Auttakaa selvittämään mikä mussa on vikana, kun miehet eivät kiinnostu
Lottovoittokin tuntuu todennäköisemmältä kuin parisuhde.
Laittakaa vaan tarkentavia kysymyksiä tulemaan.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ollut suhteita aiemmin? Onko jokin muuttunut? Joskus se on ihan tuuristakin kiinni, keitä sattuu tulemaan vastaan. Omat hyvät puolet kannattaa tuntea ja niiden varassa mennä.
Olen itse yli 50, eikä (nuorempienkaan) miesten kiinnostus tunnu oleva iästä kiinni. En ole erityisen nätti, en mitenkään luotaantyöntäväkään. "Fiksu ja hauska" sanovat ne, jotka ihastuvat.
Se on muuttunut, etten enää halua olla se, joka tekee aloitteen ja pitää suhdetta yllä samalla, kun mies haaveilee jostain ykkösnaisesta (jota hän ei saanut ja paremman puutteessa taipui mun painostuksen alla). On ollut siis suhteita, jotka kaikki on päättyneet siihen, että mies pettää tai muulla tavoin ilmaisee, etten mä ole koskaan ollut hänen ykkösvalintansa.
Ap
Olet varmaan vähän harmaavarpunen. Et ole kovin puhelias etkä ekstrovertti, joten et tuo itseäsi esiin. Olet hiljainen ja ujohko vieraiden seurassa, kuitenkin tuttujen kanssa on helppo jutella? Et pukeudu näyttävästi, olet rauhallinen ja vakaa. Lisäksi olet epävarma, koska olet saanut kokemuksia siitä, ettet kelpaa miehille. Tällainen kombo on hankala kyllä.
Oletko kokeillut Tinderiä? Kyllä sielläkin syntyy parisuhteita. Miesten lähestyminen suoraan ei ole hyvä taktiikka, koska et ole sosiaalisesti sulavaliikkeinen ja todennäköisesti myös luet miesten kiinnostuksen väärin. Lisäksi aloitteellisuus johtaa tilanteisiin, joissa nainen ottaa vetovastuun suhteesta - ihan niin kuin sinullekin on käynyt.
Ikäkin vaikuttaa. Ei siksi, että olisit liian vanha ja kelpaamaton, vaan koska valtaosa sosiaalisista suhteista solmitaan nuorena. Jos on jäänyt niistä paitsi, on vaikea muuttaa tilannetta myöhemmin, kun kaikilla on jo omat piirinsä ja menonsa. Ja vapaina olevien hyvien miesten pooli on pienempi neljänkympin tienoilla pari-kolmekymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
173 cm, 59 kg, 37 v. ja miehet ei kiinnostu ? Ulkoinen habitus ?
Noin vanhalla naisella ei enää ole pariutumisarvoa vaikka olisi kuinka naisellinen, kaunis ja seksikäs. Mieli on jo sementoitunut ja vaihdevuosivaivat ovat pian edessä.
"Tosi"-TV häät ja muut vastaavat ovat viihdettä, niiden esiintyjille maksetaan palkkaa esiintymisestään.
En kuuntele Suomipoppia, Olavi Uusivirtaa tai Haloo Helsinkiä. En lue Satu Rämöä tai katso tosi-tv:tä. Käyn kirjastossa useamman kerran viikossa, politiikkaa en seuraa, koska se on niin monimutkaista (jos väität, ettei ole, niin et edes ymmärrä politiikkaa), en äänestä oikeistoa ja kannatan tasa-arvoa. Ap
Olet siis varsin selvillä, kuka olet ja mitä et ole. Omien kiinnostuksen kohteitten parista sitä usein myös löytää sen kumppanin. Joten mieti niitä asioita kumppanin löytymisen kannalta. Jos et esim. seuraa politiikkaa, niin ei todellakaan kannata viluilla kumppanin toivossa ympärilleen esim. vappuna poliittisten puheitten yleisössä. Tai jos käyt kirjastossa noin usein, niin mahtaisiko sopiva kumppani löytyä sieltä tai vmuualta kirjallisuuden parista, vaikka kirjamessuilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ollut suhteita aiemmin? Onko jokin muuttunut? Joskus se on ihan tuuristakin kiinni, keitä sattuu tulemaan vastaan. Omat hyvät puolet kannattaa tuntea ja niiden varassa mennä.
