Siis v***u tätä kesää, surkein ikinä
Kuinkahan monta 26- > asteista päivää ollut tänä kesänä? Niinpä.
Entä kuinka monta alle 20 asteista päivää ollut. Aika hiton monta. Kaikki uimavedet on jääkylmiä. Koko viikko taas näyttää kylmää ja sateita, kuten koko seuraava 2vkon sää.
En muista olleeni näin paljon sisällä kesän aikana. Kuten taas seuraavat 9kk...
Kommentit (341)
Mene Espanjaan tai Ranskaan, ei tule kylmä. Saatat vaikka käristyä.
Mistä kukakin tykkää, mutta itselleni tämä on ollut mitä parhain kesäkeli. Ulkona voi liikkua ja koti ei ole tukahduttavan kuuma.
Aivan liian kuuma on ollut monena päivänä. Nytkin on kuuma. Huomenna ja ylihuomenna vieläkin kuumempi. Kuuma on paha!
Vierailija kirjoitti:
Paras kesä pitkiin aikoihin.
Niin on. Ja nyt näyttäisi aurinkokin paistavan. Saamme olla syvästi kiitollisia tästä sivistyneen viileästä kesäsäästä verrattuna moneen muun maan konkreettiseen tulipätsiin.
Ei tätä Suomen kesääbtodellakaan jaksa. Viherpiipertäjä ilmastonvedätykseennuskojat voi popsia vaikka porkkanaa mutta m inä lähden elokuussapitkälle Road-tripille autolla. Yli 4000km bensaa taivaalle ja ens huhtikuussa lennot Italian lämpöön. Mää en yhtään kesää enää jää Suomessa tuhlaamaan. Kerosiinia ja bensaa vaan. Mitään ilmastonmuutosta ei oo olemassa
säätiedotteiden mukaan 6 tuntia pelkkää aurinkoa espoossa. Täys pilvisyys kun katsoo ikkunasta ulos.
Yks on varmaa ja se on se että lunta tulee talvella. Miksi ilmastonmuutos ei ikinä muutu lumettomaksi talveksi!!!!???
Vierailija kirjoitti:
Mistä kukakin tykkää, mutta itselleni tämä on ollut mitä parhain kesäkeli. Ulkona voi liikkua ja koti ei ole tukahduttavan kuuma.
Vettä tulee kuin esterin per...
Mulla tääl Täällä länsirajan tuntumassa Kemissä tullu kyllä hyvin kilsoja nyt kesällä ku bensan hinta tossa kivenheiton päässä rajan toisella puolen 1,30e/l. Varmaan viikossa palaa 70l litraa Siis aivan IHANAA <3
Aivan ihana ikinä evönevö. Selvittiin hengissä minä sekä kissat. Syksyä odotellessa ja pimeitä öitä:)
Vierailija kirjoitti:
Liikun helteillä paljon enemmän kuin näillä keleillä. Helteillä tekee mieli ulos, lenkkeilemään, uimaan, pyöräilemään. Näillä keleillä ei tee mieli ulos, koska ulkona on liian kylmä. Kova tuuli aiheuttaa lisäksi sen, että edes kerrospukeutuminen ei auta, kylmyys tunkee läpi joka tapauksessa. En ole koskaan ymmärtänyt henkilökohtaisella tasolla väitettä siitä, ettei helteellä jaksa urheilla. Yleisellä tasolla ymmärrän, että ihmiset ovat erilaisia, mutta en ole itse kokenut sellaista, etten jaksaisi helteellä tehdä mitään. Olen käynyt juoksemassa ja muutoin hikiliikkumassa ulkona helteelläkin eikä se ole koskaan tuntunut tukalalta. Päin vastoin, kun on hikoillut oikein kunnolla, niin urheilun jälkeen tulee kylmä vaikka olisikin helle.
Sinun kannattaa lähteä Ranskaan tai Espanjaan. Myös Kreikassa pääset kivasti nyt liikkumaan ja hikoilemaan. Siitä vaan lentolipun varaamiseen, hopi hopi.
Vierailija kirjoitti:
Yks on varmaa ja se on se että lunta tulee talvella. Miksi ilmastonmuutos ei ikinä muutu lumettomaksi talveksi!!!!???
Et sitten Turussa asu? Meillä hyvin vähäisiä lumitalvia on ollut viimeisen 20 vuoden aikana monta. Yhtenä talvena lumi tuli kolmeksi viikoksi maaliskuussa. Aurajoen jäätyminen talvella ei ole enää ollenkaan varmaa, ei ainakaan niin paljon, että ihminen uskaltaisi sille jäälle mennä.
Maastopyöräilyä, melontaa, kävelyä olen harrastanut viikoittain 1-2 kertaa. Pulahtanut pari kertaa uimassa. Miksi sä kuppaat jossain sisällä? Tuleva vk.loppu on vissiin tämän kesän viimeinen lämmin ja aurinkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten Turussa asu? Meillä hyvin vähäisiä lumitalvia on ollut viimeisen 20 vuoden aikana monta. Yhtenä talvena lumi tuli kolmeksi viikoksi maaliskuussa. Aurajoen jäätyminen talvella ei ole enää ollenkaan varmaa, ei ainakaan niin paljon, että ihminen uskaltaisi sille jäälle mennä.
En vaan espoossa missä lunta tulee. Erikoista ettei siellä muka tule.
Vierailija kirjoitti:
Maastopyöräilyä, melontaa, kävelyä olen harrastanut viikoittain 1-2 kertaa. Pulahtanut pari kertaa uimassa. Miksi sä kuppaat jossain sisällä? Tuleva vk.loppu on vissiin tämän kesän viimeinen lämmin ja aurinkoinen.
Se olisi ensimmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Aivan liian kuuma on ollut monena päivänä. Nytkin on kuuma. Huomenna ja ylihuomenna vieläkin kuumempi. Kuuma on paha!
Missä päin Suomea on kuuma ja aurinkoa?
Itse olen pettynyt, tänään piti olla viikon ainoa aurinkoinen ja lämmin päivä ja kaivoin rantakamat esiin, mutta onkin koleaa ja taivas täysin pilvessä.
T. Hki
Onneksi tulevana viikonloppuna on luvattu kunnon ukkosmyrskyä. Osuu juuri erinomaisesti muutaman paskajunttifestarin päälle, siellähän idiootit "nauttivat" Portion Boyssistä sun muusta paskamusasta mudan ja liejun keskellä.
Oon ollut koko kesän shorteilla ja T-paidalla. Hellemekot on jääneet kaappiin, mutta olen saanut aikaiseksi 10 kertaa enemmän asioita kuin viime vuosien hellekesinä.