Auttakaa selvittämään mikä mussa on vikana, kun miehet eivät kiinnostu
Lottovoittokin tuntuu todennäköisemmältä kuin parisuhde.
Laittakaa vaan tarkentavia kysymyksiä tulemaan.
Kommentit (101)
Oletko seksissä estoinen? Se karkoittaa ainakin heti suuren osan miehistä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ollut suhteita aiemmin? Onko jokin muuttunut? Joskus se on ihan tuuristakin kiinni, keitä sattuu tulemaan vastaan. Omat hyvät puolet kannattaa tuntea ja niiden varassa mennä.
Olen itse yli 50, eikä (nuorempienkaan) miesten kiinnostus tunnu oleva iästä kiinni. En ole erityisen nätti, en mitenkään luotaantyöntäväkään. "Fiksu ja hauska" sanovat ne, jotka ihastuvat.
Se on muuttunut, etten enää halua olla se, joka tekee aloitteen ja pitää suhdetta yllä samalla, kun mies haaveilee jostain ykkösnaisesta (jota hän ei saanut ja paremman puutteessa taipui mun painostuksen alla). On ollut siis suhteita, jotka kaikki on päättyneet siihen, että mies pettää tai muulla tavoin ilmaisee, etten mä ole koskaan ollut hänen ykkösvalintansa.
Ap
Naisen kuuluu olla aktiivinen kaikissa vaiheissa. Naisen aloite ei ole se että kävelee miehen luokse ja pyytää treffeille. Naisen aloite on se että lähettää kiinnostuneen naisen signaaleja miehen suuntaan jotta mies pyytää ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä? Oletko töissä?
37 ja ensi viikosta alkaen olen opiskelija.
Ap
Sieltä opiskelupiireistä saatat löytää sen sopivan miehen kun olet avoin ja pidät silmät auki.
Itse olen aina ollut suhteessa duunareitten kanssa. Koska en itse osaa juuri mitään käytännön töitä tehdä, niin kätevä mies oli kätevä. 😄 Mutta sitten rakastuinkin yksityisyrittäjään. Olen myös lähtöisin yksityisyrittäjäperheestä. Mietin vain, että olikohan vaatimustasoni aikaisemmin turhan vaatimaton vain siksi, että halusin, että mies osaa myös korjata jotain.
Mikä on aloittajan ammatti tai aiempi työ? Sanoit että aloitat verkko-opinnot eli et ole vielä opiskelija. Silloin miesmenestystä katsottava sun aiemman/nykyisen ammatin valossa.
Mitä muuten lähdet opiskelemaan? Kestääkö tulevat opinnot pitkään? Jos on pitkät opinnot ei moni mies jaksa odottaa.
Parisuhde on kahden kauppaa. Jos ne eivät koskaan onnistu vaikka monen kanssa yrittää… yksi asia on niille kaikille yhteistä. Sinä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on aloittajan ammatti tai aiempi työ? Sanoit että aloitat verkko-opinnot eli et ole vielä opiskelija. Silloin miesmenestystä katsottava sun aiemman/nykyisen ammatin valossa.
Mitä muuten lähdet opiskelemaan? Kestääkö tulevat opinnot pitkään? Jos on pitkät opinnot ei moni mies jaksa odottaa.
Olet hakoteillä. Miehet ovat YKSINKERTAISIA. Heitä ei kiinnosta noi jutut pskn vertaa.
Kaunis, hymyilevä, rento ja tyttöystäväksi sopiva nainen = ihan sama mitä muuta hän on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet hakoteillä. Miehet ovat YKSINKERTAISIA. Heitä ei kiinnosta noi jutut pskn vertaa.
Kaunis, hymyilevä, rento ja tyttöystäväksi sopiva nainen = ihan sama mitä muuta hän on.
Näinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo jos haluaa yksinkertaisen miehen. En akateemisena miehenä ikinä voisi ottaa amista tai korkeasaarilaista.
ohis
Silloin kun itse olen vielä sinkku, opin kokemuksen kautta tämän asian:
Jos mies kokee fyysistä vetoa sinua kohtaan, niin on suhteellisen helppo saada hänet ihastumaan tai jopa rakastumaan sinuun. Mutta jos mies ei koe fyysistä vetoa sinuun, on lähes mahdotonta saada hänet ihastumaan.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun itse olen vielä sinkku, opin kokemuksen kautta tämän asian:
Jos mies kokee fyysistä vetoa sinua kohtaan, niin on suhteellisen helppo saada hänet ihastumaan tai jopa rakastumaan sinuun. Mutta jos mies ei koe fyysistä vetoa sinuun, on lähes mahdotonta saada hänet ihastumaan.
Kokemukseni miehenä. Sama pätee naisiin. Paitsi että naisten tuntema vetovoima perustuu myös siihen minkälainen käytös miehellä on.
Mutta kiinnostunut nainen on helppo. Ei valita koskaan pikkujutuista. Jos nainen alkaa valittaa se on sama kuin hän sanoisi että vetovoima on kadonnut.
Nainen joka on täysin lääpällään on mahdoton ajaa pois. Hän hyväksyy sinulta mitä vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80 prosenttia naisista haluaa sen 10 prosenttia parhaista miehistä. Jos he eivät näitä huippuja saa, haluavat sitten olla ilman yhtään mitään miestä.
Tää on niin väsynyttä läppää. Arvostakaa itseänne enemmän, miehet!
No senhän näkee oikeasti lavatansseissa, kun on naistentanssit. Naiset pyrkivät hakemaan vain näitä huippu-uroksia. Ja sitten jos nopeus ei riitä niitä saamaan, niin sitten ei haeta ketään, vaan istutaan nyrpeänä lavan reunalla.
Mistäs nyt tuulee? Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen halua miestä elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs nyt tuulee? Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen halua miestä elämäänsä.
Ehkä AP ei kuulu mammaraatiin?
Lapsuusaikojeni kaveri 37v ikisinkku nainen on pohtinut viimeaikoina usein samaa.
En kehtaa hänelle suoraan sanoa sitä, mitä itse aattelen olevan tuossa taustalla.
Hänellä ei ole tilannetajua, puhuu päälle ja kovaa, ärsyttävän hakkaavalla äänellä. On aika huumorintajuton suhteessa kaikkeen ja nauraa vaan tosi oudoille nörttivitseille. Hän on tosi intensiivinen ja tunteikas, ja ihastuu nopeasti vaikkapa harrastuskavereihin ja mielessään ehtii jo menmä naimisiin, perustaa perheen yms. mutta sitten verisesti loukkaantuu kun ihastuksen kohde ei ole yhtään samalla aaltopituudella vaan saattanut vain sanoa joskus "moi" ja "näkemiin" hänelle. Hn myös ihastuu fiktiivisiin hahmoihin ja sitten usein suuttuu kun ei voi oikeasti olla näiden hahmojen kumppani.
Nuorempana hän oli ihan sievä pieni goottityttö, mutta nyt lihonut viimeisinä vuosina paljon ja painaa about 140kg ja on selvästi tosi huonolla mielellä tästä. Habitus on semmoinen ihan tynnyrinmuotoinen. Eikä siinä mitään, kyllähän isokokoinenkin voi puolison löytää, mutta ehkä se miten hän kantaa itsensä, edelleenkin niihin paljastaviin goottihepeniin pukeutuen vieden yksinään kadulla kahden ijmisen verran tilaa. Vähänniinkuin semmoisella uhmamielellä että tulkaapas urpot jotain sanomaan.
Haisee vahvasti hielle.
Antaa kärkkäästi neuvoja vaikkei niitä kysytä. Arvostelee kokoajan muiden tapaa elää ja on aina oikeassa, soitti kerran jopa kytät kun naapurista tuli "pahaa hajua ruuanlaitosta". Haukkuu mielenterveysongelmaisia ja diabeetikkoja (ihme ettei hänellä itsellään ole vielä). Hänen maailmassaan rumat ihmiset ovat pahoja ja kauniit hyviä. Inhoaa muiden lapsia ja lemmikkejä syvästi valittaa niistä taukoamatta. Ainiin ja vihaa köyhiä ja työttömiä vaikka on välillä sellainen ollut itsekin. Empatia loistaa poissaolollaan.
Harrastaa jokapäivä samaa ja se harrastus on hänen maailmansa keskus. Siitä ei ikipäivänä voi joustaa ja muidenkin pitää taipua harrastusaikataulujen edessä. Mitäs vielä...
No tässähän näitä omia havaintoja. Jos oot yhtään tuollainen niin sori, en ihmettele ettei puolisoa löydy. Mut jos olet tuollainen, ja haluat muuttua kivemmaksi, niin se on kyllä tosi suotavaa ja auttaa varmasti puolison löytämisessä.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan
*en tarvitse miestä.
Mutta > saatan haluta miehen.
Pyykkimuijaksi, kokiksi tahi
alkiohautomoksi
en kuitenkaan (enää
kokopäiväisesti) ala. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan
*en tarvitse miestä.
Mutta > saatan haluta miehen.
Pyykkimuijaksi, kokiksi tahi
alkiohautomoksi
en kuitenkaan (enää
kokopäiväisesti) ala. E
😍
Totta se koko länsimaissa ja todistettu kokeilla ja tilastoilla moneen kertaan.