Jos 35v suomalaismiehistä vuonna 2026 vain 40% on isiä
Mitä ne muut tekevät? Mitä muuta järkevää voi olla esim. 35-40 vuotiaalla kuin perheen kasvatus?
Kommentit (157)
Älkää tehkö lapsia suomalaisen naisen kanssa. Menetätte rahan ja lapsen. Aidot huijarit eivät ole nigerialaisia prinssejä, vaan kalpeita natsiämmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat vain, pelaavat pleikkarilla ja lupailevat vaimolleen, että lapsi hankitaan lapsi viiden vuoden kuluttua. Sitten vaimo vaihdetaan nuorempaan.
Iso syy alhaiselle syntyvyydelle on ettei miehet halua lapsia. Tästä ei puhuta, vaan syyllistetään naisia.
https://www.vaestoliitto.fi/verkkojulkaisut/kuka-haluaa-lapsia-2020-luv…
Miehistä vain 1% haluaa jäädä vapaaehtoisesti lapsettomaksi. Miehistä suurempi osuus kuin naisista halusi lapsia ikäryhmässä 30-40, mutta suurempi osa miehistä jäi lopulta lapsettomaksi kuin naisista (eli jotta yhtälö toimii, osa saa lapsia useiden naisten kanssa ja iso osa ei kenenkään).
Noinhan se menee. Todella merkittävä osa miehistä jää tahtomattaan lapsettomiksi, ja samaan aikaan pieni osa miehistä "siittää" lapsia useiden naisten kanssa.
Käsittääkseni asia on aina ollut noin, ihan metsästäjä/keräilijä ajoilta saakka.
Tilanne oli metsästäjäkeräilijäaikoina paljon brutaalimpi. Silloin 17 naista kohden vain 1 mies lisääntyi.
Ihminen on pohjimmiltaan haaremilaji ja tuo 40% on valtavan suuri luku kun miettii mikä tilanne oli historiallisesti. Ennen lisääntyi äärimmäisen harva mies mutta liki kaikki naiset, joka vieläkin näkyy genomissamme tänä päivänä suurempana isoäitien määränä.
Nykyisellä lisääntymistavalla ihminen degeneroituu koska myös keskiverto miinus miehet saavat lisääntyä.
Tekoälyn tekemän haun mukaan 60-70 prosenttia 35-vuotiaista suomalaisista miehistä on isiä.
Vierailija kirjoitti:
Juon parhaillaan rommikolaa ja pelaan tietsikalla.
Terveisin; Vapaaehtoisesti lapseton 40v.
Se on oikein, kelpais mullekki mutta pitää karjua teinejä siivoamaan sotkujaan.
Terveisin; Vasten tahtoaan lapsellinen 45v.
Moni on pokettanut itsensä piloille :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista isistä varmaan suurimmalla osalla on lapsia jo kahden tai useamman naisen kanssa. Kaikki naiset kun haluavat saman miehen.
Tai kenties osa noistakin 35-vuotiaista miehistä tulee isäksi vasta myöhemmin. Ei se että henkilö on lapseton 35-vuotiaana tarkoita sitä, että hän olisi ikuisesti lapseton.
Ja jos kaikki naiset haluaisi sen yhden ja saman miehen, vain yksi mies olisi isä. Olet naurettava.,
Kyllä se tilastollisesti käytännössä tarkoittaa juurikin sitä. Vain pieni osa saa ensimmäisen lapsensa yli 40-vuotiaana. Alle 10%. Eli jos ei siihen mennessä ole lapsi tehty, niin yli 90% todennäköisyydellä jää ikuisesti lapsettomaksi. Huom. lapsi tehty, ei vasta muijaa etsimässä, ei pohtimassa vakiintumista, ei etsimässä yhteistä asuntoa, jne. vaan siis lapsi jo ihan konkreettisesti syntyneenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauti sitten kun myöhemmin saat hänestä todellisen ystävän. Tai ainakin toivottavasti saat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakaan ei tarvitse puolustaa tätä maata aseellisesti, jos ei ole omaa jälkikasvua.
Niinkö? sä siis puolustaisit vain omaa lastasi? Et Suomea, Suomen yhteiskuntaa, omaisuuttasi, vanhempiasi, sisaruksiasi, muita sukulaisiasi, ystäviäsi, kollegoitasi, Suomen luontoa tai vapautta tai edes itseäsi?
Ei tuollainen mies puolustaisi lapsiakaan, kuten ei vaimoakaan. Kunhan vaan louskuttaa leukojaan. Silloin jos tällainen tilanne olisi niin keksisi jonkun muun tekosyyn keskittyä oman pippelinsä nypläämiseen.
Oho, unohdin yo listasta vaimon tai kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Älkää tehkö lapsia suomalaisen naisen kanssa. Menetätte rahan ja lapsen. Aidot huijarit eivät ole nigerialaisia prinssejä, vaan kalpeita natsiämmiä.
Mä vähän säälin sua, jos sulla on vain 1 raha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat vain, pelaavat pleikkarilla ja lupailevat vaimolleen, että lapsi hankitaan lapsi viiden vuoden kuluttua. Sitten vaimo vaihdetaan nuorempaan.
Iso syy alhaiselle syntyvyydelle on ettei miehet halua lapsia. Tästä ei puhuta, vaan syyllistetään naisia.
https://www.vaestoliitto.fi/verkkojulkaisut/kuka-haluaa-lapsia-2020-luv…
Miehistä vain 1% haluaa jäädä vapaaehtoisesti lapsettomaksi. Miehistä suurempi osuus kuin naisista halusi lapsia ikäryhmässä 30-40, mutta suurempi osa miehistä jäi lopulta lapsettomaksi kuin naisista (eli jotta yhtälö toimii, osa saa lapsia useiden naisten kanssa ja iso osa ei kenenkään).
Tiedän vaikka kuinka monta 30-40v miestä, jotka eivät halua lapsia. Osa myös sanoo haluavansa myöhemmin, vaikka vaimotkin ovat jo yli 30v. Voi siis sanoa etteivät oikeasti halua.
Minä ainakin luotan enemmän väestötason tutkimuksiin, kuin sinun henkilökohtaisiin mielipiteisiin.
Ihmiset ei kehtaa sanoa haastatteluissa he ei halua lapsia koska se koetaan väärin sanomiseksi
Noissa tutkimuksissa haastatellaan myös homoja jotka ei kyllä sano en halua lapsia koska olen homo vaan sanovat joo haluan koska se on helpompaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan tavallista pepsikolaa ja siivouspäivä. Illalla katon telkkaa, luultavasti seiskan.
T: lapsettomaksi jäänyt N, jolta ei kysytty
Hehe, ja palstan naiset vielä kieltävät kilttimiesteoriat ja naisten hypergamian😅😅
Vois kuvitella että useammalla miehellä on lapsia kuin naisella. Aika moni nainen saa useamman miehen kanssa lapsia.
En tiedä, varmaan on joku tilasto mutta aika moni nainen on täysin lapseton.
Vierailija kirjoitti:
Tekoälyn tekemän haun mukaan 60-70 prosenttia 35-vuotiaista suomalaisista miehistä on isiä.
Google ai:n mukaan 50 % suomalaisista 35-vuotiaista miehistä on isiä.
Vierailija kirjoitti:
Vois kuvitella että useammalla miehellä on lapsia kuin naisella. Aika moni nainen saa useamman miehen kanssa lapsia.
"Vois kuvitella että useammalla miehellä on lapsia kuin naisella"
Tilastojen mukaan asia on täysin päinvastoin. Merkittävästi suurempi osa miehistä jää lapsettomiksi, verrattuna naisiin.
Päättäjät ovat luoneet niin sairaan maailman ettei ikinä kannata lisääntyä. Että ei ihme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vois kuvitella että useammalla miehellä on lapsia kuin naisella"
Tilastojen mukaan asia on täysin päinvastoin. Merkittävästi suurempi osa miehistä jää lapsettomiksi, verrattuna naisiin.
Noh, naiset nyt enemmänkin kommentoivat tunteella ja fiiliksellä, ja vähemmän järjellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen juurikin 35-vuotias mies eikä minua ole toistaiseksi kiinnostanut perustaa perhettä. Vain yhden naisen kanssa vakavasti halusin lapsia. Mutta mikäs siinä, ei tässä mikään kiire ole. Jos haluan vielä lapsia joku päivä, kuten saatankin haluta, jos sopiva nainen tulee vastaan, sitten se tapahtuu. Helposti pystyn löytämään reippaasti nuorempia sukukypsiä naisia vielä vuosienkin päästä, jos niin haluan. Muun muassa, vaikka vähän pikkutuhmaa myöntää, tapailin tänä kesänä 17-vuotiasta tyttöä ja nyt on kiikarissa hieman vakavampaan eräs jo hieman kypsempi 22-vuotias. Eipä tässä mikään kiire ole. Muiden miesten puolesta en tietenkään pysty kommentoimaan.
Mä en tiedä, miksi mua alkoi naurattamaan tämä viesti.
Jotenkin tuli vaan mieleen ikäisesi, hyväkuntoinen ja freesi naapurinmies, jolla uusi okt Helsingissä, uusi sähkö-Porsche, ikäisensä freesi nätti vaimo ja kaksi lasta, poreamme pihalla, kavereita usein kylässä jne.
Ja sitten olet sinä. Selittämässä näitä teinien tapailuja vuodesta toiseen palstalla.
Miehissä laatu todellakin jakautuu. :D
(vastaus näköjään poistettiin, joten uudelleen... koittakaa hyvät ihmiset sietää muidenkin ihmisten ajatuksia....)
Kuulostatpas lapselliselta ja katkeralta. Voimia sinulle. Ja tiedoksi, vaikka tämä saattaa olla sinulle vaikea käsittää, että tämä on anonyymi keskustelupalsta, etkä voi tietää, kuka olen ja mitä olen tai en ole joskus täällä kirjoittanut. Mutta ihmisissä älykkyys todellakin jakautuu. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen juurikin 35-vuotias mies eikä minua ole toistaiseksi kiinnostanut perustaa perhettä. Vain yhden naisen kanssa vakavasti halusin lapsia. Mutta mikäs siinä, ei tässä mikään kiire ole. Jos haluan vielä lapsia joku päivä, kuten saatankin haluta, jos sopiva nainen tulee vastaan, sitten se tapahtuu. Helposti pystyn löytämään reippaasti nuorempia sukukypsiä naisia vielä vuosienkin päästä, jos niin haluan. Muun muassa, vaikka vähän pikkutuhmaa myöntää, tapailin tänä kesänä 17-vuotiasta tyttöä ja nyt on kiikarissa hieman vakavampaan eräs jo hieman kypsempi 22-vuotias. Eipä tässä mikään kiire ole. Muiden miesten puolesta en tietenkään pysty kommentoimaan.
Kuinka kypsä itse olet? Pian olet ylikypsä.
Sopivan kypsä. Selvästi juuri sopiva hyvinkin monelle naiselle, sillä ottajia aina riittää. :) -sama