Olen itse yli 50, eikä (nuorempienkaan) miesten kiinnostus tunnu oleva iästä kiinni. En ole erityisen nätti, en mitenkään luotaantyöntäväkään. "Fiksu ja hauska" sanovat ne, jotka ihastuvat.
Se on muuttunut, etten enää halua olla se, joka tekee aloitteen ja pitää suhdetta yllä samalla, kun mies haaveilee jostain ykkösnaisesta (jota hän ei saanut ja paremman puutteessa taipui mun painostuksen alla). On ollut siis suhteita, jotka kaikki on päättyneet siihen, että mies pettää tai muulla tavoin ilmaisee, etten mä ole koskaan ollut hänen ykkösvalintansa.
Ap
Eli tavoittelet liian korkealle kuttn kaikki naiset. Olet klisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihan tavallisten miesten kanssa olen ollut suhteissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En kuuntele Suomipoppia, Olavi Uusivirtaa tai Haloo Helsinkiä. En lue Satu Rämöä tai katso tosi-tv:tä. Käyn kirjastossa useamman kerran viikossa, politiikkaa en seuraa, koska se on niin monimutkaista (jos väität, ettei ole, niin et edes ymmärrä politiikkaa), en äänestä oikeistoa ja kannatan tasa-arvoa. Ap
Olet siis varsin selvillä, kuka olet ja mitä et ole. Omien kiinnostuksen kohteitten parista sitä usein myös löytää sen kumppanin. Joten mieti niitä asioita kumppanin löytymisen kannalta. Jos et esim. seuraa politiikkaa, niin ei todellakaan kannata viluilla kumppanin toivossa ympärilleen esim. vappuna poliittisten puheitten yleisössä. Tai jos käyt kirjastossa noin usein, niin mahtaisiko sopiva kumppani löytyä sieltä tai vmuualta kirjallisuuden parista, vaikka kirjamessuilta.
Ei hän tiedä mitään jos kriteerit on noin lapsellisia. Voisin kuvitella että 9-vuotias tyttö sanoo ettei voi olla pojan kanssa joka tykkää tietystä bändistä. Aikuisena on tarkoitus kasvaa aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tulihan se sieltä taas, wanharouva Tyhjäpään miesviha-avaus kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Kuvaile tavallinen mies?
Vierailija kirjoitti:
Pituus ja paino ?
159cm, 55kg, pitkät oikeasti punaiset hiukset, iloinen immeinen. Mutten mikään räkättirastas enkä ilolintu!
EN ole edes tyhmä, enkä typerä!
Ei, ei, ja ei! Ei kukaan!
Jokin haisee. Ap jättää jotain olennaista sanomatta. Ei täsmää.
Oletko koskaan ollut parisuhteessa? Jos ikää on lähelle 40 v eikä parisuhteita taustalla niin valitettavasti herää ajatus, että mikä kyseisessä ihmisessä on vikana... vaikka totuus on kuitenkin useammin se, että sinussa ei ole mitään sellaista vikaa mikä estäisi hyvän parisuhteen muodostamisen.
Ja kyllähän se vähän niin on että sinun iässäsi isoin osa on jo sen parinsa löytänyt joten vapailla markkinoilla valikoimakin on pieni ja tinderit ym on vihonviimeisiä paikkoja löytää oikea parisuhde.
Itsellä useita oikein mukavia naisystäviä jotka ovat sinkkuja 30-60 v ja yleensä sinkkuuteen vaikuttaa olevan syy se että ovat itse niin tarkkoja listoineen millainen miehen tulisi olla. Käyvät treffeillä niin sen jälkeen että joo oli ihan kiva mutta oli rumat kengät eaimerkiksi niin jatkotreffejä ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa miesten kiinnostus lopahtaa? Eikö kukaan koskaan vaikuta kiinnostuneelta tai edes juttele, etkö pääse edes treffeille? Vai eikö toisia treffejä tule koskaan tai suhteet syvene alun jälkeen?
Sitä ei edes synny mikäli en itse ole reippaasti aloitteellinen. Suhteet eivät syvene, kun mä en jaksa enää kannatella niitä.
Ap
Hmm. Miehet eivät siis edes kiinnostu oma-aloitteisesti? Asutko suuressa kaupungissa tai mikä pahinta Helsingissä? Jätätkö kokonaan meikkaamatta, katseletko helposti seinille, oletko totinen? Ovatko hiuksesi ohuet ja lyhyet ja pukeudutko esim. partiotyylisiin vaatteisiin eli oletko liian poikamainen? Tai edustatko jotain alakulttuuria? Vaikutat nimittäin ihan fiksulta ja sopusuhtaiselta, mutta usein jopa kaltaisesi miehet ihastuvat lämpimän ja iloisen oloisiin, naisellisiin/tyttömäisiin naisiin, tyyliin kevyt meikki ja hymykuopat.
Asun keskisuuressa kaupungissa. Meikkaan aina vähintään kulmakarvat, mutta mitään sotamaalausta en naamaani laita koskaan, kun sellainen ei mulle sovi eikä ole tarvetta peittää ihoa paksulla meikillä. Mun perusilme on enemmän hymy kuin resting bitch face. Hiukset on melkein vyötärömittaiset ja keskimääräistä paksummat (ja aina puhtaat!). Varsinkin nyt kesällä käytän melkein aina hameita ja mekkoja, partiotyyliä inhoan enkä voisi kuvitellakaan ostavani vaatteita miesten osastolta. En edusta mitään alakulttuuria ja hymykuoppia en saa kasvoilleni mistään taiottua.
Ap
Ok, sitten ei johdu näistä syistä. Mulle tuli vastauksestasi ikävä olo, eli epäilen sinun luovan negatiivista energiaa ympärillesi. Miehet karttavat sellaista. Voi myös olla että keskisuurissakin kaupungeissa ikäluokkasi miehillä on paljon valinnanvaraa. Jos ehdottomasti haluat miehen, niin suosittelen tutustumaan omaan vuorovaikutukseesi terapiassa tai laittamaan Tinderiin koko Suomen ja muuttamaan miehen perässä maaseudulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Kuvaile tavallinen mies?
Keskimittainen duunari, joka on ihan tavallisen näköinen ja kokoinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sä vaan oot ihan vtun ruma?
hhahahahaha housuissas on vtunrumamunanakki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Kuvaile tavallinen mies?
Ap
Sinulla on siis hyvin suppea näkemys tavallisesta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan vähän harmaavarpunen. Et ole kovin puhelias etkä ekstrovertti, joten et tuo itseäsi esiin. Olet hiljainen ja ujohko vieraiden seurassa, kuitenkin tuttujen kanssa on helppo jutella? Et pukeudu näyttävästi, olet rauhallinen ja vakaa. Lisäksi olet epävarma, koska olet saanut kokemuksia siitä, ettet kelpaa miehille. Tällainen kombo on hankala kyllä.
Oletko kokeillut Tinderiä? Kyllä sielläkin syntyy parisuhteita. Miesten lähestyminen suoraan ei ole hyvä taktiikka, koska et ole sosiaalisesti sulavaliikkeinen ja todennäköisesti myös luet miesten kiinnostuksen väärin. Lisäksi aloitteellisuus johtaa tilanteisiin, joissa nainen ottaa vetovastuun suhteesta - ihan niin kuin sinullekin on käynyt.
Ikäkin vaikuttaa. Ei siksi, että olisit liian vanha ja kelpaamaton, vaan koska valtaosa sosiaalisista suhteista solmitaan nuorena. Jos on jäänyt niistä paitsi, on vaikea muuttaa tilannetta myöhemmin, kun kaikilla on jo omat piirinsä ja menonsa. Ja vapaina olevien hyvien miesten pooli on pienempi neljänkympin tienoilla pari-kolmekymppisenä.
Tinderissä sain käytännössä vaan pelkkiä "maistuuko maila?" -ehdotuksia. En jaksanut sitä kauaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Kuvaile tavallinen mies?
Ap
Noi eivät ole niin kranttuja kuin kuvailit sun miesten olleen. Eihän noi saa edes yhtään mätsiä jos menee tinderiin.
Tää on niin väsynyttä läppää. Arvostakaa itseänne enemmän, miehet!