Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa selvittämään mikä mussa on vikana, kun miehet eivät kiinnostu

Vierailija
25.07.2026 |

Lottovoittokin tuntuu todennäköisemmältä kuin parisuhde.

Laittakaa vaan tarkentavia kysymyksiä tulemaan.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on taatusti joku 60vee perseestä revitty korppu.

Vierailija
22/88 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa ei ole mitään vikaa. Ei nyt eikä tulevaisuudessa.

Meidän tulisikin keskittyä siihen tosiasiaan että kuinka saisimme muutkin naiset pois näistä parisuhteista. Kukaan nainen ei ole onnellinen parisuhteessa, mies on aina kontrolloiva, mustasukkainen ja sitä mukaan myös väkivaltainen. 

Monet ystäväni ovat kuunnelleet minua ja lähteneet näistä suhteista. Ovat onnellisempia nyt, kuin niiden narsistinen kanssa. Eräskin ystäväni kehui suhdettaan ja miestään maasta taivaisiin. Arvasin heti että suhde on hyvin toksinen. Kerroin useasti tästä hänelle ja käskin miestä poistumaan ystäväni elämästä lukuisia kertoja. Lopulta hän uskoi. Mies oli näyttänyt oikean nahkansa ja alkanut riitelemään. Onneksi jätti ja nyt on onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heillekin on kysyntää. Työkaverini on 63-64 ja saa hätistella miehiä ympäriltään, viimeksi häntä tavoitteli neljä miestä, tosin yksi oli varattu. Sellainen tosi empaattinen ja iloinen ihminen. 

Vierailija
24/88 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa miesten kiinnostus lopahtaa? Eikö kukaan koskaan vaikuta kiinnostuneelta tai edes juttele, etkö pääse edes treffeille?  Vai eikö toisia treffejä tule koskaan tai suhteet syvene alun jälkeen? 

Sitä ei edes synny mikäli en itse ole reippaasti aloitteellinen. Suhteet eivät syvene, kun mä en jaksa enää kannatella niitä.

Ap

Vierailija
25/88 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen, se kuva on nyt tässä arvoituksessa se puuttuva pala.

Vierailija
26/88 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juice Leskinen - Eksä pese sitä koskaan?

"Vaikka mykkä oisit ja mä vaikka oisin sokee
Aina sinun läheisyytes hyvin voisin kokee
Eihän ole tuoksussasi freesioita, eikä roosaa
Tehdasta se on, joka tekee selluloosaa

En voi mennä väittämään, sä että oisit mauton
Kun kaupungilla liikut, niin saat perääs paloauton
Sireeniä soitetaan ja kiinni lyödään ikkunoita
Sotajoukot jakaa kaasunaamioita

Kanssas iltaa romantisoi ei kynttilöiden valo
Tikun jos mä raapaisen, niin palaa koko talo
Mut nuoruus tulee takaisin sua koskettaessa, katsellessa
Ensikänni, rööki, tanssipaikan vessa

Onkohan se hiivasientä vaiko jalkasilsaa?
Vastatuuleenkin se leyhyy toistasataa kilsaa
Raikastetta ei se oo, ei talkkia, ei hajuvettä
Eikä hikeä, mut jotain eritettä

Ravintolakäynnistä jäi mulle muistot rakkaat
Pakoon pinkoi tarjoilijat, kokit, asiakkaat
Hapankaalit, homejuustot, jättivät he sovinnolla
Silloin olin niin kuin kukko tunkiolla

Prinsessan mä saanut oon ja puolet asunnosta
Josta astun kadulle kuin turskanperkaamosta
Sinä olet sinä, tiedän sen, sä sekoitit mun pääni
Vierelläsi haisen lopun elämääni

Rakkaus on rajua, se voittaa kaikki esteet
Eivät mua pidättele visvat, eikä nesteet
Ja pesulla jos joskus käytkin, aina teet sen aivan suotta
Amme jäljiltäsi haisee pari vuotta"

Vierailija
27/88 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakaan ei tunnu olevan kiinnostuneita kuin sellaiset, joista en itse kiinnostu. Tai jollaisia en enää huolisi, vaikka olen joskus parisuhteessa sen tyyppisen kanssa ollut.

Kävin eräänä päivänä kuuntelemassa puhallinorkesteria, jossa oli soittajina sellaisia tyyppejä, joita ei ulkonäön perusteella ikinä olisi uskonut puhallinsoittajiksi. Mietin siinä samalla, että minkälaisia tuollaiset miehet mahtaisivat olla kumppaneina ja millaisista naisista sellaiset mahtavat tykätä. Ja olisikohan miestyypin vaihdos mahdollista omalla kohdalla. Kai sitä aina voisi vähän rimaa nostaa siitä, mihin ennen on tyytynyt.

Eli oletko ap miettinyt, voisiko miestyypin vaihdos auttaa? Jospa se kumppani löytyykin piireistä, joissa et ole ennen liikkunut? Usein sitä vain jämähtää johonkin tietyn tyyppiseen, eikä käy mielessäkään muun tyyppiset.

Vierailija
28/88 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI niiden mulukkujen edes pitäisi kiinnostua?!

Vierailija
29/88 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heillekin on kysyntää. Työkaverini on 63-64 ja saa hätistella miehiä ympäriltään, viimeksi häntä tavoitteli neljä miestä, tosin yksi oli varattu. Sellainen tosi empaattinen ja iloinen ihminen. 

Jopa vanhainkodeissa syntyy suhteita ja siellä vasta korppuja ollaankin. 

Vierailija
30/88 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä? Oletko töissä?

37 ja ensi viikosta alkaen olen opiskelija.

Ap

Nyt sitten olet alusta asti aktiivinen niin sulla on orientaatioviikon jälkeen mies.

eri

Vierailija
31/88 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä harrastat? Oletko ikinä mistään innoissasi? Saako sinulta suun vuoron? Oletko kiinnostava ihminen? Tiedätkö mitä haluat, ripustaudutko toisen vihdytettäväksi ja huolehdittavaksi, kiukutteletko koko ajan?

mitä teet kun olet miehestä kiinnostunut?

Harrastan liikuntaa, pelaamista ja matematiikkaa. Viimeksi olin innoissani jalkapallon mm-kisoista. Kuuntelen mieluummin kuin olen itse äänessä. En tiedä olenko kiinnostava ihminen, en ainakaan kovin jännittävä vaan tasainen. En kiukuttele ja olen koko aikuisikäni huolehtinut omista asioistani.

Kun olen kiinnostunut miehestä, niin yritän kömpelösti lähestyä ja todennäköisesti päädyn kaatamaan juomat hänen paidalleen tai tallomaan varpaille.

Ap

No sittn sulla on kaksi ongelmaa. Ensimmäinen on, että pidät itsekin itseäsi tylsänä, etkä siis tarjoa kenellekään mitään, mistä voisi kiinnostua. Mieti, mitä kiinnostavaa sinussa voisi olla ja tuo se sitten esiin. Yleensä se on jotain sellaista, mikä sinuakin kiinnostaa. Näytä innostuksesi ja harrastuksesi avoimemmin, niin muutkin tietävät, mitä on tarjolla. Älä silti näytä kaikkea kerralla, äläkä ala juttelua yksityisasioiden selittämisellä, mutta näytä JOTAIN siitä, kuka olet.

Toinen ongelma on se, että käyttäydyt huonosti ja kaadat juomia tai tallot varpaille tai muuta toiselle vahingollista sähläystä. Kiinnostuisitko itse sellaisesta? Opettele varovaisemmaksi ja kunnioita toista sen verran ettet sotke tai satuta.

Vierailija
32/88 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopa vanhainkodeissa syntyy suhteita ja siellä vasta korppuja ollaankin. 

Niinpä. Äitini 80+ v sanoo aina, ettei se ole iästä kiinni.

Hänen ystävänsä on yhtä leveä kuin pitkä. 80 v. Ja miehet rakastavat häntä. Äärimmäisen empaattinen ihminen. 

Vierailija
33/88 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse. Katsotko pitkin nurkkia vai onko sinulla intensiivinen katsekontakti kun kommunikoit. Ihmiset kiinnostuu yleensä sellaisten seurasta, jotka osaa kysyä kysymyksiä ja ei kerro kaikkea itsestään vaan antaa itsestään tietoa tipoittain. Myös tutustuminen on helpomaa kun on josssain porukassa: voi tehdä kevyen lähestymisen ja palata omaan porukkaan. Ja tehdä näin  useampina eri kertoina miutaman viikon kuluessa. Ja vaihtaa yhteystiedot jossain vaiheessa. Ei niin, että systemaattisesti valitaan joku, lähestytään ja ajetaan kohde nurkkaan.

Kun yhteystiedot jaettu voit laittaa ehdotusta, että olen siellä suunnalla nähdäänkö. Kevyesti puolittain kiinnostuneena ei satanen lasissa. 

Vierailija
34/88 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä? Oletko töissä?

Ap

Nyt sitten olet alusta asti aktiivinen niin sulla on orientaatioviikon jälkeen mies.

eri

Valitettavasti kyseessä on verkko-opinnot :(

Ap

Vierailija
35/88 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa joku aikaisemmin kyseli, että saako sulta suunvuoron. Kysyisin sen kaveriksi sen toisen ääripään: saako keskustelukumppani susta mitään irti? Hyvin hiljainen ja kuuntelemiseen keskittyvä voi antaa keskustelukumppanille tahtomattaan sellaisen vaikutelman, ettei oikeastaan ole kiinnostunut. Hyvin soljuvassa keskustelussa taas molemmille tulee asioita mieleen kommentiksi toisen sanomisiin ja siten keskustelu menee vaivattomasti eteenpäin. Samalla selviää, onko keskustelijoilla esim yhteisiä kiinnostuksen kohteita tai samanlaisia mielipiteitä.

Vierailija
36/88 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä harrastat? Oletko ikinä mistään innoissasi? Saako sinulta suun vuoron? Oletko kiinnostava ihminen? Tiedätkö mitä haluat, ripustaudutko toisen vihdytettäväksi ja huolehdittavaksi, kiukutteletko koko ajan?

mitä teet kun olet miehestä kiinnostunut?

Harrastan liikuntaa, pelaamista ja matematiikkaa. Viimeksi olin innoissani jalkapallon mm-kisoista. Kuuntelen mieluummin kuin olen itse äänessä. En tiedä olenko kiinnostava ihminen, en ainakaan kovin jännittävä vaan tasainen. En kiukuttele ja olen koko aikuisikäni huolehtinut omista asioistani.

Kun olen kiinnostunut miehestä, niin yritän kömpelösti lähestyä ja todennäköisesti päädyn kaatamaan juomat hänen paidalleen tai tallomaan varpaille.

Ap

No sittn sulla on kaksi ongelmaa. Ensimmäinen on, että pidät itsekin itseäsi tylsänä, etkä siis tarjoa kenellekään mitään, mistä voisi kiinnostua. Mieti, mitä kiinnostavaa sinussa voisi olla ja tuo se sitten esiin. Yleensä se on jotain sellaista, mikä sinuakin kiinnostaa. Näytä innostuksesi ja harrastuksesi avoimemmin, niin muutkin tietävät, mitä on tarjolla. Älä silti näytä kaikkea kerralla, äläkä ala juttelua yksityisasioiden selittämisellä, mutta näytä JOTAIN siitä, kuka olet.

Toinen ongelma on se, että käyttäydyt huonosti ja kaadat juomia tai tallot varpaille tai muuta toiselle vahingollista sähläystä. Kiinnostuisitko itse sellaisesta? Opettele varovaisemmaksi ja kunnioita toista sen verran ettet sotke tai satuta.

Tämähän nyt on ihan hömppää, että vain erityisen kiinnostavat ihmiset löytäisivät kumppanin. Suurin osa ihmisistä on aivan tolkuttoman tylsiä ja silti pariutuneet, ei todellakaan tarvitse olla mikään villi trapetsitaiteilija. Ja muutenkaan ei kannata alkaa esittää mitään ihme roolia.

Vierailija
37/88 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko karvainen pimppa 🧐

Vierailija
38/88 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa vanha sanonta:

"men fall in love with what they see"

Vierailija
39/88 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa miesten kiinnostus lopahtaa? Eikö kukaan koskaan vaikuta kiinnostuneelta tai edes juttele, etkö pääse edes treffeille?  Vai eikö toisia treffejä tule koskaan tai suhteet syvene alun jälkeen? 

Sitä ei edes synny mikäli en itse ole reippaasti aloitteellinen. Suhteet eivät syvene, kun mä en jaksa enää kannatella niitä.

Ap

Hmm. Miehet eivät siis edes kiinnostu oma-aloitteisesti?  Asutko suuressa kaupungissa tai mikä pahinta Helsingissä? Jätätkö kokonaan meikkaamatta, katseletko helposti seinille, oletko totinen? Ovatko hiuksesi ohuet ja lyhyet ja pukeudutko esim. partiotyylisiin vaatteisiin eli oletko liian poikamainen? Tai edustatko jotain alakulttuuria? Vaikutat nimittäin ihan fiksulta ja sopusuhtaiselta, mutta usein jopa kaltaisesi miehet ihastuvat lämpimän ja iloisen oloisiin, naisellisiin/tyttömäisiin naisiin, tyyliin kevyt meikki ja hymykuopat. 

Vierailija
40/88 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä? Oletko töissä?

Ap

No niin, aivan liian wanha nainen yhtään mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan