä?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat vaan vihaamista entiseen malliin. Kyllä maailmaan vihaa mahtuu. 👍

Vierailija
2/57 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen taas työttömänä, kun irtisanoin itseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun muistelen, niin ainoa työ mistä olen tykännyt oli sellainen, jossa oli liukuva työaika eikä kukaan ollut töissä "vastassa" kommentoimassa saapumisaikaani tai mitään muutakaan. Ja työ oli sellaista, jota tein pääosin yksin ja omaan tahtiini. Mistähän tuollaisen homman löytäisi?

Ap

Vierailija
4/57 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset kestää olla töissä?

Vierailija
5/57 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PAlkan takia. Emmä muuten olis te-toimistossa töissä (tiedän uudistuksen  mut kaikki sanoo te-toimisto)

jos en sais 3500e kuussa nii en tod olis töissä

Vierailija
6/57 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen äitisi on manipuloinut sinut uskomaan noin. Kuuntele itseäsi äläkä äitiäsi.

Vierailija
7/57 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat ihmiset vihaa työtään koulutuksesta ja palkasta riippumatta. Eihän siitä tarvitsisi maksaa jos se kivaa olisi. 

Vierailija
8/57 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa perustaa oma  yritys, niin voi työskennellä yksinään.

Vierailija
9/57 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PAlkan takia. Emmä muuten olis te-toimistossa töissä (tiedän uudistuksen  mut kaikki sanoo te-toimisto)

Mieletöntä että siitä täysin turhasta paperien pyörittelystä maksetaan kolme ja puoli tonnia kuussa.

Vierailija
10/57 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat ihmiset vihaa työtään koulutuksesta ja palkasta riippumatta. Eihän siitä tarvitsisi maksaa jos se kivaa olisi. 

En usko.

Vierailija
11/57 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun muistelen, niin ainoa työ mistä olen tykännyt oli sellainen, jossa oli liukuva työaika eikä kukaan ollut töissä "vastassa" kommentoimassa saapumisaikaani tai mitään muutakaan. Ja työ oli sellaista, jota tein pääosin yksin ja omaan tahtiini. Mistähän tuollaisen homman löytäisi?

Ap

Opiskele (hyväksi) koodariksi. Parhaissa paikoissa muulla ei ole väliä kunhan sovitusti homma on valmis. Ihan sama teetkö sen vaikka heti homman saatuasi 30h putkeen ja sitten nukut siihen asti kun pitää palauttaa tai mikä nyt omaan rytmiin parhaiten sopiikaan.

Vierailija
12/57 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs niissä ihmisissä on mättänyt? Suhtaudutko vapaa-ajallakin kielteisesti muihin ihmisiin?

Onko kyseessä olleet jotkut naisvaltaiset alat, joissa sinä uutena nuorempana naishenkilönä olet joutunut nokkimisjärjestyksessä alimmaiseksi sylkykupiksi?

Vierailija
13/57 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko.

Yleensä ne työstään kovasti nauttivat ovat vähän sellaisia spessutapauksia, esim. kirjolla olevia joiden työ on myös niiden suurin fiksaatio elämässä. 

Vierailija
14/57 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieletöntä että siitä täysin turhasta paperien pyörittelystä maksetaan kolme ja puoli tonnia kuussa.

Ei se nyt aina turhaa ole, mulla on jopa töitä kun erikoistun ulkomaalaisten kotouttamiseen. Yllättävän työlästä kun suurin osa vaatii apua mm. Kelan tukien kanssa. Mut joo, ennen me pystyttiin jopa auttamaan työllistymisessä, nykyään ei oikein resursseja ole 

Vierailija
15/57 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Eniten työpaikoilla ärsyttänyt, kun niihin muihin työntekijöihin ei voi luottaa. Jauhavat aina paskaa siitä joka ei ole paikalla. Onneksi mukaan on mahtunut myös hyviä tyyppejä. Erään kerran olin työharjoittelussa ja siellä oli niin mukava nainen olevinaan ja kappas kuppaa olikin haukkunut minut aivan lyttyyn. Toinen työntekijä ns. pelasti minut. Kertoi näistä haukuista ja sanoi ettei millään niitä uskonut ja halusi nähdä itse millainen olen ja mitä teen. Lopputulos olikin paras mahdollinen arvio työharkasta. Jos kukaan ei olisi puuttunut olisin saanut varmaan huonoimman. Miettikää kuinka paljon on kiinni onko se ihminen mulkku vai mukava. 

Vierailija
16/57 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on selkeästi sinussa, koska olet ainoa yhdistävä tekijä. Todennäköisesti vika on asenteessasi. 

Vierailija
17/57 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Eniten työpaikoilla ärsyttänyt, kun niihin muihin työntekijöihin ei voi luottaa. Jauhavat aina paskaa siitä joka ei ole paikalla. Onneksi mukaan on mahtunut myös hyviä tyyppejä. Erään kerran olin työharjoittelussa ja siellä oli niin mukava nainen olevinaan ja kappas kuppaa olikin haukkunut minut aivan lyttyyn. Toinen työntekijä ns. pelasti minut. Kertoi näistä haukuista ja sanoi ettei millään niitä uskonut ja halusi nähdä itse millainen olen ja mitä teen. Lopputulos olikin paras mahdollinen arvio työharkasta. Jos kukaan ei olisi puuttunut olisin saanut varmaan huonoimman. Miettikää kuinka paljon on kiinni onko se ihminen mulkku vai mukava. 

Muakin on haukuttu kaikkialla ja nimenomaan selän takana tai jälkeenpäin. Yhdestä päiväkotiharjoittelusta sain huonon arvosanan, koska en osallistunut riittävästi kahvipöytäkeskusteluihin. 

Ap

Vierailija
18/57 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi kouluttaja sanoi, että vain prosentti ihmisistä tekee unelmatyötään. No me muut varmaan sitten kärsitään ja luovitaan. Ihan normaalia siis, että työ ottaa päähän. 

Vierailija
19/57 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin on haukuttu kaikkialla ja nimenomaan selän takana tai jälkeenpäin. Yhdestä päiväkotiharjoittelusta sain huonon arvosanan, koska en osallistunut riittävästi kahvipöytäkeskusteluihin. 

Ap

Tiedän tunteen. Älä anna niiden vaikuttaa itsetuntoosi. Välillä tuntuu, että osa ei arvioi oikeasti tekemääsi työtä vaan sinua itseäsi persoonana heidän kanssa kahvilla. Asetelma on jo lähtökohtaisesti epäreilu, kun kaikki tuntevat toisensa ja sinä olet se tuntematon. Tsemppiä meille!

Vierailija
20/57 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs niissä ihmisissä on mättänyt? Suhtaudutko vapaa-ajallakin kielteisesti muihin ihmisiin?

Onko kyseessä olleet jotkut naisvaltaiset alat, joissa sinä uutena nuorempana naishenkilönä olet joutunut nokkimisjärjestyksessä alimmaiseksi sylkykupiksi?

Ihmisissä mättää kaikki. Viimesimmässä työpaikassa kytättiin kaikkien saapumisajat ja joskus otettiin jopa sekuntikellolla aikaa tauon kestosta. En halua kuulla enää koskaan "ai tulithan säkin vihdoin!" silloin, kun en ole myöhässä töistä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän