Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä nytten reilua kunnollista miestä kohtaan?

Vierailija
25.07.2026 |

Olen niin sanottu kilttimies. Kohtelen kaikkia kunnioittavasti. Käyn töissä. Huolehdin itsestäni ja olen mielestäni komea. Tuntuu väärältä, että silti naisia ei löydy, mutta uutisen pahat miehet kyllä saa naisia siitäkin edestä. Olen usein miettiny, että olenko liian tylsä ja turvallisen oloinen nsisten mielestä. Olen miettiny, että pitäisi varmaan alkaa muuttaa itseään jännemäksi, niin sitten katsoo löytyisikö niitä naisia vihdoinkin. Olisi kiva kuulla, että mikä teitä naisia miehissä viehättää ja että miksi kiltti kunnollinen mies ei kelpaa? Miksi usein uutisen miehen kaltaiset, sitten kelpaa?

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/69a6dd32-a58e-4161-a514-2f913aab1326

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. 

Vierailija
42/53 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap mieltää itsensä kilttimieheksi eli kilttikseksi, vika on siinä.

Kilttis on eri asia kuin naisia kunnioittava ja mukava mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltit miehet täyttävät nippanappa jokaisen ihmisen välttämättömät elämän edellytykset joista ovat enemmän kuin valmiita luopumaan sopivan naisen ilmestyttyä kuvioihin. 

Senhän näkee jo heidän asenteestaan epäsopivia kohtaan. 

Vierailija
44/53 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä mikä tässä ei olisi reilua? Eikö reilua ole, että ihmisillä on vapaa tahto ja jokainen saa valita juuri sellaisen kumppanin kuin haluaa. Vaikka sitten sen rikollisen. Lähinnä ihmettelen sitä, että jos itse et ole rikollisuuteen taipuvainen niin miksi ylipäätään olet kiinnostunut sellaisesta naistyypistä, joka kokee vetoa rikollisiin. Luulisi, että tällaiset naiset pikemminkin tuntuvat vastenmielisiltä kunnollisen miehen silmissä.

Vierailija
45/53 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jokainen suhteessa oleva nainen, jonka tunnet on yhdessä rikollisen kanssa? Niin äitisi, tätisi, siskosi, naapurin naiset, työkaverinaiset, harrastuskaverinaiset? Ei tähän muuta voi sanoa kuin, että aikamoisissa piireissä pyörit.

Vierailija
46/53 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parinmuodostus tapahtuu pääosin vaistomaisella tasolla. Miehen katse ja oikeanlaiset feromonit iskevät tiettyyn naiseen. En tajua mistä on keksitty se kiltti ja paha jaottelu. Se on todellakin katkerien miesten juttuja. Psyopaatit ja narsistit saalistavat heikkoja ja lapsuudessaan psyykkisesti vahingoittuneita ihmisiä, mutta terveet ja tavalliset ihmiset eivät halua mitään pahoja poikia, vaan ihan tavallisia miehiä, jotka innnostavat juuri heitä ja saavat perhoset heidän mahassaan lepattamaan. Tietty itsevarmuus ja reippaus kyllä viehättää monia naisia, mutta toisaalta öykkärimäisyys ei, että vaikeaa sekin on, jos ei jotenkin itsestään tajua miten ihmisten kanssa ollaan. 

Vierailija
47/53 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietätkö paljonkin aikaa linkkaamasi lehtiartikkelin kaltaisten väkivaltakuvausten parissa ap?

Vierailija
48/53 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että väkivaltainen mies on parisuhteessa, ei tarkoita, että hänen väkivaltaisuutensa olisi syy siihen, että hänellä on kumppani. Usein väkivalta alkaa vasta suhteen aikana tai pahenee vähitellen.

Vierailija
49/53 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lööppeihin pääsevät yleensä vain sensaatiomaiset tapaukset. Se, että Miika vei vaimolleen kukkia tai että Tuomas hieroi tyttöystävänsä kipeitä hartioita työpäivän jälkeen, ei yksinkertaisesti ylitä uutiskynnystä. Tavallisista, hyvistä ja toimivista parisuhteista ei juuri kirjoiteta, vaikka niitä on paljon enemmän kuin väkivaltaisia suhteita. Siksi pelkkien uutisten perusteella voi helposti saada vääristyneen kuvan siitä, millaisia miehiä naiset oikeasti arvostavat. 

Vierailija
50/53 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko AP niin, että moni tavallinen nainen olisi ollut valmis parisuhteeseen kanssasi, mutta sinulle kelpaa vain ne kaikista upeimmat missin näköiset naiset?

Minä ainakin olen käynyt treffeillä 64 eri miehen kanssa viime vuosien aikana. Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen. Näin ollen minulle tulee mieleen, että ovatko nämä miehet sitten niin nirsoja, että heille ei enää kelpaa kukaan tavallinen nainen?

Vierailija
51/53 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

City-lehdessä tuota samaa on kysytty monta kertaa. Vastaus on aina ollut "muutu v*ttumaiseksi, niin alat saada naisia".

Vierailija
52/53 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä velttomulkku inise

Vierailija
53/53 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän