Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mökkivieraat asettuivat palveltavaksi

Vierailija
25.07.2026 |

Sisareni perheineen ilmoitti viipyvänsä kaksi viikkoa ja odotti täyttä palvelua koko ajan. Palvelun puutteista huomauteltiin: me ei tykätä noista jogurteista ja ei, me emme syö punaisia omenoita vaan vihreitä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikko sitten lauantaina taisi mennä välit poikki yhden perheen kanssa eikä haittaa. Autolasti tuli mökin pihaan ei kutsuttuna. Vanhemmat ja neljä lasta. Sanoin ihan suoraan, että haluamme olla oman porukan kanssa ja emme halua vieraita. Perheen äiti näytti kiukkuiselta ja isä nololta. Lapset niin pieniä, että eivät ymmärtäneet. Älysivät lähteä. 

Kunpa ihmiset osaisivatkin avata suunsa eikä valittaa täällä.

Vierailija
22/29 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä lokkeilijan joka tulee lomalle ulkomailta Suomeen ja käyttäytyy noin sisartaan kohtaan. Sisko on lapanen ja lokki persoonallisuushäiriöinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hyvä ystävä käy mökilläni vuosittain. Hän ei odota palvelua, mutta rasittavaa, kun toinen on täysin avuton. Ei mitään osaa itse tehdä. Ei aikomustakaan siivota pöytää tai tiskata. Siis tekee pyydettäessä, mutta itse teen asiat jo siinä ajassa, mitä ohjeistan toista. Kun pyydän tiskaamaan, niin kysyy, miten se tehdään. Kun leivon piirakkaa, kysyy, miten siitä on tarkoitus ottaa. 
Ajattelin nyt pyytää häntä keräämään käpyjä ja kuulen jo kysymykset: mihin kerään? Mitä teen niille? Mistä kaikkialta kerään? Huoh. Mieti itse.

Vierailija
24/29 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoa niille vaan veripalttua, jos ei kelpaa voi lähteä pois.

Miksi? Voi myös sanoa suoraan, että menkää pois.

Vierailija
25/29 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on, että jos vieraille ei kelpaa isäntäväen ruoka, niin voivat lähteä muualle syömään.

Vierailija
26/29 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunta tuli saarimökkiimme usean päivän vierailulle, sovitusti. Mies oli sanonut etukäteen että hän tykkää grillata ja sillä olikin mukana yksi paketti grillimakkaraa. Vaimollaan oli mukana 8kpl siideriä koska hän ei yhtään tykkää oluesta eikä viineistä.

Kaikki ruuat meni mitä mulla oli varastossa. Onneksi saatiin verkoilla kalaa. 
Kaikki viinitonkat meni myöskin. Miehellä oli 2 laatikkoa olutta jotka meni parissa päivässä.

Mökiltämme on 40 min matka laiturille mantereelle ja lähin alko 27 km per suunta sitten autolla.

Mistä ihmiset ajattelee, että jollekin möksälle saaressa ne elintarvikkeet ja juotavat oikein tulee? Ei ne vaan materialisoidu kellariin itsestään. 

Vierailija
27/29 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka syö ulkomaisia omenoita tähän aikaan vuodesta? Kotimaiset ei liene vielä kaupoissa..  Tarjolla on marjoja mansikasta viinimarjoihin, on tuoreet juurekset  ja vihannekset. 

Vierailija
28/29 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariskunta tuli saarimökkiimme usean päivän vierailulle, sovitusti. Mies oli sanonut etukäteen että hän tykkää grillata ja sillä olikin mukana yksi paketti grillimakkaraa. Vaimollaan oli mukana 8kpl siideriä koska hän ei yhtään tykkää oluesta eikä viineistä.

Kaikki ruuat meni mitä mulla oli varastossa. Onneksi saatiin verkoilla kalaa. 
Kaikki viinitonkat meni myöskin. Miehellä oli 2 laatikkoa olutta jotka meni parissa päivässä.

Mökiltämme on 40 min matka laiturille mantereelle ja lähin alko 27 km per suunta sitten autolla.

Mistä ihmiset ajattelee, että jollekin möksälle saaressa ne elintarvikkeet ja juotavat oikein tulee? Ei ne vaan materialisoidu kellariin itsestään. 

Niin, noille pitäisi sanoa, että ruoka loppui nyt. Käykää te vuorostanne hakemassa kakkospäivät tarvikkeet. Ja ajakoot.

Vierailija
29/29 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti usko, että nykyään kukaan tulee kutsumatta mökille. Nykyään on mökilläkin toimivia kommunikaatiovälineitä .  Ovat urbaanilegendoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän