Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa selvittämään mikä mussa on vikana, kun miehet eivät kiinnostu

Vierailija
25.07.2026 |

Lottovoittokin tuntuu todennäköisemmältä kuin parisuhde.

Laittakaa vaan tarkentavia kysymyksiä tulemaan.

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä harrastat? Oletko ikinä mistään innoissasi? Saako sinulta suun vuoron? Oletko kiinnostava ihminen? Tiedätkö mitä haluat, ripustaudutko toisen vihdytettäväksi ja huolehdittavaksi, kiukutteletko koko ajan?

mitä teet kun olet miehestä kiinnostunut?

Harrastan liikuntaa, pelaamista ja matematiikkaa. Viimeksi olin innoissani jalkapallon mm-kisoista. Kuuntelen mieluummin kuin olen itse äänessä. En tiedä olenko kiinnostava ihminen, en ainakaan kovin jännittävä vaan tasainen. En kiukuttele ja olen koko aikuisikäni huolehtinut omista asioistani.

Kun olen kiinnostunut miehestä, niin yritän kömpelösti lähestyä ja todennäköisesti päädyn kaatamaan juomat hänen paidalleen tai tallomaan varpaille.

Ap

Vaikutat tosi mukavalta. Hymy. Seksuaalisuus. Ehkä. Enhän tunne. Minulla samat harrastukset.  Btw. Mutta olisin liian vanha ja kiinni exissä.

Vierailija
102/112 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nirso ja siitä sse johtuu. Taviksena ei sulle kelpaa tavis mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko seksissä estoinen? Se karkoittaa ainakin heti suuren osan miehistä pois. 

Eli suomennan: estoinen nainen =nainen joka omaa rajat eikä suostu kivuliaisiin pokeakteihin joista ei saa nautintoa. Ei suostu masturbointialustaksi vaan haluaa itsekin seksissä orgasmin. Eikä feikkaa.

Vierailija
104/112 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole blondi, jolla on tekoripset, pusuhuulet, suuret silikonitissit, pitkät tekokynnet, et kulje 10 cm korkkareissa, olet älykäs ja luonnonkaunis. Miehet haluavat tyhmän naisen, jotta näyttäisivät itse älykkäämmiltä.

Vierailija
105/112 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun on ainakin hyvin vaikeaa kiinnostua ihmisestä, joka kuuntelee radiosta Suomipopia tms, joka soittaa Olavi Uusivirtaa ja Haloo Helsinkiä, lukee (jos lukee) Satu Rämöä, katsoo TV:stä Big Brotheria tai Temptation Islandia.

Ei omista kirjastokorttia, ei seuraa politiikkaa, äänestää (jos äänestää) oikeistoa, eikä ole tippaakaan feministi.

En kiinnostuisi tuollaisesta naisesta. Kuvittele että elät parisuhteessa ja sitten sanot että tykkäät jostain bändistä ja yhtäkkiä sen sun elämänkumppanin naama valahtaa vakavaksi, koska hän ei voi kuvitella seurustelevansa ihmisen kanssa joka tykkää siitä bändistä.

Aivan absurdia ja naurettavaa. 

En ole ap, mutta tähän on pakko puuttua. Olen jo 50 mutta koko ikäni kuunnellut raskaampaa musiikkia, elämäntapaani kuuluu mm. heavykonsertit ja festarit. Olisi kyllä ihan helv ettiä, että kumppani kuuntelisi kotona jotain listapskaa. 

Olen filosofinen pohdiskelija, en kestä mitään pelkkää pinnallisuutta, mutta musiikilla on meihin vaikutus ja musiikkimaku kertoo paljon ihmisestä.

Vierailija
106/112 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet obeesi

Vierailija
107/112 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet obeesi

Mistä lähtien painoindeksi 19 on ollut obeesi?

Vierailija
108/112 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus sen kertoo.

Et kerro mitään itsestäsi vaan kirjoitat ainoastaan ottakaa selvää.

Et tee mitään asioiden eteen vaan odotat että sinusta kiinnostutaan. Arvatenkin et uskalla lähestyä ketään koska pelkäät pakkeja ja on helpompi vain valkata mahdollisia lähestyjiä.

Vierailija
109/112 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tämän 100 prosenttisesti. Tämä oli sinkkuna elellessäni jopa ykköskiriteerejä itselleni miehessä. Olen nainen joka on varhaisteinistä asti kuunnellut lähinnä metallia, toki muitakin ug-genrejä siinä sivussa. Mutta olisi itsellekin yhtä helvettiä, jos ukko kotona kuuntelisi jotain Arttu Wiskaria tai Viiviä. Siis kestämätön tilanne. Ja kysyisi minua esim Suomipop- tai Vauhti kiihtyy festareille. 

Niin absurdi tilanne ettei sellaista oikeastaan voisi päästä edes syntymään.

Vierailija
110/112 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa joku aikaisemmin kyseli, että saako sulta suunvuoron. Kysyisin sen kaveriksi sen toisen ääripään: saako keskustelukumppani susta mitään irti? Hyvin hiljainen ja kuuntelemiseen keskittyvä voi antaa keskustelukumppanille tahtomattaan sellaisen vaikutelman, ettei oikeastaan ole kiinnostunut. Hyvin soljuvassa keskustelussa taas molemmille tulee asioita mieleen kommentiksi toisen sanomisiin ja siten keskustelu menee vaivattomasti eteenpäin. Samalla selviää, onko keskustelijoilla esim yhteisiä kiinnostuksen kohteita tai samanlaisia mielipiteitä.

Oma kokemus deittailusta (josta on jo aikaa) on se, kuinka monet miehet tykkäävät puhua itsestään tai kiinnostuksen kohteistaan, eivätkä välttämättä edes kysy naiselta mitään tai eivät keskity kuuntelemaan vastausta. Nämä miehet sanovat treffien jälkeen, että menipä hyvin ja kanssasi on hyvä olla ja ehdottavat uutta tapaamista. 

Valitsin itsekin miehen, jonka kanssa vuorovaikutteinen keskusteluyhteys oikeasti toimi.

Vierailija
111/112 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tämän 100 prosenttisesti. Tämä oli sinkkuna elellessäni jopa ykköskiriteerejä itselleni miehessä. Olen nainen joka on varhaisteinistä asti kuunnellut lähinnä metallia, toki muitakin ug-genrejä siinä sivussa. Mutta olisi itsellekin yhtä helvettiä, jos ukko kotona kuuntelisi jotain Arttu Wiskaria tai Viiviä. Siis kestämätön tilanne. Ja kysyisi minua esim Suomipop- tai Vauhti kiihtyy festareille. 

Niin absurdi tilanne ettei sellaista oikeastaan voisi päästä edes syntymään.

Kauheaa edes ajatella. 

T:se 50 hevari

Vierailija
112/112 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä? Oletko töissä?

37 ja ensi viikosta alkaen olen opiskelija.

Ap

Vanha ja berse auki. Nämä nyt ainakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän