Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa selvittämään mikä mussa on vikana, kun miehet eivät kiinnostu

Vierailija
25.07.2026 |

Lottovoittokin tuntuu todennäköisemmältä kuin parisuhde.

Laittakaa vaan tarkentavia kysymyksiä tulemaan.

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen ja hymyilevä, avoin nainen on suosittu. 

Vierailija
42/101 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa joku aikaisemmin kyseli, että saako sulta suunvuoron. Kysyisin sen kaveriksi sen toisen ääripään: saako keskustelukumppani susta mitään irti? Hyvin hiljainen ja kuuntelemiseen keskittyvä voi antaa keskustelukumppanille tahtomattaan sellaisen vaikutelman, ettei oikeastaan ole kiinnostunut. Hyvin soljuvassa keskustelussa taas molemmille tulee asioita mieleen kommentiksi toisen sanomisiin ja siten keskustelu menee vaivattomasti eteenpäin. Samalla selviää, onko keskustelijoilla esim yhteisiä kiinnostuksen kohteita tai samanlaisia mielipiteitä.

Saa. On monesti sanottu, että mun kanssa on helppo ja kiva olla. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki riippuu kahdesta asiasta. Sun vetovoimasta ja siitä ketä lähestyt. Jos sun vetovoima on ok mutta mies ei kiinnostu se johtuu siitä että se mies saa vielä vetävämmän naisen.

Ajattelin aluksi että olet varmaan lihava, mutta ei siltä kuulosta kun sanoit pituuden ja painon. Joten veikkaan että lähestyt miehiä jotka on sitä pientä parhaimmistoa ulkonäön ja puoleensavetävyyden osalta. Niitä joiden perään kaikki naiset kuolaa. Mutta olet liian tavis heille. 

Vierailija
44/101 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun on ainakin hyvin vaikeaa kiinnostua ihmisestä, joka kuuntelee radiosta Suomipopia tms, joka soittaa Olavi Uusivirtaa ja Haloo Helsinkiä, lukee (jos lukee) Satu Rämöä, katsoo TV:stä Big Brotheria tai Temptation Islandia.

Ei omista kirjastokorttia, ei seuraa politiikkaa, äänestää (jos äänestää) oikeistoa, eikä ole tippaakaan feministi.

Aika toisarvoisia asioita kaikki. Minusta suurin ongelmasi on joustamaton maailmankuva ja taidat elää pitkälle päässäsi kuvitellen asioita. Sinun pitää oppia kohtaamaan ihmiset ilman ennakkoasenteita ja toisaalta sinun pitää oppia rehellisyyttä itseäsi kohtaan.

Vierailija
45/101 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kiinnostuu nuoresta hoikasta naisellisesta naisesta seksuaalisesti. Siis, pukemalla ylle lyhyt minihame koipireidet paljaina, tai sheer-paita pikkutisulit vapaina, tuottaa sen että miehet huomaavat/havaitsevat naisen muiden tavallisen naisten seasta, sekä sen että moni mies kiinnostuu naisesta. Mitä enemmän ja strategisempaa naisenihoa nainen esittelee, sen suurempi joukko miehiä kiinnostuu. Myös paljaat nilkat ja paljaat varpit ovat monelle miehelle hurjan herätteellisiä, niitä ei kannata piilottaa nilkkureihin tms.

Siinä vaiheessa pariutumisriittiä kun miehen huomio on kiinnitetty, kaunottaren on tehtävä jotain sellaista että mies saattaa arvella naisen havainneen miehen kiinnostuksen ja että nainen on jossain määrin suopealla tuulella. Silloin mies tekee seuraavan, uskaliaamman muuvinsa. jne, &c. 

Vierailija
46/101 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun on ainakin hyvin vaikeaa kiinnostua ihmisestä, joka kuuntelee radiosta Suomipopia tms, joka soittaa Olavi Uusivirtaa ja Haloo Helsinkiä, lukee (jos lukee) Satu Rämöä, katsoo TV:stä Big Brotheria tai Temptation Islandia.

Ei omista kirjastokorttia, ei seuraa politiikkaa, äänestää (jos äänestää) oikeistoa, eikä ole tippaakaan feministi.

Mitä väliä noilla on? Olet aivopesun uhri. Sulle varmaan tietyn väriset sukatkin on syy lopettaa seurustelu. Mieti vähän. Ei noista lähtökohdista onnistu.

Vierailija
47/101 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä harrastat? Oletko ikinä mistään innoissasi? Saako sinulta suun vuoron? Oletko kiinnostava ihminen? Tiedätkö mitä haluat, ripustaudutko toisen vihdytettäväksi ja huolehdittavaksi, kiukutteletko koko ajan?

mitä teet kun olet miehestä kiinnostunut?

Harrastan liikuntaa, pelaamista ja matematiikkaa. Viimeksi olin innoissani jalkapallon mm-kisoista. Kuuntelen mieluummin kuin olen itse äänessä. En tiedä olenko kiinnostava ihminen, en ainakaan kovin jännittävä vaan tasainen. En kiukuttele ja olen koko aikuisikäni huolehtinut omista asioistani.

Kun olen kiinnostunut miehestä, niin yritän kömpelösti lähestyä ja todennäköisesti päädyn kaatamaan juomat hänen paidalleen tai tallomaan varpaille.

Ap

No sittn sulla on kaksi ongelmaa. Ensimmäinen on, että pidät itsekin itseäsi tylsänä, etkä siis tarjoa kenellekään mitään, mistä voisi kiinnostua. Mieti, mitä kiinnostavaa sinussa voisi olla ja tuo se sitten esiin. Yleensä se on jotain sellaista, mikä sinuakin kiinnostaa. Näytä innostuksesi ja harrastuksesi avoimemmin, niin muutkin tietävät, mitä on tarjolla. Älä silti näytä kaikkea kerralla, äläkä ala juttelua yksityisasioiden selittämisellä, mutta näytä JOTAIN siitä, kuka olet.

Toinen ongelma on se, että käyttäydyt huonosti ja kaadat juomia tai tallot varpaille tai muuta toiselle vahingollista sähläystä. Kiinnostuisitko itse sellaisesta? Opettele varovaisemmaksi ja kunnioita toista sen verran ettet sotke tai satuta.

Tämähän nyt on ihan hömppää, että vain erityisen kiinnostavat ihmiset löytäisivät kumppanin. Suurin osa ihmisistä on aivan tolkuttoman tylsiä ja silti pariutuneet, ei todellakaan tarvitse olla mikään villi trapetsitaiteilija. Ja muutenkaan ei kannata alkaa esittää mitään ihme roolia.

En sanonut, että vain erityisen kiinnostavat ihmiset saavat kumppanin. Kaikissa on jotain kiinnostavaa, koska monet eivät ole millään lailla kkiinostuneita. Illeistä trapetsitaiteilijoistq, vaan toisia kiinnostavat mukavat kotikissat ja käytännölliset pihapuuhastelijat ja tietokonepalaajat. Mutta jos itsestään ei anna ulospäin mitään tietoa tai vinkkiä, kukaan ei pääse selville, kuka sinä olet ja voisiko se kiinnostaa itseä.   Ja sillä tavalla ei tosiaan saa kumppania.

Vierailija
48/101 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet yhtä flegmaattinen miesten seurassa kuin avauksessasi, syytä sinkkuuteesi ei tarvitse etsiä sen pidempään. Ihmiset, joilta joutuu "lypsämään" puheen, ovat rasittavinta mahdollista seuraa. 

Vierailija
49/101 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 prosenttia naisista haluaa sen 10 prosenttia parhaista miehistä. Jos he eivät näitä huippuja saa,  haluavat sitten olla ilman yhtään mitään miestä. 

Vierailija
50/101 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sinun tarvitsee rakastaa, kunnioittaa ja arvostaa itse itseäsi. 

Vierailija
51/101 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa miesten kiinnostus lopahtaa? Eikö kukaan koskaan vaikuta kiinnostuneelta tai edes juttele, etkö pääse edes treffeille?  Vai eikö toisia treffejä tule koskaan tai suhteet syvene alun jälkeen? 

Sitä ei edes synny mikäli en itse ole reippaasti aloitteellinen. Suhteet eivät syvene, kun mä en jaksa enää kannatella niitä.

Ap

Hmm. Miehet eivät siis edes kiinnostu oma-aloitteisesti?  Asutko suuressa kaupungissa tai mikä pahinta Helsingissä? Jätätkö kokonaan meikkaamatta, katseletko helposti seinille, oletko totinen? Ovatko hiuksesi ohuet ja lyhyet ja pukeudutko esim. partiotyylisiin vaatteisiin eli oletko liian poikamainen? Tai edustatko jotain alakulttuuria? Vaikutat nimittäin ihan fiksulta ja sopusuhtaiselta, mutta usein jopa kaltaisesi miehet ihastuvat lämpimän ja iloisen oloisiin, naisellisiin/tyttömäisiin naisiin, tyyliin kevyt meikki ja hymykuopat. 

Asun keskisuuressa kaupungissa. Meikkaan aina vähintään kulmakarvat, mutta mitään sotamaalausta en naamaani laita koskaan, kun sellainen ei mulle sovi eikä ole tarvetta peittää ihoa paksulla meikillä. Mun perusilme on enemmän hymy kuin resting bitch face. Hiukset on melkein vyötärömittaiset ja keskimääräistä paksummat (ja aina puhtaat!). Varsinkin nyt kesällä käytän melkein aina hameita ja mekkoja, partiotyyliä inhoan enkä voisi kuvitellakaan ostavani vaatteita miesten osastolta. En edusta mitään alakulttuuria ja hymykuoppia en saa kasvoilleni mistään taiottua.

Ap

Vierailija
52/101 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa miesten kiinnostus lopahtaa? Eikö kukaan koskaan vaikuta kiinnostuneelta tai edes juttele, etkö pääse edes treffeille?  Vai eikö toisia treffejä tule koskaan tai suhteet syvene alun jälkeen? 

Sitä ei edes synny mikäli en itse ole reippaasti aloitteellinen. Suhteet eivät syvene, kun mä en jaksa enää kannatella niitä.

Ap

Hmm. Miehet eivät siis edes kiinnostu oma-aloitteisesti?  Asutko suuressa kaupungissa tai mikä pahinta Helsingissä? Jätätkö kokonaan meikkaamatta, katseletko helposti seinille, oletko totinen? Ovatko hiuksesi ohuet ja lyhyet ja pukeudutko esim. partiotyylisiin vaatteisiin eli oletko liian poikamainen? Tai edustatko jotain alakulttuuria? Vaikutat nimittäin ihan fiksulta ja sopusuhtaiselta, mutta usein jopa kaltaisesi miehet ihastuvat lämpimän ja iloisen oloisiin, naisellisiin/tyttömäisiin naisiin, tyyliin kevyt meikki ja hymykuopat. 

Enkä tarkoita että sinun pitäisi feikata muuta kuin olet, mutta tämä vastauksena pohdintaasi. Ehkä jostain erikoisemmasta harrastuspiiristä löytyisi mies jonka kanssa synkkaisi ja jolla ei olisi stereotyyppinen naismaku? Sitten sinunkin pitäisi vielä olla hänestä kiinnostunut. 

Vierailija
53/101 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus ja paino ?

173 cm ja 59 kg.

Ap

Ihan ok, vaikka tykkäänkin eniten alle 160cm/50kg naisista. Eli aasialaisista.

M 181/94

Tervemenoa aasiapalstalle sitten.. 

(en ole ap. ) 

Vierailija
54/101 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kiinnostuisi tuollaisesta naisesta. Kuvittele että elät parisuhteessa ja sitten sanot että tykkäät jostain bändistä ja yhtäkkiä sen sun elämänkumppanin naama valahtaa vakavaksi, koska hän ei voi kuvitella seurustelevansa ihmisen kanssa joka tykkää siitä bändistä.

Aivan absurdia ja naurettavaa. 

Vierailija
55/101 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet yhtä flegmaattinen miesten seurassa kuin avauksessasi, syytä sinkkuuteesi ei tarvitse etsiä sen pidempään. Ihmiset, joilta joutuu "lypsämään" puheen, ovat rasittavinta mahdollista seuraa. 

Toisessa viestissä oli ohjeena: Älä silti näytä kaikkea kerralla, äläkä ala juttelua yksityisasioiden selittämisellä.

Vierailija
56/101 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kiinnostuu nuoresta hoikasta naisellisesta naisesta seksuaalisesti. Siis, pukemalla ylle lyhyt minihame koipireidet paljaina, tai sheer-paita pikkutisulit vapaina, tuottaa sen että miehet huomaavat/havaitsevat naisen muiden tavallisen naisten seasta, sekä sen että moni mies kiinnostuu naisesta. Mitä enemmän ja strategisempaa naisenihoa nainen esittelee, sen suurempi joukko miehiä kiinnostuu. Myös paljaat nilkat ja paljaat varpit ovat monelle miehelle hurjan herätteellisiä, niitä ei kannata piilottaa nilkkureihin tms.

Siinä vaiheessa pariutumisriittiä kun miehen huomio on kiinnitetty, kaunottaren on tehtävä jotain sellaista että mies saattaa arvella naisen havainneen miehen kiinnostuksen ja että nainen on jossain määrin suopealla tuulella. Silloin mies tekee seuraavan, uskaliaamman muuvinsa. jne, &c. 

Herää sinä todellisuuteen ja katso ympärillesi ja näe, millaisia pareja on oikeasti olemassa. 

Vierailija
57/101 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ollut suhteita aiemmin? Onko jokin muuttunut? Joskus se on ihan tuuristakin kiinni, keitä sattuu tulemaan vastaan. Omat hyvät puolet kannattaa tuntea ja niiden varassa mennä.

Olen itse yli 50, eikä (nuorempienkaan) miesten kiinnostus tunnu oleva iästä kiinni. En ole erityisen nätti, en mitenkään luotaantyöntäväkään. "Fiksu ja hauska" sanovat ne, jotka ihastuvat. 

Vierailija
58/101 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

173 cm, 59 kg, 37 v. ja miehet ei kiinnostu ? Ulkoinen habitus ?

Vierailija
59/101 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jokaiselle jotain, mutta et kenellekään mitään. Sellainen hyvä yleismalli, joka kävisi lähes kaikille, mutta ei olisi täydellisen sopiva kenellekään.

Vierailija
60/101 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Asun keskisuuressa kaupungissa. Meikkaan aina vähintään kulmakarvat, mutta mitään sotamaalausta en naamaani laita koskaan, kun sellainen ei mulle sovi eikä ole tarvetta peittää ihoa paksulla meikillä. Mun perusilme on enemmän hymy kuin resting bitch face. Hiukset on melkein vyötärömittaiset ja keskimääräistä paksummat (ja aina puhtaat!). Varsinkin nyt kesällä käytän melkein aina hameita ja mekkoja, partiotyyliä inhoan enkä voisi kuvitellakaan ostavani vaatteita miesten osastolta. En edusta mitään alakulttuuria ja hymykuoppia en saa kasvoilleni mistään taiottua.

Ap

Liikaa hiuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä