Onko tämä nytten reilua kunnollista miestä kohtaan?
Olen niin sanottu kilttimies. Kohtelen kaikkia kunnioittavasti. Käyn töissä. Huolehdin itsestäni ja olen mielestäni komea. Tuntuu väärältä, että silti naisia ei löydy, mutta uutisen pahat miehet kyllä saa naisia siitäkin edestä. Olen usein miettiny, että olenko liian tylsä ja turvallisen oloinen nsisten mielestä. Olen miettiny, että pitäisi varmaan alkaa muuttaa itseään jännemäksi, niin sitten katsoo löytyisikö niitä naisia vihdoinkin. Olisi kiva kuulla, että mikä teitä naisia miehissä viehättää ja että miksi kiltti kunnollinen mies ei kelpaa? Miksi usein uutisen miehen kaltaiset, sitten kelpaa?
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/69a6dd32-a58e-4161-a514-2f913aab1326
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella olet komea??? 🤭🤣
Rölli....
No sukulaiset ja kaverit sanoneet komeaksi. Tuskin valehdelleet
Ap
Iskin kauniin naisen eilen terassilta. Olin sen luona yötä koska se asui lähellä jaa minä kaukana niin mentiin sen luokse panemaan. Nyt se haluaa alkaa tapailla koska se olisi järkevää sen mielestä.
Mitä Ap harrastat? Mikä on intohimosi? Matkusteletko esim. rinkka selässä Lapissa/ kaukomailla tai prätkän selässä pitkin Eurooppaa? Soitatko kitaraa? Kokkaatko herkullista ruokaa? Osaatko rakentaa talon?
Jos et tee mitään kiinnostavaa, et ole naisten mielestä kiinnostava. Samoin, jos treffeillä puhut vain itsestäsi tai - mikä vielä pahempaa - valitat ja oot negatiivinen, et ole naisten mielestä varteenotettava kumppani.
Jännämiehissä on yleensä jotain aidosti kiehtovaa. Esim. hyvä itsetunto ja sisältörikas elämä. Onko sulla?
Vierailija kirjoitti:
Mitä Ap harrastat? Mikä on intohimosi? Matkusteletko esim. rinkka selässä Lapissa/ kaukomailla tai prätkän selässä pitkin Eurooppaa? Soitatko kitaraa? Kokkaatko herkullista ruokaa? Osaatko rakentaa talon?
Jos et tee mitään kiinnostavaa, et ole naisten mielestä kiinnostava. Samoin, jos treffeillä puhut vain itsestäsi tai - mikä vielä pahempaa - valitat ja oot negatiivinen, et ole naisten mielestä varteenotettava kumppani.
Jännämiehissä on yleensä jotain aidosti kiehtovaa. Esim. hyvä itsetunto ja sisältörikas elämä. Onko sulla?
Näistä mainitsemista asioista, niin osaan kokata kyllä. En kauheasti matkustele, mutta tykkään katsella suoratoistopalveluita, luen kirjoja ja pidän huolta kodin siisteydestä. Nyt kun näitä mietin, niin kuulostaa varmaan aika tylsälle. Juttelen ihan normaaliin tyyliin. En liikaa itsestäni, vaan otan huomioon toiset ennemmin
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä mainitsemista asioista, niin osaan kokata kyllä. En kauheasti matkustele, mutta tykkään katsella suoratoistopalveluita, luen kirjoja ja pidän huolta kodin siisteydestä. Nyt kun näitä mietin, niin kuulostaa varmaan aika tylsälle. Juttelen ihan normaaliin tyyliin. En liikaa itsestäni, vaan otan huomioon toiset ennemmin
Ap
Niin. No minulla on huonekasveja jotka ajavat vähän samaa asiaa mutta eivät vaadi pillua, mölise tai vie hirveästi tilaa.
Emmä tiä outoo settii. Mä oon omasta mielestä ihan kiltti ja kunnollinen eikä se mikään ongelma koskaan oo ollu naisten kaa.
M35
Jos sun ihannenainen on sellainen nainen, joka on kiinnostunut rikollisista niin sitten varmaan täytyy.
Lisään myös että kiinnostavuus on asia jota voi sanoa vaikkapa jostain kirjasta. Se että suostuisi sekoittamaan eritteensä ja viettämään loppuelämänsä jonkun kanssa vaatii vähän enemmän kuin sen, että tämä on "kiinnostava". Täytyy olla myös uusiutumiskykyinen tai jollakin tavalla todella vaikuttava. Jos ja kun ap:kin haluaa varmaan vaan hupiseksiä, sitä varten ei tarvitse kenenkään kanssa laittaa hynttyitä yhteen, vaan voi valita parhaat rakastajat päältä.
Vierailija kirjoitti:
Jos sun ihannenainen on sellainen nainen, joka on kiinnostunut rikollisista niin sitten varmaan täytyy.
Ap on kiinnostunut seksikkäistä misuleista, ei niistä itsensä kaltaisista harmaahiirulaisista jotka käyvät kirkon penkissä. Jännä-jennoista siis. Ja valittaa kun jännä-jennat ovat kiinnostuneita jännä-janneista eikä ap-hiirulaisesta.
todellisuuden taju puuttuu sulta ihan kokonaan
Rikollisuudensijaan kannattaa hakea jännitystä, kokemuksia ja persoonallisuutta rakentavia asioita muualta. Kiinnostava ihminen syntyy siitä, että hänellä on oma elämä, uteliaisuutta ja halua kasvaa.
Kokeile vaikka vuorikiipeilyä, laskuvarjohyppyjä, sukellusta, surffausta, vaelluksia, retkeilyä, maratoneja tai muita fyysisiä haasteita. Lähde vaikka reppureissulle Kaakkois-Aasiaan tai Etelä-Amerikkaan tai tutustu uusiin paikkoihin kotimaassa. Matkustaminen avartaa maailmankuvaa ja antaa kokemuksia, joista riittää keskusteltavaa.
Käy konserteissa, festareilla, teatterissa, museoissa, näyttelyissä, stand up -illoissa ja erilaisissa tapahtumissa. Tutustu uusiin ihmisiin ja kokeile asioita, jotka ovat oman mukavuusalueen ulkopuolella.
Opettele uusia taitoja: kokkaamista, kieliä, soittamista, tanssia, valokuvausta, piirtämistä, ohjelmointia, käsitöitä, remontointia tai jotain muuta, mikä aidosti kiinnostaa. Ihminen, jolla on intohimoja ja asioita, joista hän innostuu, on yleensä myös kiinnostava muiden silmissä.
Pidä huolta itsestäsi: liiku, kehitä kuntoa, nuku hyvin, pukeudu tavalla, jossa tunnet olosi hyväksi ja pidä huolta ulkonäöstäsi. Itsevarmuus syntyy usein siitä, että tietää yrittävänsä pitää itsestään huolta.
Kehitä sosiaalisia taitoja: opettele kuuntelemaan, kysymään kiinnostavia kysymyksiä, kertomaan omista kokemuksistasi ja olemaan läsnä keskusteluissa. Hyvä keskustelija ei ole se, joka puhuu eniten, vaan se, joka saa toisen tuntemaan olonsa mukavaksi.
Harjoittele huumoria, rentoutta ja spontaaniutta. Kaikkea ei tarvitse ottaa liian vakavasti. Hauskat kokemukset, nauru ja kyky heittäytyä tekevät ihmisestä usein helposti lähestyttävän.
Rakenna omaa elämääsi: hanki ystäviä, harrastuksia, tavoitteita ja asioita, joista olet aidosti kiinnostunut. Ihminen, joka viihtyy omassa elämässään, vaikuttaa usein myös muiden silmissä vetovoimaisemmalta.
Opiskele uusia asioita, lue kirjoja, seuraa maailmaa, tutustu erilaisiin ihmisiin ja näkökulmiin. Laaja maailmankuva tekee keskusteluista kiinnostavampia.
Osallistu kursseille, yhdistyksiin, urheiluseuroihin, vapaaehtoistoimintaan tai harrastusryhmiin. Moni uusi ystävyys ja parisuhde syntyy silloin, kun ihmiset tekevät yhdessä jotain mielekästä.
Kokeile uusia ruokia, käy uusissa ravintoloissa, opettele tekemään hyvää ruokaa itse, järjestä illanistujaisia tai kutsu ihmisiä mukaan tekemään jotain erilaista.
Aseta itsellesi tavoitteita ja pyri niitä kohti. Se voi olla uusi työhaaste, kunnon kohottaminen, säästötavoite, uuden taidon oppiminen tai jokin henkilökohtainen projekti. Tavoitteellinen ihminen välittää usein kuvaa siitä, että hänellä on suunta elämässä.
Ole myös ystävällinen, luotettava ja kunnioittava, mutta älä rakenna koko identiteettiäsi pelkän kiltteyden varaan. Kiinnostava ihminen on yhdistelmä hyvää luonnetta, itsevarmuutta, kokemuksia, uteliaisuutta ja rohkeutta elää omaa elämäänsä.
Onko sulla hyvät keskustelutaidot ja onko sulla muuten mielenkiintoinen ja tapahtumarikas elämä? Ei ne naiset rikollista etsi, mutta eivät myöskään sellaista, jonka seurassa tylsistyy kuoliaaksi.
Jännämiehet valehtelee saadakseen naisen. Ei ne oikeasti ole naisten kesken halutumpi vaan osaavat puhua ja esittää jotakin muuta kuin ovat. Heillä ei välttämättä ole myöskään samanlaisia sosiaalisia pidäkkeitä kuin ns. tavallisilla miehillä joten uskaltavat lähestyä naisia rohkeammin ja enemmän ja siten heidän tsäänssit kasvaa myös kun yrittävät vähän kaikkia. Olen tavallinen nainen ja joskus kuullut, että olen liian rauhallinen, liian kiltti yms yms. Eli ihmiset haluaa olla noiden jännä ihmisten kanssa. Olen itsekin miettinyt, että missä voisin tavata samanlaisen miehen kuin itsekin olen eli tavallisen, kunnollisen rauhallisen ihmisen joka ei tee jännä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Millainen allu lukee tuollaista kamalaa tarinaa, ja samasn aikaan kykenee vain katkerana miettimään että tuokin löysi naisen ja minä en? Ehkä siinä syy miksi ketään ei löydy, tuo sinun luonteesi.
Samanlsinen allu kuin sinä joka vastaat näihin. Sinä et edes ole yrittänyt saada naista vaan kirjoitat täällä koska et syystä tai toisesta muuhun pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin. No minulla on huonekasveja jotka ajavat vähän samaa asiaa mutta eivät vaadi pillua, mölise tai vie hirveästi tilaa.
Kokkaava huonekasvi olisi kyllä tosi jees! Mistä näitä löytää?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se syy varmaan on just tuo, että olet liian tylsä ihminen. Naiset kaipaa jännitystä elämään, eikä sitä tavallinen tumpelo voi tarjota
M38
Ja mikä sinusta on sellaista jännitystä, jota et voi tarjota? Mielestäni sana mielenkiintoinen olisi tässä parempi kuin jännittävä. Naiset etsivät miestä, jonka kanssa elämä on mielenkiintoista ja merkityksellistä. Eri naisille nämä asiat tarkoittavat eri asioita, mutta rikollisuutta se ei todellakaan tarkoita.
Ainoastaan nainen, joka on itsekin rikollinen tai jonka elämänhallinta on täysin hukassa, kiinnostuu tällaisesta. Tai ehkä joku voi naiviuuttaan ja kokemattomuuttaan päätyä vahingossa tällaiseen seuraan, mutta se ei todellakaan ole tarkoitus.
Itselleni mielenkiintoinen mies on sellainen, joka kehittää itseään, on kiinnostunut oppimaan uusia asioita, osaa keskustella monipuolisesti eri aiheista ja pitää erilaisissa tapahtumissa käymisestä. Hän on avarakatseinen ja tykkää kokea uusia elämyksiä ja matkustella ympäri maailmaa.
Puutarhanhoidosta pitävälle naiselle unelmakumppani taas on monesti sellainen, joka itsekin pitää puutarhanhoidosta ja jakaa saman kiinnostuksen kohteen.
”olenko liian tylsä ja turvallisen oloinen nsisten mielestä”
Kilttimiehet ovat passiivisaggressiivisia naisvihaajia eli naisille vaarallisia.
Vierailija kirjoitti:
”olenko liian tylsä ja turvallisen oloinen nsisten mielestä”
Kilttimiehet ovat passiivisaggressiivisia naisvihaajia eli naisille vaarallisia.
Samaten tylsä ja turvallinen eivät ole synonyymeja. Mies voi olla sekä äärimmäisen turvallinen ja rakastava kumppani, mutta samalla myös todella mielenkiintoinen tyyppi, jonka kanssa elämä ei ole koskaan tylsää ja yksitoikkoista. Parhaat kumppanit ovat juuri niitä, jotka ovat sekä luotettavia, mutta eivät kuitenkaan mitään tylsää, harmaata massaa.
Uutisen nainen taisi haksahtaa miehiin tummiin, aseellisiin, sosiopaattisiin. Suomi on täynnä näiden jättämiä tai näiltä paenneita yh-äitejä.